Jääraja Kart
#1

Plaan ehitada siis jäärajal möllamiseks ja niisama talvel maal rallimiseks kart. Plaan on ta ehitada selle vene kardi raami peale ,voshoodi mootoriga ,millest tekkib ka esimene küsimus: Kummal mootoril ,kas v2 või v3 on parem käimakott ,kuna käike oleks vaja laduda kõrgetel pööretel ja seda palju. On ka teine küsimus: Plaan on panna alla ka suuremad rattad ,aga millised need oleks ,et oleks talvel hea möllata ,ilma ,et iga natukese aja tagant ei peaks paksemast lumest läbi sõites kinni istuma. Ja kolmas küsimus: Kuna keevitaja on mul tasuta ilusti käest võtta ,siis kuidas oleks kõige parem sinna 4 mini amorti sobitada ,taha on lihtne ja mõeldud ,aga mõistus ei võta ,et kuidas esiots vetruma panna... Tänud ,kui keegi tarka teada annab...

Ah ja siis veel see ,et ostan Vene kardiraami ,max 7-900eeq...

Ullem aretaja...
Vasta
#2

minil ei ole amortisaatoreid. on ainult vedrud. neid kasutades asendad aukudes põrutamise põrkamisega. peale selle teeksid konstruktisooni mõtetult keeruliseks ja raskeks. realiseeri amortisatsioon lihtsalt pehmemate kummidega (madalam surve, kõrgem kumm)

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#3

Mõtlesin ise ka juba korraks selle peale ,kuna liiga keeruliseks pole mõtet asja ajada ,tahaks peale esimest lund juba sõitma saada...

Ullem aretaja...
Vasta
#4

vanal minimopeedil on küll vedrud koos õli amortisaatoritega,kuid on ka lihtsalt vedrudega varjante. kui esiotsa vetruma saada tahad, siis pead kasutama sarnaseid lahendusi nagu autodel on(vali ise endale neist sobiv), kui keevitus olemas ja materjali kaa,ei tohiks probleeme olla.
Ka endal oli samasugune plaan paari aasta eest Toungue kuid jäi pooleli, sest onu ment oli liiga kuri ja polnud neid igasugu liigendeid ja muud vajalikku võtta.

Suuremate rataste puhul pead arvestama ka sellega: kui libe pole, võid suurema kiirusega kurvis otse sõita, aga jää peal pole see oluline.

Edu ehitamisel!
Vasta
#5

Esivedrustuse ehitamine nii väikses mõõtkavas on tõesti keeruline, aga kui siiski ehitamiseks läheb, siis kõige lollikindlam on kasutada topelt-õõtsharke, mille juurde peaks sobima mootorratastel leiduv vedru-amordi kombinatsioon.

Kõige tavalisem lahendus:
[Pilt: blaster_tech.jpg]

Üks võimalik alternatiivne variant on ka selline:
[Pilt: 1IMG_0657.JPG]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne