Postitused: 120
Teemad: 39
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Nimelt õnnestus saada kardiraam, kõik roolid rattad pidurid kõik on olemas ja veel roolil vist siduri hoob ja rooli kõrval käigukang koos hoobadega aga mootor on maha võetud pealt.Eeldan et seal oli kunagi peal mingi vene mootorratta moto, info täielikult puudub. Oleks vaja head nõu mis mootor oleks hea ja lihtne, samas ka võimalikult normaalse hinnaga sinna pääle ehitada. Kui kellegil vedeleb mõni mootor võib pakkuda.
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Äkki näitad pilte? Mootorikinnitused reedavad tihti seal vahe lolnud mootori margi...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 764
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Kas pidurid on ainult tagateljel või esiratastel ka? 50cm3 kardil oli pidur ainult tagateljel. 125-sel pidurdasid kõik 4 ratast. Kõige paremini sobiks vast 125-ne "Minski" mootor, kui tegu "veneaegse" raamiga.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
95% arvan, et Minsk 125ne, kuna vanasti oli just seesama ka võistlussarjas.
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 120
Teemad: 39
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Pidurid on tal kõigil neljal rattal sega kolm ketast taga üks ees kummagil rattal üks. Pilti proovin teha siis kui saan tehtud siis panen üles, Kuidas nende minski mootoritega lood on kas kellegil on pakkuda ka sellist ja kuidas varuosi saada on kui midagi peaks puru minema?
Samuti olen huvitatud piltidest kui võimalik ja näpunäidetest kuidas raam rörgeks saada kuna enamasti tuleks kruusasõitu. Raami kohta veel niipalju et tundub olema vene tehase raam millele on hiljem oma äranägemise järgi täiendusi tehtud.
Postitused: 305
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
ma olen sõitnud sllise kardiga mille on 175 cc mootor peal.