kolbpump kõrge rõhu jaoks
#1

sissejuhatus:

jutt käib sellisest süsteemist: http://www.mgfcar.de/pump/fitting.htm

ehk siis tegemist on hydragas ja hydralastic vedrustuse täitmise pumbaga, tõenäoliselt saab seda kasutada ka mujal, kus tugevat rõhku vaja on.

sisu:
1) vajan sellist pumpa (kindlasti manomeetriga) !!!
2) kas kellelgi on midagi sarnast?
3) eesmärgiks on toppida vedelik pisikesse purki 27 at rõhuga

lahendus:
1) ma laenan seda kelleltki
2) keegi ehitab mulle sellise
3) ma ostan kusagilt midagi sellist (kas keegi teab kust saaks?)

lahenduse pt 2 täiendus:
kuna mul endal sellise pumba ehitamiseks võimalused ja ka oskused puuduvad, muudan selle postituse siinkohal kommertslikumaks ning teen konkreetse pakkumise

kas siin leidub keegi, kes on võimeline lingiga viidatud joonisel asuva pumba valmis ehitama? kui vastus on jaatav, palun endaga ühendust võtta.

tänan tähelepanu eest ja jään ootama et keegi võtaks ühendust - võib ka siiasamma teemasse!

U.
tel: 52 68 439
msn: usku@msn.com


Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#2

Näiteks traktorite ja metsaveoautode hüdrosüsteem arendab u 200 atm rõhku, tee vahestutser ja manomeeter ja lase vajalik rõhk sisse.Tegelikkuses ilmselt see siiski nii lihtne ei ole.Kas tõesti üheski autoteenenduses ei ole vajalikku seadet???
Vasta
#3

sass Kirjutas:Kas tõesti üheski autoteenenduses ei ole vajalikku seadet???

on, pleiones, kuid auto treilaga sinna viimine ja pumpamine,
seda enam, et tüübid katse-eksituse meetodil töötavad, on liiga kallis.
400 eek maksab pumpamine koos vedelikuga ja 200 eek treila.
ja kuna mul veel ventiiliga probleeme on ning auto alles ehitusjärgus,
siis võib seda pumpamist mitu korda vaja olla... eile saatsin kirja,
et äkki nad laenavad seda koju mulle (see ei ole suur ega raske), kuid
annan esmaspäevani aega vastata...

ja loomulikult oleks tore omada sellist pumpa ka niisama...

sass Kirjutas:Näiteks traktorite ja metsaveoautode hüdrosüsteem arendab u 200 atm rõhku

seda vist siiski ainult töötava mootori pealt ... et ise käega vehkida ei ole võimalik ning ei jõuaks ka?

U.

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#4

Kas see vedelik ,mida pumbata, on mingi spets ja kallis vedelik?Põhimõtteliselt võtad suvalise töökorras kahepoolse töötamisega hüdrosilindri, ühe poole täidad sinule vajaliku vedelikuga ja ühendad stutserite ja voolikute abil selle purgiga ,kuhu tahad pumbata.Vajalik oleks veel õhutusklapi ja manomeetri paigaldamine.Silindri teise poole ühendad seejärel traktori või metsaveoauto hüdrosüsteemiga ja siis survestad läbi jagaja.Kui jagaja on liiga suure läbilaskevõimega ja ei võimalda survet nii täpselt reguleerida ,siis tuleb teha kuhugile traktori hüdrosüsteemi poolsesse otsa düüs, mis on iseenesest üks plekkseib paksusega u 3mm ja keskel väike auguke u 0,5-1,0mm ja mis paigaldatakse mõne ühendusmuhvi sisse.Sedasi sai vanasti atrade kivikaitsesilindreid survestatud, osadel atradel saab muidugi otse hüdrosüsteemist ,siis ei ole nii palju vaeve vaja näha.Kui treial on käepärast ja traktor ja mõned hüdrovoolikud, siis ei tohiks selle viguri valmisehitamine küll kaua aega võtta.Vaadates seda joonist ja pilti,siis tundub et on võimalik ka tavalisest tungrauast midagi aretada, kuid konstrueerimist ja tööd on tiba rohkem.
Vasta
#5

sass Kirjutas:Kas see vedelik ,mida pumbata, on mingi spets ja kallis vedelik?

250.- liiter Smile pumpamisel on eriti oluline, et õhku süsteemi ei jääks. mul pleiones pumbati ja ühele poolele jäi natuke õhku sisse - vajus esimese sõiduga ära ja lisaks ... on liiga pehme.

kasutamisest saab lugeda siit: http://www.mgfcar.de/pump/acting.htm

U.

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#6

ega äkki näit. hüdraulilisest tungrauast midagi sellist ehitada saa?
Vasta
#7

Määrdepritsiga saab ka küllalt suurt survet arendada, kunagi sai proovitud, lööb õli ka.
Vasta
#8

vootele Kirjutas:ega äkki näit. hüdraulilisest tungrauast midagi sellist ehitada saa?

jap, saab ... antud lingil ehitataksegi sellisest asjast see pump.
asi on selles, et ise ei oska ehitada ja otsin kedagi kes oskaks!
kust saaks rohkem infot selle määrdepritsi kohta (just rõhk)?
mis see määrdeprits üldse on?

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#9

Tavaline tahke määrde prits, praegu müüakse neid voolikutega, otsik on vahetatav, see tuleb ringi teha. Rõhku annab nii nagu vajutad 100at kindlasti, ise olen suure vajutamisega paar otsikut lõhki vajutanud. Ainult et vähe mahub korraga sisse.
Vasta
#10

raffas selle aine tihedus on ju teadmatta????
Vasta
#11

Druzbanarod Kirjutas:raffas selle aine tihedus on ju teadmatta????

mingi BP hüdraulikaõli ta on ... selline kollakat värvi Smile
ise võrdlesin seda piduriõliga voolavuse, tilkuvuse ja käe peal olemise tunde järgi ... ainult et see hüdraulikaõli aurustub mingil tasemel ja seega jahutab kätt...

aga mis teised arvavad, kas see määrdeprits sobiks?

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne