automoto.ee foorumid
K: Võrri silindri tuletorumutri keere - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: K: Võrri silindri tuletorumutri keere (/showthread.php?tid=56143)



K: Võrri silindri tuletorumutri keere - rainer - 25-09-2016

Tere,

Oleks vaja ühe konkreetse võrri silindri tuletorumutri keeret arstida.  Silindril on natuke ribistust seal tsoonis maha võetud , nii et saaks ka lihtsalt juurde keerata ja eest 4-5 mm maha võtta (kui on olemas õige lõikur, mis peab ka sinna keeratavalt peale toimetama mahtuma). Kas teatakse öelda, milline keerme mark on (mm-s paistab midagi 29.5x1/ 30x1,5 vms ?) ja kas on olemas Tartus kedagi, kes saaks aidata selle  asjaga ?

R


RE: K: Võrri silindri tuletorumutri keere - Marko - 25-09-2016

Keermekammi puudumisel saab mõõta/võrrelda poltidega. M6 on standardsamm 1mm, 8 - 1,25 ja 10 - 1,5.


RE: K: Võrri silindri tuletorumutri keere - iceman - 25-09-2016

mõte  on  õige  ja teostatav , lõikur  on 30 x 1,5 . saab  keerata paar  keerdu  ilma ribisid  retsimata , edasi  hakkab  lõikur  välisservaga  kandma  ja  tuleb  pisut  urgitseda  vähemaks , vastavalt  konkreetsele  silindrile.  
  legend  räägib , et  võimalik  keerata  ka  27 x 1,5 , mis  r7 alumine ,sumpsi , mutter .  praktikas  eeldab  see  väljalaske  ava  asumist  tsentrile  võimalikult  lähedal , et  seinapaksus  oleks  ühtlane.  kindlasti  ei  tohiks olla  väljalaske  trakti  suurendatud .
 reaalselt  pole  näinud , et   27-me  peale  oleks  lõigatud  ja  see viimane  hädaolukord  , kui  päriskeermest  enam  mälestust  pole  jäänud .


RE: K: Võrri silindri tuletorumutri keere - rainer - 25-09-2016

"mõte  on  õige  ja teostatav , lõikur  on 30 x 1,5 . saab  keerata paar  keerdu  ilma ribisid  retsimata , edasi  hakkab  lõikur  välisservaga  kandma  ja  tuleb  pisut  urgitseda  vähemaks , vastavalt  konkreetsele  silindrile.  
  legend  räägib , et  võimalik  keerata  ka  27 x 1,5 , mis  r7 alumine ,sumpsi , mutter .  praktikas  eeldab  see  väljalaske  ava  asumist  tsentrile  võimalikult  lähedal , et  seinapaksus  oleks  ühtlane.  kindlasti  ei  tohiks olla  väljalaske  trakti  suurendatud .
 reaalselt  pole  näinud , et   27-me  peale  oleks  lõigatud  ja  see viimane  hädaolukord  , kui  päriskeermest  enam  mälestust  pole  jäänud"

just, mõtlesin ise plaanina B või C sama! (sest jah alumine leegika mutter nõks väiksem). Kuid pragusel juhul jääb see ära ära, sest silinder on väljalaskes  (leegika kinnituse suue kaasa arvatud ) avaramaks aetud ja 27 mm't ei lõika sinna enam kuidagi.   Aga kas kellelgi on ja kas keegi teeb, Tartus ? 

R