automoto.ee foorumid
[poolita] Pooletonnise mootori tõstmisest - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Vaba teema (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+---- Foorum: Testimiseks (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=88)
+---- Teema: [poolita] Pooletonnise mootori tõstmisest (/showthread.php?tid=65752)



[poolita] Pooletonnise mootori tõstmisest - metsakohin - 17-04-2022

Suur koer peab olema, kindlasti registrimassiga üle 500 kg, kui 8 mm-sest ketist jagu saab. Harilikult koerakett 4mm ja piisavalt aastatega kulunud ka. See on see juhus, et hakka nüüd vanale koerale uut ketti ostma, viimati kestab veel koeraüle.


RE: Pooletonnise mootori tõstmisest - Aare72 - 17-04-2022

(17-04-2022, 08:23 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Kas teil koer on olnud? Ketti olete pannud? Kas koer keti on puruks tõmmanud? See s!tane koer on kindlasti 550 + kg Big Grin
Latsed-latsed! Mes te jaurate?! Koer loomulikult rapsib keti lõpuks puruks, kui ta seda kuude-aastate viisi maas kulutab-nühib. Vahepeal tasub ketilooma ohelikule pilk peale visata, näete, mis sellest järgi jäänud on. Pole mõtet võrrelda võrreldamatut.


RE: [poolita] Pooletonnise mootori tõstmisest - aavu - 17-04-2022

Näide milliseks muutub koerakett pikal mittekasutamisel. 
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=8603&pid=526002#pid526002


RE: [poolita] Pooletonnise mootori tõstmisest - 13piisab - 18-04-2022

Teema polnud koerapidamisest ja ksf mahno viitas juba oma postituses, et jõud ei olene ainult massist.

...aga see füüsika ehk impulss on ilmselt ehituspoe parameetriks liiga keeruline.

kui kettidele max impulsid külge saaks, oleks võimalik ka koeravõistlusi korraldada. Mitte aga traktoristide teemas Smile
praktikat: 70..80kg kaukaaslane (ehk ühe suurema koeratõu suurema otsa isend) tõmbas kahe vetruva trossi (20m põhiliini + 7m lisaliini) otsas ca nädalase testperioodi jooksul 7mm RV karabiini kujust välja. Nii, et karabiin ei teinud enam oma tööd ja elukal oli võimalik sellest kuidagi välja saada. Kaukaaslane jookseb aeglaselt - vast max 15kmh, mis on 4,17m/s. Ehk impulss max 333kg*m/s pani 7mm RV lüli kuju muutma.
RV on küll mitmete väärismetallidega legeeritud teras, 7mm pole 8mm, kuju muutmine pole lõplik sirgeks-tõmbamine jne. Point on aga, et impulss ja kaal ei ole üksüheselt seotud - kahe muutujaga võrrandit ei lahenda, teades üht muutujat.
lisanäide: 2,5t koormarihmaga 1,5t sõiduauto pukseerimine. Õnnestub rihma-kadudeta, kui mõlema masina roolis sellega arvestatakse ja impulss minimaalne hoitakse.