automoto.ee foorumid
Niva jahutusventilaatorite anduri asukoht? - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Niva jahutusventilaatorite anduri asukoht? (/showthread.php?tid=55823)



Niva jahutusventilaatorite anduri asukoht? - Sm.Autojuht - 24-08-2016

Väike kuid tähtis küsimus niva spetsidele.Ei leia mina temp. andurit mis annab impulsi ventikatele et to radikat jahutada saaks.Tava ladal andur radika küljes kuid sellel 2003 aasta nival pole radikal niisugust kohtagi.Jama selles et üks vent hakkab tööle alles 100 ja peale kraadi juures.Teine lisandub veits hiljem ,kui lisandub.Ühendused üle käidud.????


RE: Niva - Marko - 24-08-2016

Moodsad ajad Vene autotööstuses? Ma vaatasin oma Volvo850 ka nagu imeasja kui aru sain, et keemisanduri funktsioon on ajusse progetud ja vaeseke peab ühe anduriga hakkama saama Sad


RE: Niva - motamees - 24-08-2016

(24-08-2016, 21:03 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  ... üks vent hakkab tööle alles 100 ja peale kraadi juures.Teine lisandub veits hiljem ,kui lisandub...

Ei tea enam uuematest asjadest, aga ehk on Nival juba nii nagu VW autodel (süütepoolid neil on juba samad). Surve on radikas nii kõva, et keemine hakkab alles 110kraadi juures. Nii on ju 100kraadi juures ventikal õige tööle asuda. 
Sellise versiooni puhul on ilmselt radika kork see võlusõna, mis asja lahendab.


RE: Niva - Sm.Autojuht - 24-08-2016

Marko sul vist õigus,keegi ka lada foorumis püstitas sama asja. Vastuse sai ise, kui pani arvuti järgi ja arvuti näitas et vent hakkab tööle 95 pealt.Näidik aga näitab uhkelt 110. Ehk mul sama vene täpne näidik-loodan.


RE: Niva - Dexter - 24-08-2016

Nentigem, et töötemperatuurid pole enam need mis kunagi olid - 90C juures, vaid parema põlemise tagamiseks on see natike kõrgemale veetud. Ei tea kas ka nival aga fordil (bens. mootor) on nt. 103-105C töötemp.


RE: Niva - aavu - 24-08-2016

Vene nivat on toodetud erinevat versiooni, kuni 2002 niva ja 2003 niva-shevrolet. Üldiselt on viimastel plokikaanes temp andurid. Ilmselt radika juurde pole mingil ruumipuuduse-radika õrna materjali-ebatäpsuse või muul põhjusel neid enam pandud. Vanasti jah malmist radikavanni külge oli lihtne keeret teha. Nüüd alumiiniumi-plastiku sees pole keerme jaoks lihtne tugevat kohta leida.


RE: Niva jahutusventilaatorite anduri asukoht? - ZIL 131 - 25-08-2016

malmist radikavann???


RE: Niva jahutusventilaatorite anduri asukoht? - aavu - 25-08-2016

(25-08-2016, 15:24 PM)ZIL 131 Kirjutas:  malmist radikavann???

No näituseks DT 54. Üks tsitaat siit: http://fermer.ru/forum/selskokhozyaistvennaya-tekhnika-dlya-srednikh-khozyaistv/114471

 и радиатор был уже с латунными бачками, а не с чугунными, где заливная горловина такая, что трактористы яйца к обеду там варили. Ох, и почертили мы тогда на них.


RE: Niva jahutusventilaatorite anduri asukoht? - ZIL 131 - 25-08-2016

Kas jutt teraviljakombainist Niva Big Grin


RE: Niva jahutusventilaatorite anduri asukoht? - Sm.Autojuht - 25-08-2016

Oli ka juttu lada foorumist,siis ikka vaz tüüpi masinaga tegu.Ei tea kas niva kombaini 2003 enam toodetigi.


RE: Niva jahutusventilaatorite anduri asukoht? - aavu - 25-08-2016

http://www.volgauniversal.ru/forum/index.php?topic=1020.0
Seal allpool on el. skeem topelt ventilaatoritest.