Tasakaalustuspink
#1

Tere.
Kuna on kaks korda aastas vaja 8-l autol rattaid vahetada siis tekkis tüdimus rataste linna veost tööle,et neid tasakaalustada. Mõte tekkis, et ostaks koju ka ühe. Kuid millise? Kas võtta uus hiinakas või kasutatud nimega asi.Kas käsitsi ringi aetavaid ka veel liigub? See sobiks kõige paremini kuna see hea pisike.
Palun jagage kogemusi.
Edu
Veiko

MTJ.EE
Vasta
#2

Oli mingi hetk sarnane mõte aga lükkus edasi. Igatahes siis tundus loogilisem osta 700 euro eest uus garantiiga pink mitte poole odavamalt mingi rehvitöökoja vattisaanud jäänuk. Kalibreerimine ja taatlemine on ka olulised. Ehk keegi teab pajatada, kuidas need protsessid tasakaalustuspinkidega käivad?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#3

(14-04-2021, 10:09 AM)isandpauk Kirjutas:  Oli mingi hetk sarnane mõte aga lükkus edasi. Igatahes siis tundus loogilisem osta 700 euro eest uus garantiiga pink mitte poole odavamalt mingi rehvitöökoja vattisaanud jäänuk. Kalibreerimine ja taatlemine on ka olulised. Ehk keegi teab pajatada, kuidas need protsessid tasakaalustuspinkidega käivad?
Sellel pingil käib kalibreerimine nii, et paned pingis paika velje parameetrid, lähed kalibreerimisreziimi, lased ratta ringi käima, siis lisad näidatud kohta 100g raskust, lased ratta uuesti ringi käima, siis tõstad raskuse teisele poole rehvi näidatud kohta ja paned ratta uuesti ringi käima. Ja siis loodad, et kalibreerimine õnnestus, mitte pole tulemuseks error...
Taatlemisega kogemusi pole.
Vasta
#4

Pistan õhtupoole peale tööd täpsema jutu balanseerimispinkide osas oma 15 aastase garaazitehnika paigalduse-remondi-hoolduse kogemusele tuginedes.
Vasta
#5

Tasakaalustus, ehk balanseerimispink ei ole mõõteseade ja seda ei saa taadelda. 
Kasutaja saab oma pinki kodus kalibreerida,  kas näiteks ülaltoodud näite põhjal 100 grammise tasakaaluvihiga ja ratta või tühja veljega.
Parematel pinkidel on oma kalibreerimiskaal ja ratast või velge pole kalibreerimiseks vaja.

Kas pinki on vaja kalibreerida, saab teada nii:  tasakaalusta ratas nulli, ja siis lisa 60g või raskem tasakaaluviht.
Pink peab näitama sama lisatud kaalu 180 kraadi vastaspoolel ja velje vastasserval.
Kui näitab muud, on soovitav kalibreerida.

Käsiajamiga balansipinke vist tõesti enam ei toodeta.
Vasta
#6

Eelpoolmainitud 100g raskusega kalibreerimine on pigem kodukasutaja poolt teostatav kontroll, Reaaselt kalibreeritakse (Benefit, Tecalemit,Stokker,Motoral) tehnikute poolt spetsiaalse kalibreerimisrootoriga. Kalibreerimine oleks mõistlik läbi viia 1 kord aastas, kuid profitöökojad lasevad tasakaalustuspingid üle kalibreerida enne igat rehvivahetushooaega (2 korda aastas). Kalibreerimise järel paigaldatakse pingile hoolduskleeps ja vastavalt kliendi soovile väljastatakse kalibreerimise kohta akt. Kui ostate kasutatud pinki siis tasuks jägida viimase hoolduskleepsu olemasolu ja aega. Kodukasutuses võib ennast odav hiinakas mingil moel õigustada, kuid kahjuks mul nendesse praktiliste kogemuste põhiselt usku ei ole.  Kui valida 500 eur kasutatud Corghi või 700 eur maksev hiinakas siis korralikult hooldatud-kalibreeritud kasutatud Corghi pigem (kleepsud ja hooldusajalugu loeb). Tasub ka süveneda tasakaalustuspingiga komplektis olevate koonuste seisukorda, kuna suuremad probleemid algavadki tavaliselt rikutud ja ebaühtlase pinnaga koonustest. Kindlasti ei tohi tõsta tasakaalustuspinki tasakaalustusvõllist. Kui tekib lisaküsimusi siis andke tulla ja proovin võimalusel vastata. Corghi EM43 (käsiajamiga) olen müügis näinud, kuid neile ei paku valmistajatehas enam varuosi.
Vasta
#7

ei tea küll mida see endast täpselt kujutab kuid kodus enda rehvide jaoks peaks töötama küll:

https://www.rparts.ee/toode/montaazipink...110-redats
Vasta
#8

(14-04-2021, 17:50 PM)hundu77 Kirjutas:  ei tea küll mida see endast täpselt kujutab kuid kodus enda rehvide jaoks peaks töötama küll:

https://www.rparts.ee/toode/montaazipink...110-redats
Noname toode. Juhul, kui müüja pakub garantii-hooldust varuosad jms. Siis miks mitte proovida enda nahal.. Hetkel on tegemist universaaltootega mille osas, hakkavad mängima rehvimontaazipingi omadused, ehk poomi materjal ja sellest tulenev läbipaindumine jms. Väga erinev teema, mis hetkel  käsil, ehk balanseerimispingid.
Vasta
#9

Kui suur on võimalus leida 500.00 eest kasutatud korraliku pinki tänapäeval?
Hiinakate hinnad hakkavad 750.00 koos käibega. Ma olen küsinud oma seadmete paigaltajate käest kuid neil pole midagi viimase aasta jooksul näppu jäänud mis kannataks kriitikat.
Kui kellegil on midagi pakkuda palun kirjutage mulle.
Edu
Veiko

MTJ.EE
Vasta
#10

Mida asjast teadjad sellest arvavad?
https://www.rparts.ee/toode/rehvi-tasaka...dats-w-100
Mõõtude poolest sobiks mulle väga.
Tundub, et on Poola toode. Hiinast sarnast ei leidnud.

Veiko

MTJ.EE
Vasta
#11

Muus osas ei kommenteeri aga vähemalt rehvikate peaks olema. Muidu ise ja kogu elamine pori täis, kui ratta ringi lased.
Vasta
#12

(14-04-2021, 17:50 PM)hundu77 Kirjutas:  https://www.rparts.ee/toode/montaazipink...110-redats
 Mina ostsin sügisel just selle pingi. 
Ise olen rahul, kindlasti ei sobi teenuse pakkumiseks, aga garaazis omatarbeks on minu arust hea. Võtab vähe ruumi, rehvid saab peale ja tasakaalu ka. Tänaseks olen vahetanud umbes 10 jooksu.  Porikatte puudumine pole minule samuti probleemiks,sest olen alati rattad esimese asjana puhtaks pesnud.
Vasta
#13

https://www.motonet.fi/fi/tuote/807700/R...inotuskone

Endale soetasin sellise. Omatarbeks ja vahepeal kellelegi veel mõni rehv tasakaalustada on täiesti sobilik masin ja hinna poolest polnud ka kuigi kallis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne