Druzba klassi võimalikkus. -
2715 - 11-08-2010
Ehk siis on paaril inimesel huvi võistelda Druzba mootorit kasutavate liikuritega
ja uurikski, et kas olleks veel huvilisi ja lastaks ka võrrivõidusõidus rajale kas siis eraldi klassina või mõne klassiga koos?
RE: Druzba klassi võimalikkus. -
vootele - 21-08-2010
Võrus oli eraldi "show" klass, kus sai osaleda iseehitatud liikuritega.
RE: Druzba klassi võimalikkus. -
2715 - 21-08-2010
(21-08-2010, 01:25 AM)vootele Kirjutas: Võrus oli eraldi "show" klass, kus sai osaleda iseehitatud liikuritega.
Ja meie poolt oligi välja pandud see Druzba, mis võitis.
Õnnetuseks oli ülekannete valik vale ja seepärast läks ka pusimiseks elektrirattaga.
Misso rajal polnud vastast ka suurema töömahuga ratastest.
Loodetavasti lasevad ka teised korraldajad selliseid masinaid sõitma.
RE: Druzba klassi võimalikkus. -
vootele - 02-09-2010
Ma ei kujuta hästi ette, millised peaks olema sellise klassi tehnilised tingimused...sest varsti tahavad ka Ural saemootoriga tegelased liituda, rääkimata siis veel Partner, Jonsered jne. Et millised piirangud seataks mootoritele?
RE: Druzba klassi võimalikkus. -
2715 - 02-09-2010
Mootor:
kasutada võib ainult Druzba-4 mootorit ja selle motifikatsioone.
Mootori sisene forsseerimine lubatud.(keegi ei hakka nagunii seest kontrollima)
Maksimaalne kolvikäik 52,2mm.(lihtne kontrollida)
Silinder peab olema algne ja selle väline muutmine keelatud.(läbimõõdu piiramine on mõtetu, sest Eestis vaevalt keegi selle üle suudab puurida)
Ülekanne:
keelatud on muutuva ülekandesuhtega ülekande kasutamine.
Pöörlevad osad peavad olema kaetud kaitsmetega.
Raam ja rattad:sõiduk peab olema varustatud vähemalt ühele rattale toimiva piduriga.Soovitav on paigaldada lüliti mootori seiskamiseks.
Rohkem nagu ei oskakski midagi välja tuua.
Kel huvi võib ju täiendada.
RE: Druzba klassi võimalikkus. -
virgor - 04-09-2010
Ajage vähemalt viis võistlejat kokku ja teeme uue klassi järgmisel aastal.
www.sakusaaruklubi.ee