minskile õli
#1

mis vahekorras võiks minskile õli(M-8V) panna?
Vasta
#2

Pakun, et 1/25 - 1/30
Vasta
#3

foorumis on sellest pikalt juttu olnud...kasuta otsingut
A.Palu ütleb et sissesõitMATA mootorile 1:18 - 1:20 ja sissesõidetud mootorile 1:25 Smile
Vasta
#4

Aga miks peaks just seda õli kasutama? Tänapäeval on ju saada vägagi normaalseid 2T õlisid, mis mootorile tunduvalt tervislikumalt mõjuvad...
Vasta
#5

ja ma hakkan nii palju raha nende peale kulutama?
Vasta
#6

Kas tõesti sõidad minskiga niipalju, et isegi seda õnnetut Addinol\'i 2T ei raatsi osta (umbes 35 eek/L)...? Ise soovitaksin muidugi mitte alla Valvoline poolsyndi (umbes 65 eek/L) kasutada... odavad õlid lähevad lõpuks tunduvalt kallimaks!

Aga eks see ole rohkem ka suhtumise asi... masinat saab ju ka põrandavärvi ja pintsliga värvida ja traadi ja teibiga parandada...
Vasta
#7

See Addinoli 2t mineraal on ikka täielik BS minuarust. Olen pannud 1/20, ikka ta ära ei põle ja summutid nirisevad lögast:mad:
Vasta
#8

kasuta kolvirõngaid ikka ka Toungue Big Grin
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: kolmpool
See Addinoli 2t mineraal on ikka täielik BS minuarust. Olen pannud 1/20, ikka ta ära ei põle ja summutid nirisevad lögast:mad:
Vasta
#9

on geeniused... Loomulik et õli ära ei põle kui sa seda 1:20 paned. Nii palju pandi seda mingit vana vene õli ja sedagi ainult sissesõidu ajal. Seda 2T õli pane ikka 1:25 kuni 1:40 ja kui siis ka õli ära ei põle peaksid tõepoolest kolvirõngad peale panema.
Vasta
#10

Aga mis on tehasest öeldud, mis õli käib minskile?Kas siis 70ndatel oli ka valvoline poolsünt olemas?:lolMa arvan et tehaseõli oli ka mineraal.

Ja tänapäeva autodelgi kui on tehasest öeldud et võib kasut. poolsünti siis pole mõtet hakata sinna täissünti sisse toppima.
Vasta
#11

Minski bensupaagi korgi peal on öeldud et 1:20 sissesõitmise ajal ja edaspidi 1:25, aga mine tea mis õliga see on mõeldud, mingi autooliga kindlasti. Mingit poolsünt 2T peaks vist ka vähem minema, kindel ma pole aga seda saab vast selle järgi vaadata kas õli põleb ikka ära või mitte.
Vasta
#12

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: lõhkuja
Ja tänapäeva autodelgi kui on tehasest öeldud et võib kasut. poolsünti siis pole mõtet hakata sinna täissünti sisse toppima.

Mootori õli ja 2t seguõli on ikkagi täiesti erinevad asjad... ja selle tõttu tuleks nende kasutamisse ka natukene erinevalt suhtuda
Vasta
#13

Mina olen jätkuvalt seisukohal, et õlide poole pealt kokku ei tasu hoida. Minu arust on pidurid ja õli kaks asja, mille pealt ei tasu kunagi kokku hoida. Jah, moodsad autod sõidavad ka poolsündiga ja sõidavad ka vene traktoriõliga. Ma eeldan aga, et iga autoomaniku soov on, et ta sõiduk maksimaalselt kaua vastu peaks ja siin on täissünteetiline õli igal juhul asendamatu. Seda nii mootorratta kui ka auto puhul.

Ehk lühidalt: kui valida on odekolonni ja prantsuse konjaki vahel, mille kasuks Sa siis otsustad?

Asp
Vasta
#14

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: marti184
on geeniused... Loomulik et õli ära ei põle kui sa seda 1:20 paned. Nii palju pandi seda mingit vana vene õli ja sedagi ainult sissesõidu ajal. Seda 2T õli pane ikka 1:25 kuni 1:40 ja kui siis ka õli ära ei põle peaksid tõepoolest kolvirõngad peale panema.

Heh, mul juhe koos, siis kui kirjutasin. 1/20 pole kunagu pand. Tavaliselt 1/30-1/40:yes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne