K: kas invakle saaks jawa mootorit peale panna
#1

mul süke küsimus kas invakale saaks 350 jawa mootorit peale panna.
Vasta
#2

Teoorias oleks see võimalik aga soovitaks alguses proovida jawa 350 mootori karbussi iž\'i 350\'le peale panna. Mul on invaka põhja peale tehtud bagi ja on 350\'se jawa karbuss peal. Minek on igatahes parem kui originaal karbussiga. :yes Aga muidu kui tahad 350\'st jawa mootorit peale aretada siis peaks uued mootori kinnitused keevitama.
Vasta
#3

tänan nõuannede eest
Vasta
#4

Pane ikka mõni pilt kah oma invakast Smile
Vasta
#5

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Taastaja
Teoorias oleks see võimalik aga soovitaks alguses proovida jawa 350 mootori karbussi iž\'i 350\'le peale panna. Mul on invaka põhja peale tehtud bagi ja on 350\'se jawa karbuss peal. Minek on igatahes parem kui originaal karbussiga. :yes Aga muidu kui tahad 350\'st jawa mootorit peale aretada siis peaks uued mootori kinnitused keevitama.

ei minu enda kogemused ega ka izhevski tehase teatmekirjandus väida, et jawa karburaator võimsust juurde annab (täpselt nii seal öeldud ongi). minu siklil vähenes vaid kütusekulu, mingit võimsusekasvu polnud kuskilt otsast paistmas. kõik sõltub ikka reguleerimisest.
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: klaabu
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Taastaja
Teoorias oleks see võimalik aga soovitaks alguses proovida jawa 350 mootori karbussi iž\'i 350\'le peale panna. Mul on invaka põhja peale tehtud bagi ja on 350\'se jawa karbuss peal. Minek on igatahes parem kui originaal karbussiga. :yes Aga muidu kui tahad 350\'st jawa mootorit peale aretada siis peaks uued mootori kinnitused keevitama.

ei minu enda kogemused ega ka izhevski tehase teatmekirjandus väida, et jawa karburaator võimsust juurde annab (täpselt nii seal öeldud ongi). minu siklil vähenes vaid kütusekulu, mingit võimsusekasvu polnud kuskilt otsast paistmas. kõik sõltub ikka reguleerimisest.

Igatahes on võtab koha-pealt paremini ära.

Ja veel: sul on tsikkel, mul on bagi! :keersilm
Vasta
#7

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Taastaja


Igatahes on võtab koha-pealt paremini ära.

Ja veel: sul on tsikkel, mul on bagi! :keersilm


mul on mootor ja sul on mootor. järelikult oli sul vana karbuss valesti seadistatud.

juba ammu on ju jutuks olnud see, et kui selliste väidetega välja käiakse, siis peab tõestusmaterjal ka olema. jäägu sulle su arvamus, aga ära seda fakti pähe realiseeri.
Vasta
#8

\"Vana\" karbuss oli u. 50 aastat vana ka. :bounce

Aga võib-olla on sul õigus mis sest et mina seda ei usuToungue
Vasta
#9

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Taastaja
\"Vana\" karbuss oli u. 50 aastat vana ka. :bounce

Aga võib-olla on sul õigus mis sest et mina seda ei usuToungue

nagu ma ütlesin, jäägu sulle su arvamus. mis sest, et sellel mingit mõistlikku selgitust taga pole.
Vasta
#10

350\'se jawa karbuss on ka \"kasutajasõbralikum\" kui iž\'i oma kuna vana oli selline sitanikerdis :o (vähemalt minul oli nii)Smile
Vasta
#11

mis marki sul see vana oli siis? nii k-28 kui k-36 on ju suhteliselt kompaktsed ja mugavad. või milles see erinevus siis seisneb?
Vasta
#12

seda ma oskan öelda umbes nädala pärast, kui ma sõitma lähen
Vasta
#13

Ei oskagi öelda

ei läinudki sõitma Toungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne