1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
DevilDeVille - 29-03-2016
Kuna ummeriteemas tuli juba jutuks, siis eraldame Metropoliit Nässidele siia oma nurgakese. Vanem on Mk.I ja uuem on Mk.II, vastavalt kaltsukatus ja plekikosu. Kuna kiire kontrolli tulemusena jäi mulje, et kõnealuseid nässe siinmail just ülemäärapalju pole, siis otsustasime kodanik 90Devillega mõned tekitada. Teadaolevalt pole Eestis värskelt avatud ka ühtegi nässiesindust, siis hetkel on seegi vaikselt kerkimas. Nässide endiga on sarnlevad plaanid, et kaltsukatus kuulub restaureerimisele ja kõvatipp-haardtopp säilitab kehtiva eksklusiivse efektvärvi. Nuh, tuba ja põhi ja kapotialune läevad uue võõba alla a välisvärv on juba valmis ja sellisena igati aktseptaabel.
Nässidega tuli kaasa ka vileuus paarkändaastatlaagerdand löövenpräu:
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
Aspelund - 29-03-2016
Te peaksite enda kollektsiooni lõpuks ka ühe korraliku Harley lisama. Midagi sellist:
või siis sellist:
A.
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
kopraonu - 29-03-2016
Ma tean,kus Kanadas üks komplektne NASH metropolitan seisab,kui juppe vaja juhatan kätte asukoha.
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
Marko - 29-03-2016
Mul on cabrio parema esirattaga kahtlaselt sarnaseid velgi neli tükki, vist saaksin ilma nendeta ka edaspidi elatud kuidagi
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
Jarmo - 29-03-2016
Oi kurja... Aplaus!
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
DevilDeVille - 12-10-2016
Kinnisele Metropoliit Nässile on vaikselt tehnikat kogunenud. Kodanik 90Deville poolt omastatud ja kohaletiritud Sukimuki Svihvti seljast mootor nimega G10, mis koosneb valdavalt lulumiiniumist ning evib kolme potti ja monopurset ja liitrist töömahtu ning 65 kilu ja grammist ehmatust kaalul.
Kui kellelgi leidub türboversiooni (G10T) pulkasid, siis oleks igati tänulik, saaks asja harkpurskeks modida.
Käimakoti varusin Sukimuki SJ413 pealt, viiepügalaga ja suisa 24 kilu ja grammi raskuse, kõigi eeldustekohaselt peaks sellele saama paigaldada SuperCarry tagaotsa, mis omakorda võimaldaks kasutada trossidega kulissi ja selle paigutamisel teatavat mänguruumi.
Eesmine ja päramine sild tulevad ka värskeltomastatud ja tiba pilastatud Sukimuki SuperCarry alt, vähemalt leiab mingi osa vaesest väiksekesest ausa ja tänuväärse rakenduse.
Mingiaegtagasi omastasin ka imetabased retrovõluveljed Yokohama Almex YSA, keskkapslid küll väärad a sinna saabki Nässilogodega mullikleepsud genereerida sobilikul ajahetkel.
Arusaadavalt on kõik asjad omastatud õiglaste kataloogihindadega.
Tuhnisin numbreid:
Samurai käimakoti kaal - 24 kilu
Svihvti kolmepotise kaal - 65 kilu
54 aastakäigu Metropoliit Nässi tühimass - 828 kilu (uraanist tehtud Austini A-seeria mootor ja türateabmiserikaaluga unobtainiumist käimakott kokku peaks moodustama sellest 133 kilu)
Elik, Metropoliit Näss moodsa tehnikaga võiks kaaluda 784 kilu. Ja kaalusäästukohti leidub kindlasti veel. Kes see ikka vajab tagaistet või vaipa või varuratast või "suurt" metallist bensupaaki
Täna omastasin veel ka SJ410 diferentsiaali, millel ülikandumisearvuks 4.10:1 kuna SuperCarry 5.12:1 oleks pehmeltöeldes roppus. Lisaks veel Raid-i vesivõsu SELM-i rooliratas.
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
JaakH - 12-10-2016
vaatasin just seda Carry-t ja tuli meelde kuda me külas sõitis tüse onkel nii 140kg raske Carryga ringi, ahjaa tal on veokas mitte buss. Kas praegu veel alles on pole küsinud aga mulle hakkas ja meeldib siiani. Lisaks oli tal 1 Daipohh (Daihatsu) kastikas
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
90Deville - 12-10-2016
Loodetavasti juhatad talle, kellel neid köiki koguaeg puudu on
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
AsTroSS - 13-10-2016
Kus riigis sellinge äge võluvelg leiti kaalukaubana?
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
Veskioja - 13-10-2016
Eino siin tegemist ikka vääga tõsiste entusiastidega,gargel pole veel katusti ja töö juba käib.See kollektsioon kindlasti aukartust äratav,isegi Zuk oli vist,muuseum
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
90Deville - 13-10-2016
Velg vist oli siiski estoonias
Atv rehvidega carry pildilt saab seoses pimedusega aimu, et garaagel on nüüdseks ikka katus peal
Zukke on kaks igaksjuhuks, kered pmtselt
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
tarko - 13-10-2016
(12-10-2016, 21:33 PM)JaakH Kirjutas: vaatasin just seda Carry-t ja tuli meelde kuda me külas sõitis tüse onkel nii 140kg raske Carryga ringi, ahjaa tal on veokas mitte buss. Kas praegu veel alles on pole küsinud aga mulle hakkas ja meeldib siiani. Lisaks oli tal 1 Daipohh (Daihatsu) kastikas
Ega selle mehe nimi juhuslikult Lembit olnud?
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
Marcello - 13-10-2016
Kas Metropoliit-Sukimuki von Nässenstein on plaanis vormistada kiirsõidu-rallipüssiks, et kaalusääst nii oluline on?
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
90Deville - 13-10-2016
Pmtselt küll jah, kuna ta on väga kiire kujuga ja juba naturaalselt kerge, siis möte on tekitada väike tagaveoline hobi-ralliauto moodi toode.
Mootor rida kolm, kuna see valem on mönusalt jabur, üldiselt ongi kaks mootorit olemas mis toreda häälega käivad- v8 ja r3
Saab teist ilmselt ka peale puhutud et möni eeslijöud rohkem saaks kui sukimukil tehasest.
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
DevilDeVille - 13-10-2016
Eritikiiret ümbernurgakulgemist silmaspidades sai just omastatud ka taiperriistmed värskelt õiglaseinnaga. A vastuseks Aktsiaselts Trossi küsimusele - imetabased võluveljed tulevad ise nendejuurde, kellel neid imetabaseid võluvelgi vahetpidamata tarvis on koguaeg
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
AsTroSS - 13-10-2016
See üksik 12 tolline ootab sind
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
DevilDeVille - 09-12-2017
Omastasin kiirsõidunässile kataloogihinnaga vileuue türbo.
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
impreza - 09-12-2017
Kas on nässidega midagi suuremat kah vahepeal toimud?????
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
DevilDeVille - 10-12-2017
Töö käib teiste projektide kallal, nässidele kogume senikaua vaid juppe ja mõtteid.
RE: 1954 ja 1955 Nash Metropolitan-id -
Aspelund - 24-01-2020