automoto.ee foorumid
auto veepumba tootlikus - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: auto veepumba tootlikus (/showthread.php?tid=27209)



auto veepumba tootlikus - rints - 18-03-2009

Sai vahetatud ühel audil hammasrihma ja selahulgas ka veepumpa, peale seda jahutusvedeliku temperatuur kisub 100 kanti. Õhk sai välja ja ei osanud enam midagi muud välja mõelda kui sai võrreldud vana ja uut pumpa, vanal 7 laba, uuel 5, labade suurus ka enamvähem sama. Küsimus sellest, et kas kas väiksem arv labasid võib anda tunda tootlikuses niipalju, et ei jõua ringi vedada jahutusvedelikku piisavalt kiiresti?


RE: auto veepumba tootlikus - Feeliks_Jalgraud - 20-03-2009

Ei usu, et asi pumba tootlikuses on.
Kontrolli, kas süüde on õige.On endal ette tulnud, et vana rihm on 1-2 hammast vale olnud ja seda on kompenseeritud süüte tjuunimisega.
Peale uue rihma pealepanekut tõusis üpris kiirest temp. punasesse.

Seda kõike muidugi eeldusel, et uue pumba ostsid kataloogi alusel.


RE: auto veepumba tootlikus - Peter - 20-03-2009

Alustaks ikka termostaadist.