Veovölli lühemaks tegemine
#1

Kas keegi teab jagada kontakte isikute/firmade kohta, kes saaks hakkama veovölli lühemaks tegemisega nii, et asi kestaks ka aastaid, mitte tunde?

Nimelt probleem järgmine- mo raipel on läbi välimine veovölliots ja sellist völli nuutide arvu nagu mul ei anna mitte ükski kataloog (jahh, olen ka terve suure jevroopa läbi otsinud). Nii, bez problem, vahetame ära terve völli. Aga nagu kiuste on neid olemas 3 eri pikkust ja see mis mulle läheb, on tootmisest maas. Nüüd näengi ainust vöimalust pikema völli öigeks tegemises.

Abi teretulnud.
Vasta
#2

(23-08-2021, 20:21 PM)pisipunk Kirjutas:  Kas keegi teab jagada kontakte isikute/firmade kohta, kes saaks hakkama veovölli lühemaks tegemisega nii, et asi kestaks ka aastaid, mitte tunde?

Nimelt probleem järgmine- mo raipel on läbi välimine veovölliots ja sellist völli nuutide arvu nagu mul ei anna mitte ükski kataloog (jahh, olen ka terve suure jevroopa läbi otsinud). Nii, bez problem, vahetame ära terve völli. Aga nagu kiuste on neid olemas 3 eri pikkust ja see mis mulle läheb, on tootmisest maas. Nüüd näengi ainust vöimalust pikema völli öigeks tegemises.

Abi teretulnud.
http://www.lepatehnika.ee/services.php

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#3

Ma enda nissan primera veovõlli parandasin ise. Oli sama lugu, et sobivat enam inimliku hinnaga ei saanud. See läks lihtsalt pooleks selle koha pealt, kus oli kummist vibratsiooni leevendi, kui seda nii nimetatakse. Puhastasin otsad ära, tõmbasin paari vinkelraua vahele sirgeks, keevitasin otsa kinni. Siis panin peale veovõlli diameetriga sobivast torujupist lõigatud kaks u. 10cm pikkust nö lahast ja keevitasin need veovõlli peale. Mingit vibrat tunda pole ja mitu aastat vastu pidanud. Tahan öelda, et saad ise kah, kui ei ole teab mis kriitiline asi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#4

Kas on torust võll või täis materjalist?
Vasta
#5

Ehk alustaks sellest, et mis massinale see peaks passima?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#6

katsume vastata järgemööda:

Ise tegemine langeb kindlalt ära. Metalli ma vöin neetida-poltida-kruvida, aga keevitusega sina peale saanud ei ole ja ega ei plaani väga ka. Köike ei peagi oskama.

Vot selle vastuse jään völgu kas on toru vöi täis. idee poolest 600 mm käraka kohta u 6 kilo kaalu (koos otstega) kallutaks nagu täismaterjali poole.

Ja vot sellest aru ei saa, mismoodi alustus eeldab masina teadmist kui teema algatus oli spetsiifiliselt völli lühemaks tegemise kohta?
Vasta
#7

Olen ka samuti teinud nagu isandpauk eelpool tegi,siiani pole katki läinud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#8

(24-08-2021, 20:47 PM)pisipunk Kirjutas:  Ja vot sellest aru ei saa, mismoodi alustus eeldab masina teadmist kui teema algatus oli spetsiifiliselt völli lühemaks tegemise kohta?
  Vbolla on keegi kunagi katalooge lapanud või romulas ringi uidanud ja samas olukorras mingi variandi välja mõelnud.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#9

Ma pakun, et see on  MKVI Escort .

Kas isegi UK romulast ei saa tervet võlli?

Kasutaja Overspeed ehk oskab aidata, ta kah Õ piiri kandist ja metalli voolimisega sina peal.
Vasta
#10

Masina mainimine teema alguses aitaks aega kokku hoida ja vältida lolle küsimusi.

Lisaks sellele võib olla võimalus, et mõnel huvilisel on see kuuri nurga taga, soolvees ligunemas ning ootab kedagist kes ta kaasa viiks.

Mina oma fordi jupid viisin sinna kust opel saab alguse, eks enamus selliseid masinaid on juba ära viidud ja kuna inimesed elavad hästi siis nüüd on kuhjas masinad mille vla. on 2000+

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne