(06-06-2010, 12:30 PM)kaasik Kirjutas: Kinni neid küll ei soovita keevitada, proovi kusagilt ikka õiged korgid leida! Need korgid peaks seal olema külmumise eest kaitseks.
Kas ilma korgita saab sõita Tallinnast Tartusse? aga jahutusvedelik jookseb selle august välja. Kas kohustlik korgid peaks olema ploki küljes?
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2010, 22:19 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Ei, neid auke kinni keevitada ei tohi. Moblapilt vilets, kuid loodan et aukude servad on veel järsu randiga. Lõika u 2mm plaadist kettad, silu treipingis tsentri vahel. Siis kruustangide vahele. Ühele poole august veidi väiksema sisemõõduga laagrisaale, teisele poole 8-10 mm mutter ja pressi ketas u. 3mm kumeraks. Uuesti treipinki ja augurandi järgi täpseks treida. Punast tihenduspastat alla ja suru sisse. Vasaraga paar kõpsu kumerusele- ketas läheb sirgemaks ja kiilub end tugevalt ranti kinni.
(06-06-2010, 12:30 PM)kaasik Kirjutas: Kinni neid küll ei soovita keevitada, proovi kusagilt ikka õiged korgid leida! Need korgid peaks seal olema külmumise eest kaitseks.
Kas ilma korgita saab sõita Tallinnast Tartusse? aga jahutusvedelik jookseb selle august välja. Kas kohustlik korgid peaks olema ploki küljes?
Pane kuivast kasepuust kork ette, võid isegi kile (100 kraadi peab kannatama) talle ette torgata ja katsu, kas ikka kindlalt püsib. Hea oleks kusagile vastu toetada, näiteks jagaja jalg või muu asi, mis kindlalt mootori küljes. Mootor ju vbreerib sõidu ajal ja sellepärast auto raam ja plekid ei sobi. Tee peale tagavarakork ja veekanister kaasa ja pidevalt pilk temperatuurinäidikul. Peaks kohale jõudma. Lihtsam muidugi slepis.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Gaz-51 samasugused külmakorgid. Sai sõidetud puupunniga päris mitmeid tuhandeid, isegi Piiteris ära käidud! See puupunn paistetab ju veega üles ja pärast ei ole teda lihtne kättegi saada!
Panema sinna puupunn, ja algul radika kork mitte peale panema. Veenõu ka ikka kaasa. Hiljem, kui see puu on üles paistetanud, võima, kuni ära mädanemiseni, ära unustada...
(06-06-2010, 13:03 PM)pen.skar Kirjutas: Ei, neid auke kinni keevitama ei tohtima. Moblapilt vilets, kuid loodan et aukude servad on veel järsu randiga. Lõika u 2mm plaadist kettad, silu treipingi tsentri vahel. Siis kruustangide vahele. Ühele poole august veidi väiksem laagrisaale, teisele poole 8-10 mm mutter ja pressi ketas u. 3mm kumeraks. Uuesti pinki ja augurandi järgi täpseks treida. Punast tihenduspastat alla ja suru sisse. Vasaraga paar kõpsu kumerusele- ketas läheb sirgemaks ja kiilub end tugevalt ranti kinni. Ikka saad Tartu sõita kui see mootoriplokk teise auto kastis on...
Praegu pildistasin õige fotodigikaga minu mootoriplokki.Lisasin juba.Kas need augude servad on head? või kulunud juba?
neid külmakorke saab hästivarustatud autopoodidest ka mõõdujärgi, enne talverallit sai just ühele GAZ-69 neid otsitud... Tõsi mootor polnud küll päris originaal.