"Nutumüür" vol3 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

(07-04-2024, 08:19 AM)v6sa Kirjutas:  Küsin akf! Honkomehelt, kas tema vanema kastika roolitotsad on peenema koonusega, kui trakal? Kui jah, siis lihtne lahendus muidugi ei tööta, aga kui need peaks omavahel klappima, siis ma ostaks kaks sama auto varrast, lõikaks varda keskelt (või mõnest sobivamast kohast, kui konstruktsioon nii paremini mõõtu annab) pooleks, sobitaks pasliku paksema seinaga toru paaridiameetrise ülekattega peale ja praeks keevitusega kinni. Oma tarbeks saab nii piisavalt hea asja. ...
Kastika rooliotste koonused on jämmemad ... Selle traka rooliotste kiiks ongi peenikeses koonuses ja jämedas vardas.

Aga kuna said tellitud sobiva koonusega rooliotsad (https://www.autokaubad24.ee/et/varuosad/hart-425-449), mis küll istuvad peenema varda külge siis idee soetada ka samale makaroniõgijate autole (kurikuulus multiblääd ja veel mõned) kuuluvad vardad ja need mõõtu lõigata-keevitada pole mitte paha ... aga antud agregaatidel pole ju paralleelvarrast vaid sihuke mõlemale poole käiv lühike jupats https://www.autokaubad24.ee/et/varuosad/hart-427-087.

Proovin läbi kammida, millistele masinatel käivad veel m14x1,5 sisekeermega rooliotsad (sõltumata koonusest) ja äkki leiab ka mõne paralleelvardaga mudeli, kust saaks õigest materjalist tooriku, vaja üks 60 cm ja teine umbes 90 cm pikkune teha. 

Edit: ei leidnud, kõik selles mõõdus on roolilatiga masinatele, mitte ühtegi roolikarbiga ja varrastega masinat.
Vasta

Jutt käib ju pisikese traktori paralleelvardast, kui ma ei eksi. Kui sa võtad paksema seinaga toru, kuhu soovitud m12x1,5 polt (või see fiatilise roolivarda küljest lõigatud jupp) sisse läheb ja keevitaja ta sinna kinni keevitab, siis ma ei näe tegelikult võimalust, et ta saaks katki minna.
Vasta

Võimendile Brig oleks vaja korralikku esipaneeli.
[Pilt: 20240416_091040.jpg]

Võib pakkuda ka võimendi vrakki või remonti vajavat võimendit.

Tõnu
Tel 5l9l26ll
Jõhvi

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Suurele käiale oleks vaja tsentriseibi, võll 30mm ja käiakivi ava 128?mm.


Vasta

Mu Viking muruniiduk vajab sirge võlliga mootorit .
Vasta

(16-05-2024, 19:05 PM)edvard Kirjutas:  Mu Viking muruniiduk vajab sirge võlliga mootorit .
Sirgeks ei saa teha?
Vasta

Ei tea , see plastkorpusega masin , ei julge painutada , kogemust pole ka , samas kuskil kellelgi siinsetest foorumlastest oli vastav rakis / abinõu tehtud selle jaoks , eks näis .
Vasta

(17-05-2024, 08:37 AM)edvard Kirjutas:  Ei tea , see plastkorpusega masin , ei julge painutada , kogemust pole ka , samas kuskil kellelgi siinsetest foorumlastest oli vastav rakis / abinõu tehtud selle jaoks , eks näis .
Ma olen alati mootori lahti võtnud ning treipingis spetsiaalse tsangiga .
Vasta

(17-05-2024, 09:02 AM)_rein_ Kirjutas:  
(17-05-2024, 08:37 AM)edvard Kirjutas:  Ei tea , see plastkorpusega masin , ei julge painutada , kogemust pole ka , samas kuskil kellelgi siinsetest foorumlastest oli vastav rakis / abinõu tehtud selle jaoks , eks näis .
Ma olen alati mootori lahti võtnud ning treipingis spetsiaalse tsangiga .
Esimesed briggsid tegin ka treipingis, ülejäänud 10+ mootorit külili keeranud, tera alt, küünal maha ja siis ringi ajanud ning kuvalda ja tummine puuklots. Siiamaani on kõik toimima hakanud, briggsi vänt nii pehme, et oht teiselepoole üle lüüa.
Vasta

(17-05-2024, 17:29 PM)lauren Kirjutas:  
(17-05-2024, 09:02 AM)_rein_ Kirjutas:  
(17-05-2024, 08:37 AM)edvard Kirjutas:  Ei tea , see plastkorpusega masin , ei julge painutada , kogemust pole ka , samas kuskil kellelgi siinsetest foorumlastest oli vastav rakis / abinõu tehtud selle jaoks , eks näis .
Ma olen alati mootori lahti võtnud ning treipingis spetsiaalse tsangiga .
Esimesed briggsid tegin ka treipingis, ülejäänud 10+ mootorit külili keeranud, tera alt, küünal maha ja siis ringi ajanud ning kuvalda ja tummine puuklots. Siiamaani on kõik toimima hakanud, briggsi vänt nii pehme, et oht teiselepoole üle lüüa.
Ma tean et nii tehakse aga tehnika inimesena südametunnistus ei luba nii teha.Samas kõrvalt näen kuidas laagritel pöörlevaid detaile haamriga pekstakse,küll klient järgneva kinni maksab.
Vasta

(17-05-2024, 19:43 PM)_rein_ Kirjutas:  
(17-05-2024, 17:29 PM)lauren Kirjutas:  
(17-05-2024, 09:02 AM)_rein_ Kirjutas:  
(17-05-2024, 08:37 AM)edvard Kirjutas:  Ei tea , see plastkorpusega masin , ei julge painutada , kogemust pole ka , samas kuskil kellelgi siinsetest foorumlastest oli vastav rakis / abinõu tehtud selle jaoks , eks näis .
Ma olen alati mootori lahti võtnud ning treipingis spetsiaalse tsangiga .
Esimesed briggsid tegin ka treipingis, ülejäänud 10+ mootorit külili keeranud, tera alt, küünal maha ja siis ringi ajanud ning kuvalda ja tummine puuklots. Siiamaani on kõik toimima hakanud, briggsi vänt nii pehme, et oht teiselepoole üle lüüa.
Ma tean et nii tehakse aga tehnika inimesena südametunnistus ei luba nii teha.Samas kõrvalt näen kuidas laagritel pöörlevaid detaile haamriga pekstakse,küll klient järgneva kinni maksab.
Teoorias kõik õige-aga paluks hinnakirja vända õgvendamiseks koos teenusega mootor kokku-lahti? Lisaks küsimus-mitu töötundi selline tegevus muruniituki puhul võtab?
Ja majanduslik kalkulatsioon oleks ka teretulnud.
Vasta

Kas kõvera võlliga mootorit üldse saab lahti võtta?
Minuarust ei tahtnud selline mootor poolduda.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Odessa adra vannast kellelgi üle?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne