automoto.ee foorumid
VW JETTA 1980 - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanatehnika Projektipäevikud (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=31)
+--- Teema: VW JETTA 1980 (/showthread.php?tid=57922)



VW JETTA 1980 - Kalle1 - 16-05-2017

Tere

Mure järgmine.
Mingil põhjusel ei tööta enam armatuuris:
kell
temperatuurinäidik
bensiininäidik

Mootor käivitub murevabalt, kuid süüte sissekeeramisel
ei põle laadimistuli ja õlituli.Need peavad muidugi ära kustuma,
kuid alustuseks ikka ka põlema.

Ma ei tea kas sellest on siin foorumis ennem juttu olnud.

Kaitsmed on kõik terved.Ka ei ripne ühtegi lahtist juhet, sest
pistikud mis kaitsmekarbi taga on tugevalt kinni.
Endal ei teki ideid rohkem kuidas ja mida täpselt kontrollida


RE: VW JETTA 1980 - MadDriver - 16-05-2017

Voltage Stabilizer
Tere.
Kellade ploki tagaküljel peaks olema 10V pingestabilisaator. Mina alustaks selle kontrollimisest.
http://www.cabby-info.com/gauges.htm Keri sellel lehel allapoole, kuni pealkirjani "Voltage stabilizer". Seal on pildid, mida otsida.
Edu!


RE: VW JETTA 1980 - h2rra - 16-05-2017

Sellel vanal Jettal oli vist armatuuris ainult 2 näidikut ja ülejäänud olid tulukesed.  Kuna need kõik + kell,  tahavad toimimiseks + 12 v siis eeldavasti 12 v armatuuri näitajateni ei jõua.  
  vead võivad olla  süütelukus - kaitsmekarbis - näidikute ploki pistikus - näidiku ploki trükkplaadi "rada" läbi põlenud - katkestus juhtmestikus.

Parimat  h2rra.


RE: VW JETTA 1980 - Kalle1 - 29-05-2017

Tere 
Kõik korras.Viga oli suures kelladetaguses pistikus.Seekord pääsesin lihtsalt. Cool


RE: VW JETTA 1980 - Kalle1 - 05-07-2017

Tere taas

Üks viga ilmnes veel.
Nimelt lähi- ja kaugtuled töötavad, kuid kaugtuled ei jää põlema, vaid lülituvad välja kui kang (lüliti roolisambal) lahti lasta.
Kas lüliti on vigane ?


RE: VW JETTA 1980 - olli - 05-07-2017

Kas tal polegi mitte nii, et kangi ühele poole lükates on vilgutamisasend ja teisele poole on lülitusasend. Kusjuures vilgutusasendis, kui ma õigesti mäletan, jäid põlema nii lähi- kui kaugtule hõõgniidid, samas kaugtulesid päriselt sisse lülitades mõistagi kustub lähitule hõõgniit ära.


RE: VW JETTA 1980 - zazik - 05-07-2017

(05-07-2017, 10:34 AM)olli Kirjutas:  Kas tal polegi mitte nii, et kangi ühele poole lükates on vilgutamisasend ja teisele poole on lülitusasend. Kusjuures vilgutusasendis, kui ma õigesti mäletan, jäid põlema nii lähi- kui kaugtule hõõgniidid, samas kaugtulesid päriselt sisse lülitades mõistagi kustub lähitule hõõgniit ära.

Ei, golfil käivad kaugtuled tõmmates, n.ö klõpsuga. Kang liigub samasse asendisse tagasi.

Kas tulesid lülitades see klõps käib lülitis ära, või ei tulegi lüliti piisavalt kaugele?


RE: VW JETTA 1980 - Kalle1 - 05-07-2017

to zazik:

klõps minu meelest käis, kuid kaugtuled põlema ei jää, põlevad vaid korraks


RE: VW JETTA 1980 - aavu - 05-07-2017

Jetta-ga kursis pole. Lacetti keeldus parktuledele minemast. Mootori käivitumisel süttisid pooled+pargid. Täis-pool töötas normaalselt. Sain parktuled tagasi kui asendasin ühe kaitsme, mis oli läbi põlenud. Tal kaitsmed mootoriruumis ja rooli-ukse vahel ka. Äkki sul kah mõni kaitse läbi. Mootori töötamise ajal ei töötanud lüliti roolikangil, millega oleks pidanud saama kustutada pooltuled auto seisu ajal, lihtsalt ei mingit mõju sel lülitil. Mootori seisu ajal see lüliti ka ei kõssanudki.


RE: VW JETTA 1980 - Kalle1 - 05-07-2017

Kaitsmed üle vaadatud ja terved


RE: VW JETTA 1980 - aavu - 05-07-2017

http://jetta-club.org/topic/18830-%D0%BD%D0%B5-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82-%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%8F-%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%B0-%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0-%D0%B8%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0/
Sealt seitsmes post ja sellest võtta link, annab jetta asjadest ülevaate.
Selle lingi PDF-i 29 lk annab niisuguse klemmi Переключатель освещения, клемма 58. Sealt juhtmest võib sul emb-kumb ots olla mittekontaktne, kas kaitmete bloki all või lüliti juures. Ilmselt see - J519 - блок управления бортовой сети - on kaitsmebloki alumine pool või siis midagi muud.
http://avt-electrik.ru/p-1777.html
Seal ka mingi osa skeemist


RE: VW JETTA 1980 - Kalle1 - 06-07-2017

Jah uurisin neid linke.
Asi selles, et auto on aastast 1980.
Nendes aga järgmise põlvkonna isend.
Ei ole ka muidugi suurem elektrik ise.

Muud pole midagi kui ükskord ülevaatuse aeg kätte jõuab, siis 
võidakse vahele võtta, et sul ju mees kaugtuled ei jää põlema,
vaid peab kogu see aeg kangi hoidma.....

Ja veel märkusena

Lüliti teeb klõpsu, kuid sellel hetkel kaugtuled kustuvad.

Ootan veel ettepanekuid.


RE: VW JETTA 1980 - highway2hell - 07-07-2017

Suure tõenäosusega on tegu lüliti veaga, saan pakkuda uue lüliti hinnaga 15€
[Pilt: Untitled.png]


RE: VW JETTA 1980 - Kalle1 - 08-07-2017

www.alvadi.ee pakub pea poole odavamalt, 6.94

http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/99970/14191


RE: VW JETTA 1980 - mlsluik - 08-07-2017

Kui mitu korda vahetada ei viitsi siis tuleks ikka orginaal panna vast. Egas koonerdamine pole veel kokkuhoid.


RE: VW JETTA 1980 - Kalle1 - 12-07-2017

Tere

Lüliti vahetus ei aidanud.

Ootan veel lahendusi, et kaugtuled pidevalt
tööle saada.


RE: VW JETTA 1980 - aavu - 12-07-2017

1. On sul sellised lülitid armatuuris?
2. Kas on automaatne tulede lülitus kui mootor käivitada?
3. Kas on tehtud ümberehitusi tulede juures?
4. Tuled saavad eraldi juhtmetega massi, kas mass on olemas?
Tsitaat:Kalle1
Tere taas

Üks viga ilmnes veel.
Nimelt lähi- ja kaugtuled töötavad, kuid kaugtuled ei jää põlema, vaid lülituvad välja kui kang (lüliti roolisambal) lahti lasta.
Kas lüliti on vigane ?

5. Siit loen välja, et proovid hoova enda poole tõmbamisega täistulesid põlema saada. Põlema saad nii, et LÜKKAD endast eemale seda hooba, hooval kaks püsiasendit (pool-täistuled) ja üks asend tulede vilgutamiseks.


RE: VW JETTA 1980 - zazik - 18-07-2017

(12-07-2017, 20:53 PM)aavu Kirjutas:  1. On sul sellised lülitid armatuuris?
2. Kas on automaatne tulede lülitus kui mootor käivitada?
3. Kas on tehtud ümberehitusi tulede juures?
4. Tuled saavad eraldi juhtmetega massi, kas mass on olemas?
Tsitaat:Kalle1
Tere taas

Üks viga ilmnes veel.
Nimelt lähi- ja kaugtuled töötavad, kuid kaugtuled ei jää põlema, vaid lülituvad välja kui kang (lüliti roolisambal) lahti lasta.
Kas lüliti on vigane ?

5. Siit loen välja, et proovid hoova enda poole tõmbamisega täistulesid põlema saada. Põlema saad nii, et LÜKKAD endast eemale seda hooba, hooval kaks püsiasendit (pool-täistuled) ja üks asend tulede vilgutamiseks.

Vaata joonist uuesti. Sealgi selgelt näha, et kaugtulede lülitamine töötab tõmbega. Tõmbad veidi, siis vilgutab, tõmbad rohkem, käib krõps ja jäävad kauged. Mahavõtuks tõmbad uuesti lõpuni.


RE: VW JETTA 1980 - Kalle1 - 29-08-2017

(18-07-2017, 02:32 AM)zazik Kirjutas:  
(12-07-2017, 20:53 PM)aavu Kirjutas:  1. On sul sellised lülitid armatuuris?
2. Kas on automaatne tulede lülitus kui mootor käivitada?
3. Kas on tehtud ümberehitusi tulede juures?
4. Tuled saavad eraldi juhtmetega massi, kas mass on olemas?
Tsitaat:Kalle1
Tere taas

Üks viga ilmnes veel.
Nimelt lähi- ja kaugtuled töötavad, kuid kaugtuled ei jää põlema, vaid lülituvad välja kui kang (lüliti roolisambal) lahti lasta.
Kas lüliti on vigane ?

5. Siit loen välja, et proovid hoova enda poole tõmbamisega täistulesid põlema saada. Põlema saad nii, et LÜKKAD endast eemale seda hooba, hooval kaks püsiasendit (pool-täistuled) ja üks asend tulede vilgutamiseks.

Vaata joonist uuesti. Sealgi selgelt näha, et kaugtulede lülitamine töötab tõmbega. Tõmbad veidi, siis vilgutab, tõmbad rohkem, käib krõps ja jäävad kauged. Mahavõtuks tõmbad uuesti lõpuni.


tere

kaugtuled ei tööta endiselt, lüliti uus