automoto.ee foorumid
Vooliku fabritseerimise võimalused - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanem Rasketehnika (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=47)
+--- Teema: Vooliku fabritseerimise võimalused (/showthread.php?tid=60729)



Vooliku fabritseerimise võimalused - Etsike - 24-07-2018

Tervist kaasfoorumlased, siin on hulka häid päid koos, küsin ühe kübe moodsama traktori vajadusi puudutava küsimuse. Teisi "noori klassikuid" puudutaiad teemasid siin niigi. Nimelt on üks pildil kujutatud voolik oma aja ära elanud. Tegemist on kahe hüdropumba ühise imitoruga. Tehasetoodangu saadavuse osas uuringud alles käivad. Aga kas kuskil ka näidise põhjal midagi sellist fabritseerida oleks võimalik? Pakutakse kuskil sellist teenust? Mõistliku hinnaga lahendused pakuvad huvi. Mingi kuumvormimise/painutamise meetod? Ruumiga väga priisata pole, et põlvedest ja kolmikutest midagi kokku laduda.
[Pilt: P2_8411446538060.jpg]


RE: Vooliku fabritseerimise võimalused - Marko - 24-07-2018

(24-07-2018, 15:18 PM)Etsike Kirjutas:  Aga kas kuskil ka näidise põhjal midagi sellist fabritseerida oleks võimalik? Pakutakse kuskil sellist teenust? Mõistliku hinnaga lahendused pakuvad huvi. 

Kummidetailile ei hakka keegi vormi tegema ühe jupi jaoks, liiati veel "mõistliku hinna eest"
Tee see detail metalltorust ja ühenda pumpade ja sõelaga voolikujuppide abil!


RE: Vooliku fabritseerimise võimalused - meli666 - 24-07-2018

Ega see kübe moodsam korealane juhuslikult Branson ei ole? Vähemalt Bransonil sama kummist kaksikvoolik pumpade toiteks.


RE: Vooliku fabritseerimise võimalused - Etsike - 24-07-2018

(24-07-2018, 21:15 PM)meli666 Kirjutas:  Ega see kübe moodsam korealane juhuslikult Branson ei ole? Vähemalt Bransonil sama kummist kaksikvoolik pumpade toiteks.

Tehas on sama, aga nimeks on Kukje. Väga tore kui Bransoni mudelitele sama tehtud on, nüüd tuleb vaid Bransoni nime alt õige detail leida.


RE: Vooliku fabritseerimise võimalused - meli666 - 24-07-2018

Päris nii lihtne see asi siiski pole. Kukjed olid jupim aega tagasi, nüüd tehas toodab Bransoni nime all.
Mis aasta ja mudeliga täpsemalt tegu on?


RE: Vooliku fabritseerimise võimalused - Marko - 24-07-2018

Too see jubin Viimsisse, ma teen Sulle järgmiseks õhtuks jupi, milla saad paika panna. Loomulikult maksab see lõbu $$$


RE: Vooliku fabritseerimise võimalused - hardo - 24-07-2018

Pakkusin teemaalgatajale välja 3D printimise variandi. Fotolt tundub et tegemist on küllaltki tahke voolikuga seega võiks 3D printimine ehk kõne alla tulla kuna selle meetodiga saab igasugu erikujuliseid detaile teha.


RE: Vooliku fabritseerimise võimalused - maisalup - 25-07-2018

Uuri flint kaubandus oü-st, võibolla saad võrrelda mõõte ning sobivusel jupi tellida. Seal vastutulelikud inimesed. Kui tehas sama võibolla saab flint ka kukije juppe tellida sulle


RE: Vooliku fabritseerimise võimalused - Mart Laanelepp - 25-07-2018

Pildi järgi tundub et võiks saada keevitatavate kolmikute ja põlvedega suht lihtsasti detaili järgi teha kui peaks läbimõõdud klappima.


RE: Vooliku fabritseerimise võimalused - Walter - 25-07-2018

Firma Kevamer pakkus kunagi isevulkaniseeruvat teipi. Lõhkise vooliku lappimiseks ja vulkimisprotsessi alustamiseks piisas kui tõmbasid pingul teibi ümber lõhkise koha (ei pidanud puhastama, kuivatama ega mingit eeltööd tegema). Mingi aja pärast oli teip end vooliku külge ära vulkinud, koht oli kindel nagu tehasest tulnud. Antud juhul tuleks mingist materjalist (penoplast, vaha, plastiliin?) detaili mudel valmis teha, teibiga sisse mähkida ja hiljem mudelist "vabaneda". Kas vajaminevast fignjaast midagi alles ka jäi mida saaks lappida või on pildilolev asi täiega puuduv?