automoto.ee foorumid
dislapaja "surm" - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Vaba teema (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Teema: dislapaja "surm" (/showthread.php?tid=59029)

Lehed: 1 2 3 4


dislapaja "surm" - linnuke - 20-10-2017

Mis tekitab disladel sellise pöördessemineku(nii uutel kui vanadel,rongid ,veokad jne)Kütuse pealevool uuematel ikka mingi klapiga...
https://youtu.be/iXyCtTTNlfg


RE: dislapaja "surm" - Aspelund - 20-10-2017

Õli. Niikaua, kuni seda jätkub, lõhub mootor käia. Õli tuleb kas karterist või näiteks turbo tihendite vahelt.

Päästab vaid hapniku kinni panemine. Või siis CO2 kustuti sisselaskesse. Viimasel juhul seisab mootor hetkega.

Häda pärast kannatab ka piduritega käik sees mootori välja suretamine. Vanasti olid asutustes suisa oma seinad, kuhu vastu lõhkuma läinud autod ninapidi aeti ja siis jõuga välja suretati. Jaz/Maz-200 oli selles osas kurikuulus.

A.


RE: dislapaja "surm" - tanel. - 20-10-2017

Õli mis satub läbi turbo valele poole kolbi. Käib kuni õli otsa saab.


RE: dislapaja "surm" - Janka - 20-10-2017

Õli.
Kütus ei puutu üldse asjasse.
Kui masina juures viibija ei märka õhku kinni puua või kui seda pole võimalik teha, siis niikaua lõhubki minna, kuniks õli otsa saab ja vänt saaledel kinni jookseb.


RE: dislapaja "surm" - Aspelund - 20-10-2017




RE: dislapaja "surm" - Janka - 20-10-2017

Siin veel üks hea näide, kuis noored ehmatades masina mant sääred teevad, seevastu vana kala juba teab, mispidi asjale läheneda.




RE: dislapaja "surm" - linnuke - 20-10-2017

Tänud ,point tunni ajaga selge ,niipalju kui möödaminnes uurinud olen ,pole keegi asja olemust selgeks teinud ...ÕLI. Smile


RE: dislapaja "surm" - TeeTL - 21-10-2017

Ehh, jah, nüüd siis lõpuks selge, millesse mul üks toyota diisel 10a tagasi kooles.
 Maanteel sõites viskas pöörded miljoni peale üles ja tohutu valgehalli pahvaka saba alt välja. Keema läks ka. Kuidas seisma jäi, seda enam ei mäleta.
 Hiljem lahkamisel ei leidnud peale pudistunud kaanetihendi midagi imelikku. Aga kompressioon jäigi kadunuks, ka pärast kaanelihvi ja - tihendivahetust.


RE: dislapaja "surm" - linnuke - 21-10-2017

Krt. Vanast peast ei tihanud algul nii "lolli"küssat esitadagi ,aga näed ,kulub teadmine teistelegi ära... Smile


RE: dislapaja "surm" - alfredo - 21-10-2017

Suvel sai sellist pulli pealt nähtud. Tagantvaates meenutas keskmise suurusega metsapõlengut, eestpoolt sharani. Sai siis omanikule käiguga väljasuretamist soovitatud ja imekombel seisma ta jäigi. Ära ehmatab kindlasti, kui ennem kasvõi torust midagi seesugust näinud pole.


RE: dislapaja "surm" - honkomees - 21-10-2017

sellist asja korduvalt nähtud, viimati omal kogetud mõni aasta tagasi kui sai hiinlasele kallatud õhufiltrisse tsutt palju õli ... tundus et asub lendama.


RE: dislapaja "surm" - Raudpats - 21-10-2017

Mul kunagi vanaonu rääkis oma memuaare, ta peale sõda töötas kusagil Venemaal metsavarumise brigaadis, oli autojuht. Ja nemad seal kuidagi oskasid meelega mootori lõhkuma ajada. Idee oli selles, et kui tee läks mäest üles ja normaalrežiimil  ei jaksanud auto sealt üles minna, oli vaja siis mootor hulluks ajada. Mäe tipus tõmmati trossiga mingi õhuklapp kinni ja suretati mootor välja, kahetaktilisest  diislist käis jutt. Ega mootorit vist kauaks ei jätkunud sedamoodi, aga ju siis see ei olnud oluline.


RE: dislapaja "surm" - ervg - 21-10-2017

huvitav oleks näha dünograafikuid lõhkuvast diiselmootorist Smile


RE: dislapaja "surm" - pen.skar - 21-10-2017

Ära taha. Alati pole õnne, et mootor kokku jääb ja tükkidega pihta ei saa.


RE: dislapaja "surm" - Aspelund - 21-10-2017

Jutt siis tõenäoliselt samas Maz-200 tüüpi veokist, millel oli Jaz-204/206 tüüpi mootor. Sellel sai õhu trossiga kinni tõmmata.

(21-10-2017, 09:51 AM)Raudpats Kirjutas:  Mul kunagi vanaonu rääkis oma memuaare, ta peale sõda töötas kusagil Venemaal metsavarumise brigaadis, oli autojuht. Ja nemad seal kuidagi oskasid meelega mootori lõhkuma ajada. Idee oli selles, et kui tee läks mäest üles ja normaalrežiimil  ei jaksanud auto sealt üles minna, oli vaja siis mootor hulluks ajada. Mäe tipus tõmmati trossiga mingi õhuklapp kinni ja suretati mootor välja, kahetaktilisest  diislist käis jutt. Ega mootorit vist kauaks ei jätkunud sedamoodi, aga ju siis see ei olnud oluline.



RE: dislapaja "surm" - Daff - 21-10-2017

Valga autobaasis öeldi ennevanasti:"Ainult julged mehed istusid hommikul MAZ-200 rooli." , sest kunagi ei teatud millal see masin hulluks läks.


RE: dislapaja "surm" - HMP - 21-10-2017

Sõiduautode puhul on õli sattumine mootori põlemiskambrisse ka katkisest pidurivõimendist.


RE: dislapaja "surm" - linnuke - 21-10-2017

Aspelund kirjutas:

Häda pärast kannatab ka piduritega käik sees mootori välja suretamine. Vanasti olid asutustes suisa oma seinad, kuhu vastu lõhkuma läinud autod ninapidi aeti ja siis jõuga välja suretati. Jaz/Maz-200 oli selles osas kurikuulus.


Kuidas selline lõhkuv aparaat küll seinani toimetati....PS.See ei ole küsimus ,lihtsalt ,kas olekski võimalik...


RE: dislapaja "surm" - aavu - 21-10-2017

50-ndatel selle kahetaktilise diisliga bussid olid ka lõhkuma läinud. Viletsate pidurite tõttu sõideti põllule, kus siis masin välja suri. Nii olen vanematelt bussijuhtidelt kuulnud.


RE: dislapaja "surm" - diselist - 21-10-2017

(21-10-2017, 13:00 PM)linnuke Kirjutas:  Aspelund kirjutas:

Häda pärast kannatab ka piduritega käik sees mootori välja suretamine. Vanasti olid asutustes suisa oma seinad, kuhu vastu lõhkuma läinud autod ninapidi aeti ja siis jõuga välja suretati. Jaz/Maz-200 oli selles osas kurikuulus.


Kuidas selline lõhkuv aparaat küll seinani toimetati....PS.See ei ole küsimus ,lihtsalt ,kas olekski võimalik...

Sidur on  selleks, mis eraldab mootori k.kastist.