Postitused: 5,787
Teemad: 735
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Ratas on õige ja ka väga varajasele M-72-le iseloomuliku kuuseoksa mustriga rehviga (ennustan nii mõnegi Pavlovi refleksi teket).
Korviga on aga veidi keerulisem. M-72 korv on üldjuhul istme taga oleva pagasiruumi lahtikäiva luugiga. Seda siin ei ole. Küll on korv lehtvedrustusega ja torsoonvedruga. Seega kaks varianti: kas vale korvikest või siis üleminekumudel K-750'le. Segadust lisab ka M-72/Urali stiilis porilaud, mille originaaltuleks on olnud nn "tilk". Kaks küljes olevat tuld on kellegi omalooming.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
rattad on õiged M-72 vanatüübi veljed, kumm on sõjaaegne!
Külka raam on M-72M või M-72H s.t. et 1956-1959 aastast, aga külka vann on K-750/K-750M/Dnepr või midagi sellist.
militaarmootorrattur
Postitused: 175
Teemad: 136
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Nuudid rummus hõredalt ja laiad,äkki R-12?
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
kas R12 veljed pole mitte 36 kodaraga? Piltidel nagu 40 kodaraga, pakuks et ikka vene veljed, kumm ka vene toodang nagu näha, aga samas võik nuuti s****t puhastada ja siis uue pildi teha nii et saaks nuutide arvu ära lugeda, peast ei mäleta aga tean et BMW-ga on M-72el 1 nuudiline erinevus
'
militaarmootorrattur
Postitused: 202
Teemad: 19
Liitus: Oct 2005
Maine:
2
Pilti suurendades on selgelt näha jämedaid nuute, st. BMW R-12 rumm. Kodarad samuti R-12, sest otsad on jämedamad. Velje ilmselt K-750, sest keskosas puuduvad BMW-le omased sissepressitud sälgud.
Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun
www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Postitused: 40
Teemad: 13
Liitus: Sep 2007
Maine:
0