automoto.ee foorumid
Vanale Jawale 634 käigukast - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: Vanale Jawale 634 käigukast (/showthread.php?tid=60884)



Vanale Jawale 634 käigukast - JaanS - 18-08-2018

http://www.jawamarkt.cz/en/gearbox-634-but-modified-for-old-jawa-engine-

NB! Lingile tuleb ise "-" märk veebilehitseja aknasse järgi kirjutada - millegipärast ta ei võta siin seda miinust lingile külge.

Oskate öelda, milleks see hea on, miks seda pakutakse?
Kas ainus mõte on käikude sisselülitamise suunda muuta?


RE: Vanale Jawale 634 käigukast - jawa354 - 22-08-2018

Sisemised nuudi otsad ilmselt.


RE: Vanale Jawale 634 käigukast - CHRhmm - 22-08-2018

Igaks juhuks püüan küsimustega suunata:
Kas "uue" ja vanema käiguaksti ülekande suhtarvud jäid samaks?
Kas alumise võlli veoketi poolne ots on mõlemal laagri peal?
Kas olemas olevatest siis pildi võrdlusi pole saada?

Sisemiste nuutide paremaks tegemine on suht loogiline küll. Suhtarvud võiks ju ka teema olla aga... 

Sorry, et 638 asja sisse toon aga näitlikustamiseks on mõtted head:
Just sai tegeletud 638 käigukastiga ning seal on ka kaks versiooni - suurim erinevus on alumise võlli ja veoosa suhtarvudes (vt pildil punane ja sinine kastike erinevuste kohast). Teadagi, et kahte käigukasti versiooni omavahel kokkupanna ei saa... seega kui juba, siis kogu uus sisu sisse... (on võimalus ka vana süsteem kasutuskõlbulikuks teha, kuid endal parem tunne, kui asjad on uued)

Samas kasutan 634 sidurit ja valatud (mitte paksust plekis painutatud) käiguvahetuse kahvleid.
634 käigukasti alumist võlli kasutada ei saanud 638-s, sest 634 käigukastis on võll siduri pool puksil - 638-l aga nõellaagril.

Tegin lihtsalt näitlikustamiseks ka pildi:
[attachment=71049]