27-09-2004, 20:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-09-2004, 22:54 PM ja muutjaks oli MeanMachine.)
ca 3 aastat tagasi ostsin endale kellegi isetehtud kolmerattalise see oli muravei kärbitud raamile ehitatud TUULA 200ccm-se mootoriga omapärane ja ainulaadne iseliikur. Rehvid on formeli (estonia) šhlikid, k.a. esimene, mis teeb roolikeeramise veidi raskemaks, kuid see on väike miinus. Aku on auto oma, ja see on ainus asi mis masinal elektrit tekitab, sest generaator ei tööta. Kaas on võrri oma, sest originaali võtsin ma lahti ja nii jäi see mul seisa kuskil kaheks aastaks (rohkem polegi vist vaja selgitada). pärast kahte aastat seismis tuli vaim jälle peale, ja sai masin lõpuks käima pandud ning sai ka külgedele rauad keevitatud et oleks kaas sõitjal kus jalgu hoida. Masinal on differentsiaal ja tagasild on pööratav s.t. lülitades kangi liigub masin tagurmidi (sama kiiresti kui ka edaspidi )
projekt on veel pooleli, on vaja uut mootori, uut istet, uut kaasi, jalareste, esipiduri, võimaluse korral uut kahvlit ja kitsamat esiratast...
NB! siinjuures tahaxingi rahva arvamust küsida, et mis olex järgmise sammuna mõtekam ja efektsem, kas kyljeraudade peale panna 1.leht-rest, või 2.alumiiniumleht
Samas ootan ka pakkumisi igalt kas IZ-i või JAWA 350ccm-se mootori müüalt, sest 200ccm ei ole vähe, aga tahaks rohkem...
---palun kommenteerige, lisage soovitusi ja PAKKUMISI
projekt on veel pooleli, on vaja uut mootori, uut istet, uut kaasi, jalareste, esipiduri, võimaluse korral uut kahvlit ja kitsamat esiratast...
NB! siinjuures tahaxingi rahva arvamust küsida, et mis olex järgmise sammuna mõtekam ja efektsem, kas kyljeraudade peale panna 1.leht-rest, või 2.alumiiniumleht
Samas ootan ka pakkumisi igalt kas IZ-i või JAWA 350ccm-se mootori müüalt, sest 200ccm ei ole vähe, aga tahaks rohkem...
---palun kommenteerige, lisage soovitusi ja PAKKUMISI