Tðaika (GAZ 13,14) - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Nõukogude Liidu autotööstuse pärand (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Teema: Tðaika (GAZ 13,14) (
/showthread.php?tid=343)
Tðaika (GAZ 13,14) -
nasa13 - 03-02-2002
GAZ-13 \"Chaika\"
Years of production: 1959-1981
Overall production: 3179 examlpes (only some 20 universals GAZ-13S and few cabriolets GAZ-13B (1961-1962))
Body: 7-seater 4-door limousine, 2- or 4-door cabriolet, 5-door universal (ambulance)
Engine: 195hp/4400rpm, V8-cyl, 4-tact 5,526cc
Compression ratio: 8.5:1
Bore/Stroke: 100/88mm
Length: 5600mm, width: 2000mm, height: 1620mm
Wheelbase: 3250mm
Front wheel track: 1540 mm
Rear track: 1540 (1530?)mm
Rear axle clearance: 210mm
Turning radius: 7.8m
Cold clearance between tappet and valve stem: intake - 0,25-0,30 mm, exhaust - 0,25-0,30 mm
Gearbox: 3 speeds with hydraulical transformer,
Weight: 2100 kg
Maximal speed: 160 km/h
Tyres: 8.20x15 inches
Fuel tank capacity: 80 L
Fuel consumption: 21.0 L/100km (14 L/100km under 40-50 km/h)
Cooling system capacity: 17 L
Oil capacity, overall: 6,5 L
Hulk pilte/linke saadaval linkide topicus!
http://www.efrance.fr/eurotrabi/img-divers/Tchaika_05.jpg
ILUS KAJAKAS - ummiloko - 06-03-2002
Tðaika (kajakas) on ültse kõige stiilsem nõukogude auto
-
pppp - 08-03-2002
Mulle meeldib ZIL 111G tiba rohkem. Eriti eest...
Ja siis selline asi kah veel, et kas neljataktilist mootorit inglise keeli mitte \"4-stroke engine\" ei nimetata.
2 uksega....lahe -
NIF - 09-03-2002
Panin praegu esimest korda tähele selles tekstis, et cabriosid tehti ka kahe
uksega. Vat see oleks küll ma arvan, et mu unistuste auto.
Rootormootor -
nasa13 - 11-07-2002
http://www.ladaclub.hu/muszaki/vazwankel.htm
Sellelt lingilt selgub, et rootorversioone pandi ka peale Volgade (VAZ-ide ka) ka GAZ 14-le
Vaadake tabelit