t-25 probleem
#1

kui panna käik sisse siiis ei lähe reevers sisse, ja kui panna reevers edasi või tagasi sõidu jaoks sisse siiis ei lähe käik sisse ragiseb ja ei midagi muud
MIS VIGA VÕIBOLLA?
Vasta
#2

mõni sidurikäpp küljest ära kukkunud või lihtsalt reguleering vale, ei lahuta korralikult ära...

Jäta masin seisma, pane käik sisse ning vajuta sidur alla, siis anna starterit. Kui masin astub edasi siis vaata oma sidurimajandus üle. Nõrk koht nagunii.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

(05-04-2013, 14:10 PM)velts93 Kirjutas:  kui panna käik sisse siiis ei lähe reevers sisse, ja kui panna reevers edasi või tagasi sõidu jaoks sisse siiis ei lähe käik sisse ragiseb ja ei midagi muud
MIS VIGA VÕIBOLLA?

Äkki on traktor katki?Toungue

Raamat kätte ja näpuga järge ajama.Cool Küsimuse laadist on näha, et pelk soovitus siduri reguleeringut kontrollida ei piisa - oodatakse täpseid näpunäiteid...

Tasub lugeda ka T-25 kohta tehtud teemat - seal on mitmeid soovitusi. Rakenda neid loovalt.
Vasta
#4

no ma tänan teid kes te proovite aidata mind
ma täna õhtul vaatan ja kontrollin neid asju..
reguleerin veel sidurit ja vaatab siiis
Vasta
#5

"Kui panna käik sisse siis ei lähe reevers sisse...."
Kas sa võtad reeversi neutraali, kui käiku lülitad, ning kuidas selline olukord saavutatakse.
Kas sisselülitatud käiguga reevers ragiseb või ei lülitu? Kuidas oleks õigem lugeda?
Vasta
#6

(05-04-2013, 16:54 PM)Daff Kirjutas:  "Kui panna käik sisse siis ei lähe reevers sisse...."
Kas sa võtad reeversi neutraali, kui käiku lülitad, ning kuidas selline olukord saavutatakse.
Kas sisselülitatud käiguga reevers ragiseb või ei lülitu? Kuidas oleks õigem lugeda?

jah kui panna käik sisse siiis ei lähe reevers sisse, et nagu edasi saaks sõita.
ikka jhh neutraali ja siiis käik, kui käik sees siiis reevers ei lähe sisse ragiseb ainult..
Vasta
#7

Mu põksul ka vahest analoogne pull,aitab kui panna mõni muu käik sisse korraks,uuesti välja ja siis läheb raginatta see mida soovid.
Vasta
#8

Muska71 probleemi diagnoos peaks olema kulunud sidurivõll. Aastatega sööb sidurivõllile soone sisse ja sealt tagant ei taha ketas välja karata ning hakkab pooma.
Vasta
#9

nonii, põka korras!!
veaks oli siis seekord üks kinni jäänud siduri käpp,vedas kogaeg surve laagrit kaasa selle pärast ka selline pull..
nüüd jälle kõik korras ja töötab nagu enne!
AGA AITÄHH TEILE KES TE PROOVISITE MIND AIDATA!
Vasta
#10

ega see põka nüüd siis kaua korras ei olnudkiBig Grin
aga nüüd palju hullem seis, siduri käpad kõik vabad, ja pedaal on nagu täitsa põhjas, enam kaugemale minna ei saa, aga ikka ei lahuta,kas survelaagril on kuskil mõni vedru või asi mis teda tagasi tõmbab v mis kuradima valemiga see üldse seal toimib?
oskab keegi anda jooniseid v muud säärast?
Vasta
#11

Kui siduri pedaal on üleval, siis peavad käpad survelaagrist eemal olema, kui sidur alla vajutada siis peavad käpad survelaagri eemale suruma, nii ainult sidurit lahutada saadki. Regulli asi nii, et pedaal üleval oleks käpad võimalikult lähedal survelaagrile.


Enda T 25-l keevitasin siduri hoobadele tugevdused peale, muidu kippus liialt läbi painduma kogu see kupatus ning ei lahutanud korralikult sidurit ära.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#12

ei no nii ongi mul ka et kõik käpad on vabad survelaagrist, ja ainult tuletiku vahe on survelaagri ja käpa vahe..aga ni ei lahuta ikkagi ja pedaal on nagu põhjas, igastahes survelaager enam edasi minna ei saa
Vasta
#13

Jutt ei klapi. seal on puhas mehhaaniline süsteem.

Kas pedaal liigub? Kui pedaal ei liigu, leia ja kõrvalda viga.

Kui pedaal liigub aga ikka ei lahuta, siis kas kahvel survelaagrit liigutab?

Kui hoovad ja vardad on terved ja sirged, tuleb masin pooleks võtta ja vaadata, mis on puruks. Teoorias võiks kahtluse alla olla kahvli võll... Või on survelaager kahvlist väljas...

Võta suvaline nõuakaaegne traktoreid käsitlev raamat, põksinäks on igal pool sees ja tee endale põhimõte selgeks. Siis oskad ka viga leida.
Vasta
#14

Kataloog siin http://www.autosoft.ru/online/acat/?idmodel=229&idmark=28&atype=3
Vasta
#15

Oli analoogne juhus. Kõik nagu liikus aga sidur ei lahutanud.

Viga oli kiilus mis kahvlit võlli peal kinni hoidis. See oli lihtsalt puru.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne