D4 sidur? - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: D4 sidur? (
/showthread.php?tid=29796)
D4 sidur? -
John Smith - 10-09-2009
Kiskusin ühe d4 lahti, kokupanemisel tahtsin vähe värskemad siduri jupid ühelt d5-lt panna, aga selle d4 siduri survetaldriku kinnitus on nii lühike, et uuemate ketastega, ei saa sidurit kokku, või kui saam siis, ei saa enam lahutada?
Teine küsimus, kõrgematel pööretel sõites, hakkab see d4 maailmalõpu häält tegema, justkui kavatseks hirmsa kolinaga algosadeks laguneda.
http://pilt.delfi.ee/my_picture/7516627/
RE: D4 sidur? -
tuulamees - 10-09-2009
Äkk on mõni laager ära?
RE: D4 sidur? -
John Smith - 10-09-2009
Pusisin tolle teise ka lahti, ja see oli lihtsalt kinni roostetanud, muidu ikka sama. Kummaline on ikka, palju seda surveplaati siis kinni peab keerama, ainult poole peale?
Kõik jupid olemas nagu peab, see varras, mingi vahejunn, teine junn, kuulid ja siis see junn mis lükkab ?
RE: D4 sidur? -
valdo - 10-09-2009
D4 ja D5 detailid -eriti siduri ja peaülekande osas - on identsed vaid esmapilgul, paljud neist on erinevate mõõtmetega. Kui ma talvel oma Gaujat ja selle D5 (1963.a.) restaureerisin, siis kiskusin lahti ka ühe tehasekomplektuses D4 (1959.a.)[/align] ning võrdlesin selle igat pisidetaili D5 omadega, tehes ka paarisfotosid.
Kunagi mõtlesin sellest põhjaliku teema teha, aga ajapuudus on seda siiani edasi lükanud