kõrgepinge juhtmed - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: kõrgepinge juhtmed (
/showthread.php?tid=10605)
kõrgepinge juhtmed - sanremo - 03-03-2005
huvitaks selline asi, et kas on kasulik panna vene tsiklile (iz) väiksema takistusega kõrgepinge juhtmeid või võivad need näiteks poolidele halba teha?
Või peaks kasutama vanu pruuni ümbrisega vene juhtmeid edasi?
RE: kõrgepinge juhtmed -
olli - 03-03-2005
Suurt erinevust olla ei tohiks, sest pinge ei muutu.
RE: kõrgepinge juhtmed - w6rrimeez666 - 03-03-2005
karta on, et just need vene juhtmed on palju väiksema takistusega, kui need tänapäevased silikoonjuhtmed
RE: kõrgepinge juhtmed -
mihkel - 03-03-2005
Ma pakun, et izhi puhul kõrgepingejuhtme takistus küll mootori töös eriti otsustavat tähtsust ei oma. See pole lihtsalt nii peen aparaat, et see seal rolli hakkaks mängima. Iga enam-vähem juhe peaks oma töö ära tegema, pigem soovitan pöörata tähelepanu juhtme isolatsioonile. Pole just eriti tore, kui sõidu ajal tunned, et mingi surin läbi juhtme su jalani jõuab
RE: RE: kõrgepinge juhtmed -
valdo - 03-03-2005
mihkel Kirjutas:Iga enam-vähem juhe peaks oma töö ära tegema, pigem soovitan pöörata tähelepanu juhtme isolatsioonile.
Nii see on. Ehk siis iga korras (isolatsiooniga) juhe kõlbab, mis pikkuse välja annab.
mihkel Kirjutas:Pole just eriti tore, kui sõidu ajal tunned, et mingi surin läbi juhtme su jalani jõuab
Surin jalas ei ole see kõige suurem probleem. Tavaliselt suundub see \"surin\" keresse (massi) ja siis imestad, miks mootor teatud resiimil enam korralikult ei tööta või sootuks välja sureb.
RE: kõrgepinge juhtmed - sanremo - 04-03-2005
äitäh
sain ammendava vastuse