Tere Arvatavasti ei ole selle sõiduki taastamine kuskil töökojas mõtekas. Selliseid autosid taastavad reeglina omanikud ise ja palju mõistlikumalt ning oma käe järgi. Milline on Teiepoolne nägemus selle juhtumi kompensatsiooni osas rahaliselt? ---------------------------------------------------------- Tänan, Tunnistan, et masina osaline kordategemine on mulle võõras valdkond ja nn hinnapakkumised selles vallas ei ole mu igapäevatöö. Professionaali töötund on kallim, aga töö on efektiivsem. Ning töö (ise tehes ostan ma osa tööd sisse) on antud juhul suur osa kogukulust. Ka maalritöömaterjalid on hulgikliendile kindlasti jaekliendist hoopis teise kuluga. Aga püüame mõelda ja terviku kokku panna. 1) Detailid + eritöö: - Esistange o 100 materjal (http://www.sovietcarparts.com/epood/M412-TAGASTANGE--UUS/). Mul vaja plastotstega, aga seda hetkel ei leia - Esipõll o 35 materjal (http://www.sovietcarparts.com/epood/M-2140-esipoll--uus/) o 20 liivaprits - Esitiib (eeldan, et on taastatav) o Plastikutöö (plasttiib) 50 o Plekitöö (lanseroni silumine / nn mini-kerevenitus) 50 255eur 2) Maalritöömaterjal - Happekrunt (1l) 20 - Täitekrunt (2l) 35 - Pahtel-liivapaberid 10 - Mastiks (1+1l) 20 - Kattevärv (1,5l) 75 160eur 3) Töö, 15eur/h: - Demonteerimine 3h - Maalritöö ettevalmistus 1h - Kruntimised 4h - Pahteldamine 3h - Proovikooste 2h - Kattevärvimine 3h - Kooste 4h - Materjalide hankimine: las olla 0h 20h ehk 300eur Kokku 715eur Parimat, Teet