Renault Magnum

Päris hirmus. Kõigepealt tuli ära lahendada probleem kojameestega. Ka eelmine aasta kevadel ei tahtnud nad liikuda. Hulk õli ja nõksutamine aitas. See aasta pidin ikka esiotsa lahti kiskuma. Muidugi üks esipaneeli polt lahti ei tulnud. Pidin välja puurima ja pärast mutri sinna pleki külge keevitama. Selgus ka, et kojameeste puksid käisid täiesti vabalt, küll aga oli kinni reduktor. Lahtivõtmine ja puhastamine aitasid ta küll liikuma, loks oli siiski tuntav ja südamerahu nimel panin ikka kogu kupatuse uue. Vana süsteem jääb riiulisse hädaolukorra puhuks.  Mingi prantsuse plastkinnitustegamutrisüsteemi hävitasin ka sealt esiotsa juurest ära. Sest ükski neilt purunemata lahti ei tulnud. Panin tavalised mutrid , õnneks pääses tagant ligi ja keevitada polnud tarvis. Siis läksin mootori kallale. Kõigepealt ligipääs. Algul üritasin läheneda pealtpoolt. Aga oli jube porno. Siis kitkusin külje lahti. Nüüd sain jalutada nagu väiksesse koopasse kui astmelaua eest ära võtsin. Ülimalt mugav. Mootori küljest tuli kõik õnneks ilusti lahti, peale väljalasketorustiku klambrite. Need pidin ära lõikama, nii roostes. Soojusvaheti õliradikas tundub pealtpoolt täiesti okey. Tihendid olid ka korras. Nüüd veel survetest, uued tihendid ja võib selle sõlme kokku tagasi panna. Välja lastud jahutusvedelik oli küll küllalt määrdunud välimusega. Aga kokkuvõttes pealmine õlikile ma võtta, siis võib veel kusagil kasutada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne