Vahelduseks ka veel mõni positiivne uudis: Imaverest jõudis Varjupaika teinegi IFA W50, seekord tuletõrjevärvides madelauto. Selt paraku küll mootor puudu, nii et kui kuskil mõni selline jõuallikas pakkuda on, oleks Varjupaik sest väga huvitatud.
Sinna oleks nüüd UAZ-i ka alla vaja. Kas seadmetest ka miskit säilinud on?
el camino volga
.olen seda pilli mõned aastad tagasi põllult kartulikotte vedamas näinud-vist oli kusagil jõgeva kandis äkki
Päris huvitav isend ja hind pole ka väga kõrge. Võibolla peaks jälle ühe ühisaktsiooni tegema?
Sass1
Kas keegi on seal lähedal et vaataks üle.Huvitav isend mille oleks nõus ostma ja hoidma varjupaigas.
Tulev nädalavahetus (17-18. september) taas tulekul sügistalgud (eeskätt eksponaatide paigutamised talvekorterisse, aja olemasolul ka muudki). Soovitatav on tulijatel ette teatada muude igakordsete toimetuste (talgusupp jne) jaoks.
Nägin uudistes, et Järva-Jaanis olla tules hävinud haruldane uunikumauto, kas keegi teab, mis ja kus juhtus, ega ometi varjupaigas
.
(12-09-2011, 22:14 PM)USSR V4 Kirjutas: [ -> ]Nägin uudistes, et Järva-Jaanis olla tules hävinud haruldane uunikumauto, kas keegi teab, mis ja kus juhtus, ega ometi varjupaigas.
Ei olnud varjupaigas see.
Viimase kuu jooksul lisandunud nii mõnigi uus eksponaat: VAZ-2101, VAZ-21043-33 (04 põhjal kastikas), VW põrnikas (varasem omanik Jaanus Nõgisto), GAZ-52-04 (Koeru kooli õppeauto?), haagis T-400, TA-943K, tuletõrjeauto International 1600 (varasem Valga ja toodud Näpi saeveskist). Lootust on lähiajal saada lahti ka paarist reast kodulehe punases raamatus.
Talgud said samuti peetud. Kohal kahe päevaga nii 15 toimetajat, enamalt jaolt tegeldud nö omade lemmikutega. Mõnus oli üle jupi aja ammuseid häid tuttavaid kohata
Talgud said samuti peetud. Kohal kahe päevaga nii 15 toimetajat, enamalt jaolt tegeldud nö omade lemmikutega. Mõnus oli üle jupi aja ammuseid häid tuttavaid kohata
[/quote]
Jep! Oli tore vanatehnika üritus
(19-09-2011, 11:55 AM)sm.Poljakov Kirjutas: [ -> ]Talgud said samuti peetud. Kohal kahe päevaga nii 15 toimetajat, enamalt jaolt tegeldud nö omade lemmikutega. Mõnus oli üle jupi aja ammuseid häid tuttavaid kohata
Jep! Oli tore vanatehnika üritus
[/quote]
Talgutel osales koos nendega, kes pildiaparaati, telekaamerat või ka supikulpi käes hoidsid, ei rohkem ega vähem kui 26 inimest! Tööd sai tehtud väga palju. Sai lõõgastutud, sai plaane peetud järgmise aasta suurürituse asjus. Suur-suur tänu!
(19-09-2011, 21:26 PM)muuseumipapa Kirjutas: [ -> ] (19-09-2011, 11:55 AM)sm.Poljakov Kirjutas: [ -> ]Talgud said samuti peetud. Kohal kahe päevaga nii 15 toimetajat, enamalt jaolt tegeldud nö omade lemmikutega. Mõnus oli üle jupi aja ammuseid häid tuttavaid kohata
Jep! Oli tore vanatehnika üritus
Talgutel osales koos nendega, kes pildiaparaati, telekaamerat või ka supikulpi käes hoidsid, ei rohkem ega vähem kui 26 inimest! Tööd sai tehtud väga palju. Sai lõõgastutud, sai plaane peetud järgmise aasta suurürituse asjus. Suur-suur tänu!
[/quote]
Liikuv pilt ka üritusest
http://www.reporter.ee/2011/09/24/jarvam...varjupaik/
Vahepeal on Punasest Raamatust saanud kustutada nö uue kabiiniga GAZ-53 ning suurema maiuspalana Oka rea (Ladadest siis puudu veel 05, 07 ja luuksaba-09). Värskeim eksponaat on aga endine Järvakandi päästekomando põhiauto Volvo F85.
Käisin esimest korda täna varjupaigas. Ühelt poolt, kindlasti palju palju lahedat vaadata, aga teisalt, tekkis tunne et mis mõte on need masinaid koguda meeletus kogudes kui nad seal roostetavad? Veel kümme-kakskümmend aastat ja alles on vaid rauamaaki. Või, ok, kas see on loomulik osa asjast? Filosoofiliselt, nõuka liit lagunes lõpuks koost ja nüüd lagunevad jäänused tasapisi ka... Rootsis on isegi üks vana autolammutus muinsuskaitse all, kus autod jäetakse taas looduseks saada.
http://bilskroten.rydinfo.com/html/english.html
Aga Järva-Jaanis, kas poleks targem soetada hangare, uue eksponaatide hankimise asemel?