automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jaan Tatika ideed
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Millega vene sõjaväes saapaid määriti?  Gutaliin? või mis ta oli. Vot see määris mustaks. Sellega sai pragunenud rehvid kah siledaks teha miilitsate jaoks.
Läks saapamäärdejutuks, vahelduseks midagi teistmoodi ka:
https://www.youtube.com/watch?v=PqJ2iua6Ick
Teritada muidugi ei saa aga see ka ainuke puudus.
Nagu siin tegelt enamus asju kasutuskõlblikud, mitte pauguga paekivist seapraad Smile
[Pilt: acid_picdump_111.jpg]
Huvitav kas auto nina on teistelt poolt ka väljas? Siis saab iga ilmaga öösel tähti vaadata Smile
Huvitav kas luuk on ka seestpoolt avatav? Siis saab jube ässalt "akna" lahti teha.
Sellisel katuseaknal on veel üks eelis - kütteniidid klaasi sees.
See vast Darwini auhinnale enam ei kvalifitseeru kuna järelkasv juba olemas, aga mine tea. Julge poiss igatahes. Valus oli vaadata .
Kõikide Soome Jaan Tatikate suur kokkutulek!

Paukepäivät 2016. 28 - 29 mai. Kiirustage seltsimehed! Kell tiksub!!

http://paukepaivat.net/tapahtuma/index.p...aivat-2016
Kodukootud mullivann.

Ise istud kodus ja jood õlunaadi...

Lõppu vaadates ei jäänud Sinu Õlunaadist nagu midagi nautimisex Big Grin
Istusin ja mõtsi,  mõtsi ja istusin et mis kuradi pärralt piab ollema kodusel transpordiwahhendil 4 ratast, kui suaks läbi kolmega. Big Grin
Asi selles,et vaatasin oma üht pooleli olevat asja (Trollerit ) ja mõtlesin et paneks ühe vedava ratta taha. Kaotaks ära neljanda ratta niigi difrit pole ja saaks midagi sellist kokku kompunnida
nagu https://www.google.ee/search?q=polaris+s...XCn4x5M%3A
ainsa vahega et eeskastiga, kuidas seda lahendada ja kas lahendada on ise küssa. 
 Uuri kuidas inglased on Morgani  ehitanud.
(03-04-2016, 22:04 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Istusin ja mõtsi,  mõtsi ja istusin et mis kuradi pärralt piab ollema kodusel transpordiwahhendil 4 ratast, kui suaks läbi kolmega. Big Grin
Asi selles,et vaatasin oma üht pooleli olevat asja (Trollerit ) ja mõtlesin et paneks ühe vedava ratta taha.
...

Pea pool maailma elanikkonnast ei saa eksida Big Grin  Isegi Pekingis siiberdas sääraseid kolmerattalisi kaubakaste lugematul hulgal ringi.

http://www.alibaba.com/product-detail/fr...77008.html


Meil siin on jõukust enam Toungue
(03-04-2016, 22:50 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(03-04-2016, 22:04 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Istusin ja mõtsi,  mõtsi ja istusin et mis kuradi pärralt piab ollema kodusel transpordiwahhendil 4 ratast, kui suaks läbi kolmega. Big Grin
Asi selles,et vaatasin oma üht pooleli olevat asja (Trollerit ) ja mõtlesin et paneks ühe vedava ratta taha.
...

Pea pool maailma elanikkonnast ei saa eksida Big Grin  Isegi Pekingis siiberdas sääraseid kolmerattalisi kaubakaste lugematul hulgal ringi.

http://www.alibaba.com/product-detail/fr...77008.html


Meil siin on jõukust enam Toungue


ootan ära kuivema ilma et pooleli olev asjandus varju alla vedada, siis otsustan mis ja kas. muidu oleks mõte Vjatka rolleri baasil teha kolme rattaline väikeveok. Kaks ratast ees ja 1 vedav taga
 
Tehtud ka selline 3 rattaline.Zid mootor, pobi kkast ja E-280 rattareduktor vasakulpool Zil ratast.Paremalpool iste,RS rool ja pedaalid.Ees kast.Krooni lõpul sõitis uue omaniku juurde.
(03-04-2016, 22:50 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Pea pool maailma elanikkonnast ei saa eksida Big Grin  Isegi Pekingis siiberdas sääraseid kolmerattalisi kaubakaste lugematul hulgal ringi.
Miljardid kärbsed ei saa samuti eksida, sõnnik on maitsev!  Big Grin 
Kolmerattalise põhihäda on ümberminek. Väikesel kiirusel ja lauskmaal ajab ehk asja ära. Üks veoratas vs kaks veoratast seab veojõule omad piirid. Ees asuva kastiga liikuri puhul võib läbimõtlemata kaalujaotuse puhul tekkida efekt, kus tühja kastiga läheb asi kergesti ümber ja täis kastiga hakkab piisavalt koormamata tagaratas kaapima.
Ja veel - sõit kolmerattalisega auklikul või sügavate rööbastega teel on paras pain in ass. Kui need probleemid ei sega või leitakse võimalus üle saada, siis andke tuld!