08-12-2009, 00:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2010, 12:48 PM ja muutjaks oli mehike.)
Panen siia kirja oma ühe projekti tegemist on K-750 aastast 1974, sain selle vanaisalt, see seisis ligi 20 aastat kuuri all, kuuri all seistes sai ta vett ja hakkas roostetama, nii et aeg on talle oma jäljed jätnud, plekk detailidest ei jäänud nagu midagi alles. Peale vanaisa matuseid 8. jaanuaril. 2008 sai toodud ta ära, sest vanaisa maja jäi tühjaks ja ei tahtnud seda sinna jätta, sest pikanäpu mehi on igal pool. Ise käisin samal ajal sõjaväes ja polnud aega tegeleda. Peale vanisa surma aga võtsin selle südame asjaks, sest see mootorattas on terve oma aja olnud meie perekonnas.Nii palju kui ma väljaloalt koju sain, sai natuke ikka teha. Märtsis sai toodud doonor, sest vaja oli uut külgkorvi aga netis uurides küsiti ainult külgkorvi vanni eest 2500 krooni, aga sõjaväes uurides selgus, et ühel seisab garaaþis ja ise on soomes tööl ja ei ole aega teha, sai helistatud talle ja küsitud, kas müüb maha ja nii saigi toodud 2500 eest hoopis terve K-750. Eks paljud jupid olid puudu, kuid põhiline oli olemas. Mai lõpus sai sõjavägi otsa ja sai uuesti tööle mindud ja vaikselt edasi lammutatud.Kui raamid ja ülejäänud juppid sai laiali lammutatud, sai viidud tööjuurde kuulipritsi, pärast seda sai kella 22 kuni kella 2 krunt peale lasta, sest muidu hakkavad õhuniiskusega reageerima ja lähevad rooste. Järgmine päev sai uuesti üle lastud, sest eelmine õhtu oli õues pime ja mõnes kohas oli liiga vähe krunti. Siis sai kõige rohkem vaeva näha külgkorvi ninaga, sest seda tuli pahteldada kuna see oli mõlkis.Eks teised asjad vajasid ka pahteldamist. Krundi peale laskmist sai mitu korda korrata.Vahepeal sai ära tehtud vesilihv. Korvi põhja sai lastud kivikaitse ja korvi sisse sai pandud mastiks ja küljepealsed vahed sai täidetud silikooniga. Vahepeal jäi projekt seisma sellepärast, et ei olnud tagumist hingega porilauda veel leidnud, kuna enda oma oli nii läbi ja selle tegemine oli mõtetu, sai mitu kuulutust pandud, sai helistatud ühe kuulutuse peale, tegu oli viljandi mehega ja selgus, et tal on selline porilaud olemas. Sai siis äri tehtud, maksis ta küll 1000 krooni kuid asi oli ka seda väärt siis sai see krunditud ja vesilihv tehtud ja lõpuks sai viidud kõik juppid tuttava värvija juurde, kes võttis töö vastu ja tegi ära.Värvijale sai need sellepärast viidud et endal läks garaaþ nii niiskeks, et värv ei oleks ära kuivanud ja ei olnud ka kuhugi detaile riputada. See maksis 1000 krooni, sest eeltöö oli enda poolt juba tehtud, värvija veel ütles, et ta poleks võtnud kui poleks tehtud olnud eeltööd, sest juppe oli meeletult, mis vajasid värvimist.Vahepeal juhtus selline asi, et ühel pühapäevasel hommikul nägin motokuuris kalasaba kujuliste sumpside kuulutust, et 1400 krooni paar ilma leegitorudeta(mis sai hiljem ostetud), mulle endale kalasaba kujulised meeldivad rohkem kui tavalised sumpsid ja sai nende kasuks otsustatud. Pärast värvimist sai hakkata komplekteerima. Vahepeal sai ostetud polte, mutreid ja seibe,mis on juba peaaegu otsas.
PILDID: http://fotoalbum.ee/photos/Mehike/sets/898409 Pole tükk aega kirjutanud vahepeal siis on nii palju edasi arenenud asi ,et mootor sai puhtaks pestud korralikult siis ostetud kõik mootori tihendid,laagrid,tõukurid,kolvid,rõngad,sõrmed,klappid ,juhtpuksid,piibud,küünlad,küünlajuhtmed kloostrimetsas lasin silindrid läbi puurida klappipesad ära teha igatahes nüüd on mootor peaegu juba koos sõber pidi treima mulle uued kepsupuksid siis saab kokku panna ka siduripoolne kaan sai simmerlingi peale tehtud tihendi sinna sain http://www.hydrokran.ee/?mid=7 soovitan soojalt seda kohta sealt võib igasugustes mõõtudes saada tihendeid, klambreid,voolikud jne. Mootor ja käigukast sai värvitud mõned asjad veel värvida aga päevad lähevad ruttu ja peale tööd ei saa arugi kui juba kell 11-12 on aga mis ma siin ikka jutustan pildid http://fotoalbum.ee/photos/Mehike/sets/960241
PILDID: http://fotoalbum.ee/photos/Mehike/sets/898409 Pole tükk aega kirjutanud vahepeal siis on nii palju edasi arenenud asi ,et mootor sai puhtaks pestud korralikult siis ostetud kõik mootori tihendid,laagrid,tõukurid,kolvid,rõngad,sõrmed,klappid ,juhtpuksid,piibud,küünlad,küünlajuhtmed kloostrimetsas lasin silindrid läbi puurida klappipesad ära teha igatahes nüüd on mootor peaegu juba koos sõber pidi treima mulle uued kepsupuksid siis saab kokku panna ka siduripoolne kaan sai simmerlingi peale tehtud tihendi sinna sain http://www.hydrokran.ee/?mid=7 soovitan soojalt seda kohta sealt võib igasugustes mõõtudes saada tihendeid, klambreid,voolikud jne. Mootor ja käigukast sai värvitud mõned asjad veel värvida aga päevad lähevad ruttu ja peale tööd ei saa arugi kui juba kell 11-12 on aga mis ma siin ikka jutustan pildid http://fotoalbum.ee/photos/Mehike/sets/960241