DT-75 eriprojekt
#21

(15-10-2014, 11:43 AM)mlsluik Kirjutas:  
(15-10-2014, 11:36 AM)tehnikahuviline Kirjutas:   Hiljem lisan ka mõned pildid kui huvi on.

Lisa muidugi! Wink

Ainult 3 pilti telefonist leidsingi Big Grin
           

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#22

Kõva pill! Smile
Keegi võiks projektiks võtta võibolla. Sellist uuemat Jumzi pole siin veel taastamiste nimekirjas olnudki Big Grin
Vasta
#23

Mis hinnaga see 1 neist maha müüdi ja mis hinnaga teine müüki läheb?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#24

(16-10-2014, 09:22 AM)saarrand Kirjutas:  Mis hinnaga see 1 neist maha müüdi ja mis hinnaga teine müüki läheb?

Esimene mis oli komplektne müüdi vanaraua hinnaga! Kuigi jah ma ise seisin seal kõrval ja tegin hinnaks 700 plus käive ja sellega oldi nõus müüma. Ega nad teisest ka vähem tahaks saada! 

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#25

(15-10-2014, 20:46 PM)tehnikahuviline Kirjutas:  
(15-10-2014, 11:43 AM)mlsluik Kirjutas:  
(15-10-2014, 11:36 AM)tehnikahuviline Kirjutas:   Hiljem lisan ka mõned pildid kui huvi on.

Lisa muidugi! Wink

Ainult 3 pilti telefonist leidsingi Big Grin
Juhuslikult sattusin täna samade masinate ligi. Peremehe nõusolekul panen mõned pildid ka siia.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                       
Vasta
#26

Olen tükk aega mõtteid mõlgutanud selle СМД mootori paigaldamise peale, aga mitte СМД 18 vaid pigem juba miskit CK-5 pealt... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#27

Ei näe käivitusmootorit ega ka starterit. Kus see starter võiks asuda?
Vasta
#28

(06-04-2015, 21:51 PM)mlsluik Kirjutas:  Olen tükk aega mõtteid mõlgutanud selle СМД mootori paigaldamise peale, aga mitte СМД 18 vaid pigem juba miskit CK-5 pealt... 

Smd 18 vs smd22 vahe peaks olema ju vaid turbos. Väliselt üks on jah enamjaolt punane teine hall. (on ka erandeid). Samas see vana suure turboga smd 18 on töökindlam. Seda suurt turbot saab remontida ja paremini moderniseerida.
Pisike turbo on igavene nuhtus. Enamjaolt töötab mingi 1000tt ilusti ja siis on morss iga tihendi ja poldi vahelt välja jooksmas. Pronkskolvi välja võtad näed, et sisu on kulunud ja remontida ei anna. Võta vaid järgmine. Kõige viletsam omadus ka selles, et kui töötanud turbo ilma õlita jääb seisma aastateks, siis ei ole sellega enam midagi teha.  Kuusakoskist sai neid ikka kümneid välja toodud omal ajal vähetöötanud mootorite pealt. Iga viienda sai heal juhul tööle. Kuid  see igavene tüütus neid vahetada. 
 Suure turboga aga jällegi teema, et põletab summuti põlvesid läbi väga kiirelt.  Eks seisvatel masinatel aitab rooste ka kaasa.

Niipalju kui unistada võiks: Kui saaks kuskilt ühe jenissei 1200-1 export variandi smd22 mootori. Sellele uue suure turbo peale. uhh - see raipe mootor mataks isegi rumala traktoristi.
Jenissei mootorid on 10x paremad kui niva saastad. Näevad küll nad samasugused välja, kuid vastupidavus on nagu öö ja päev.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#29

(06-04-2015, 22:13 PM)Meistrimees Kirjutas:  Ei näe käivitusmootorit ega ka starterit. Kus see starter võiks asuda?

Starterkäivitusega (24V), starter  paremal küljel. Hetkel maha võetud, samas ka akukast, milline samuti maas.
Kas mitte ksf tehnikahuviline eelmisel sügisel tehtud fotodel samas teemas ei olnud näha.
Tõenäoliselt sinnakanti veel asja. Kui kedagi huvitavad täiendavad pildid, arvan, et saab omanikuga kaubale.
Minu selle pildil kalts ava ees. 
   
Vasta
#30

   CMD 22 on hoopis teine mootor kui 14, 17, 18, 19, 20. Plokk on teine, õlitüüsidega, kolvid on teised( põlemiskamber teise kujuga kolvis ), vänt on suuremate vändakaeltega, gaasijaotus teiste faasidega, mootor on kõrgema maksimaalpööretega, küttepump teise reguleeringuga, annab jõudu välja kuni 170 hj.
Vasta
#31

(07-04-2015, 09:06 AM)tamburiin Kirjutas:     CMD 22 on hoopis teine mootor kui 14, 17, 18, 19, 20. Plokk on teine, õlitüüsidega, kolvid on teised( põlemiskamber teise kujuga kolvis ), vänt on suuremate vändakaeltega, gaasijaotus teiste faasidega, mootor on kõrgema maksimaalpööretega, küttepump teise reguleeringuga, annab jõudu välja kuni 170 hj.

Seda küll, et on teise ehitusega. Nii täpselt ei teadnud isegi. Olen vaid vanatüübi mootorile uuema tüübi kaane peale pannud ja vänta vahetanud smd18l. Samas sellisel juhul kahtlen, et smd22 üldse dt75le peale jõudis.  kurjam kui see 170hj reaalne on, siis saan aru miks jenisseil 5m heedrit jõuab läbi ekseldada. Samas dt75 "buldooser odessa ader" on vaid 3 õlmaline ja masin on juba kütteröövel.
Bllää suvel peab õppematerjali ostma ja mõned mootorid detailselt pulkadeks võtma. Nii paljudest erinevustest ei olnud mina teadlik Rolleyes

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#32

Rabas said meil enamus DT 75-ed endale lõpuks CK 5 mootori aisade vahele, lendasid nagu linnuksed... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#33

   Näide CMD 23( võimsuse lisa võrreldes CMD 22-ga pöörete arvelt ) mootrist Venemaalt Belgorodist, tegu siis ZIL-i versiooniga.
http://www.zao-bmz.ru/product/engines/smd-230703
Vasta
#34

Kas uus peremees neid käivitanud ka juba on? Üks oli ju täitsa komplektne pill !

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#35

(07-04-2015, 18:26 PM)tehnikahuviline Kirjutas:  Kas uus peremees neid käivitanud ka juba on? Üks oli ju täitsa komplektne pill !

 Komplektsem masinal olevat mootor kinni olnud, aga lõpuks saadi siiski käima. See masin pidi jätkama teenimist kopana.. 
 Teiselt masinalt kopa osa maha võetud ja ootab komplekteerimist äravõetud osadega ja JVV ning tagumise rippsüsteemi paigaldamist. Eesmärgiks soolomasin.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne