JAWA638le iz jup motor???
#1

kas keegi on pannud jawa638le iz jupiteri mootorit?? et kui on, siis kuidas olex kõige lihtsam?..ma arvan, et ka ise mõtlex uued kinnitused peale väikest mõõtmist välja, aga kui keegi on seda juba teinud, siis mix uuesti jalgratast leiutada....

Äkki on kellelgi mingeid näpunäiteid, kuidas seda kõige lihtsamalt saab teha?
Vasta
#2

On\'s sel mõtet? Jawa raam on palju kergem võrreldes jupi omaga ja tänu sellele suuremal kiirusel kruusapeal võimatu sõita.Lase ta siis juba madalamaks ka.Iz istub ikka \"Mõnusalt\"
teepeal tänu oma raskusele ja sellele,et ta on kõvasti madalam.
Vasta
#3

Jah, 638 Jawale pandud IZ JUP mootorit olen näinud. Kahjuks see oli üsna ammu. Kett tagarattale läks Iz, süüde oli Jawa oma 12V kogu kupatusega - kinnitust oli muudetud, kõik töötas. Spidomeeter puudus: Jawal tuleb tross käigukastist, Iz il aga esirattast (see asi oli kohandamata veel - Jawa rattavõll on peenem, vaja veidi nuputada). Täpseid näpunäiteid ma ei oska kohe õelda, ise oletan, et ehk Qubik oskaks midagi konkreetsemat õelda.

Lühidalt: seda on enne tehtud ja ka edaspidi ilmselt swapitakse sellist combot.

Lisan: Jawa 638 ja IZ Jup on suht samas kaaluklassis ~ suurusjärgus 160kg.

Kuna ammu pole tsiklitega tihedalt tegelenud, arvan, et kui on olemas ehk keevitaja (vajaduses pole ma hetkel kindel - mootorikinnituste täpsus jms) ja töökoja kasutamise võimalus: siis ei tohiks vast midagi eriliselt keerukat ette tulla.
Vasta
#4

Milleks sa seda teed ???? pane ikka jawa mootor peale mul endalgi seisab jawa 634 ning ootab mootorit (mida mulle keegi ei myy) kuhu pakutakse pidevalt iz mootoreid......minu arust mõtetu ...mida sa tahad sellega võita ?
Vasta
#5

muidugi istub iz mõnusalt, aga mul vedeles üx iz mootor kodus ja tahtsin talle tegevust leida..siis tekkis võimalus jawa638 odavalt saada, aga jawa mootor omadega tuksis ja siis mõtlesingi, et panen iz mootori peale...selle ketiga, et kuidas sai iz kett taha joosta, siis pidi olema tagumine hammikas vahetatud...ma ise mõtlesin esimese hammika ära vahetada (lasen treial iz ja jawa hammikast ühe kokku teha), et jääb ikka jawa kett
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: munk
muidugi istub iz mõnusalt, aga mul vedeles üx iz mootor kodus ja tahtsin talle tegevust leida..siis tekkis võimalus jawa638 odavalt saada, aga jawa mootor omadega tuksis ja siis mõtlesingi, et panen iz mootori peale...selle ketiga, et kuidas sai iz kett taha joosta, siis pidi olema tagumine hammikas vahetatud...ma ise mõtlesin esimese hammika ära vahetada (lasen treial iz ja jawa hammikast ühe kokku teha), et jääb ikka jawa kett

Sul ju Planeta mootor? Jupi mootor istuks vähe lihtsamalt vaheleWink Jupi ja planeta mootori kinnitused on erinevad.Planeta mootori panek on vähe keerulisem siis.
Vasta
#7

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: korgits
Milleks sa seda teed ???? pane ikka jawa mootor peale mul endalgi seisab jawa 634 ning ootab mootorit (mida mulle keegi ei myy) kuhu pakutakse pidevalt iz mootoreid......minu arust mõtetu ...mida sa tahad sellega võita ?

mul endal on iz mitu tükki olnud ja iz mootorist ma jagan rohkem ja varuosi on mul iz mootorile ka päris suur kastitäis....pole mõtet hakata eenda pead jawa mootoriga vaevama, mis on omadega läbi (täitsa läbi ei ole, aga näitex kepsu laagrid on läbi ja juba üxi väntvõll maxab küll ja küll)..mina lihtsalt pooldan izi
Vasta
#8

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: munk
muidugi istub iz mõnusalt, aga mul vedeles üx iz mootor kodus ja tahtsin talle tegevust leida..siis tekkis võimalus jawa638 odavalt saada, aga jawa mootor omadega tuksis ja siis mõtlesingi, et panen iz mootori peale...selle ketiga, et kuidas sai iz kett taha joosta, siis pidi olema tagumine hammikas vahetatud...ma ise mõtlesin esimese hammika ära vahetada (lasen treial iz ja jawa hammikast ühe kokku teha), et jääb ikka jawa kett

Sul ju Planeta mootor? Jupi mootor istuks vähe lihtsamalt vaheleWink Jupi ja planeta mootori kinnitused on erinevad.Planeta mootori panek on vähe keerulisem siis.

mul on kodus kax mootorit, üx on planeta, millest mul on ka pildid ja teine on jup
Vasta
#9

mul tuttaval on jafil peal jupiteri mootor ja hästi läheb edasi Smile jafi sumpad teevad veel selle mõnusa hääle ka ja ..täitsa äge pill
Vasta
#10

Jawa peale jupi mootorit toppida ma ei soovita eriti. Jupi mootor on nii palju pikem et sa pead raamile vahetükid panema, selline mitmest kohast jätkamine teeb raami alati nõrgemaks. Lisaks on veel see jama et Jupi leegikad tulevad silindri ette, samas kui jaffil tulevad nad silindri \"nurkadesse\". Jupi silindri väljalaske avad sattuvad täpselt sinna kus Jawa raamil on torud. Tavaliselt pressivad lämmkäpad need torud siis lihtsalt kokku ja keevitavad vahelt kinni, kuid see ei ole siis enam kuigi jäik ega ka vastupidav. Jupiteri mootor väristab pööretel niigi natuke rohkem kui Jawa mootor ning kui sellise raamiga natuke tallata siis võib varsti hakata pragusid leidma.

Kui sa siiski otsustad hakata seda asja ette võtma siis Jawa raami allosas on tehase poolt jätkukohad. Võta torud seal ilusti lahti ja tee jätkud sinna. Edasi lõika nad ka ilusti ülevalt lahti ja keevita tagasi nii et nad jäävad peaaegu paraleeli. Laiemaks võid neid hakata väänama alles pärast leegikate kõrgust. Seal juures jälgi et sa neid väänad ühtlaselt ja ei vääna mõlke sisse. Enne kui hakkad raamiga üldse midagi tegema kontrolli üle et tagakiige puksid oleks korralikud ja kui ei ole (arvatavasti ei ole) siis vaata kas saad nad ära vahetada ilma midagi p-sse keeramatta. Muidu võib su ratas ikkagi lämbakas jääda. Alati jälgi et asi sul kusagile poole viltu ei kisuks, kõige parem on teha korralikud rakised mis oleks sirged...

Nii.. olen vist nüüd kõik oma tehtud lollused siia üles ladunud, kui sa ise midagi uut huvitavat viga oskad teha, siis anna julgesti teada et järgmine vend seda ei teeks enam. Ah jaa raami alusta sellest et su tagaratas, ketihammakas ja kett jookseksid ilusti paika

Vasta
#11

munk sa väidat see java mootor sul yle?? hm kas käigukast on korras?? äkki teeme kaupa kui onToungue
aga see spidokateema millele nsasa vihjas-lihtsaim lahendus panan ette iz-i esikahvel ja muu kola siis saad ka rattapealt tuua spidomeetri, muu aretamine on sihuke mõttetum teema ja ma ei viitsi seda kirjeldama hakataSmile
aga kui java mootor yle ja sa selle eest kirvest ei kysi siis nõuannetega aitana ika-omal yhe raami 0-ist väänamise kogemus olemasSmile ymberehitamine on kökimöki

Ostan Mini juppe!
Vasta
#12

no mootor on üle küll..aga kas ma seda müüa tahan, on ise küsimus...ma nüüd uurisin seda mootorit...ei olegi nii päris per*es...no kepsu laagrid on läbi kül, aga ma arvan et sõita kannatab küll, vaja on veel üx silindripea ära vahetada ja panna uued eska tihendid ja vända laagrid..ja peaxki sõidukõlblik olema...sees peax sellel mootoril veel korralik ülemineku käigukast olema....nii mulle vähemalt räägiti...no aga Qubik, kui sa osta tahad, siis tee pakkumine..ma küll eriti müüa ei taha...aga raha olex vaja..ja mootor on ilma karbussita...sest ma tahan selle karbussi iz mootorile peale panna....

Äkki kellelgi on kogemusi iz jupiterile jawa638 karbussi panemisest?


aga selle raami ümbertegemine...ma nati uurisin ja mõõtsin seda ja proovin nüüd nii teha, et esimese raami toru (tegelt kax tükki kohe) lõikan küllest ära ja panen iz oma asemele
Vasta
#13

niipalju on sellise karbussivahetamisega tegu olnud, et panime jupiterile peale juba tehases jupiterile mõeldud jikovi. see komplekt siiani alles.
Vasta
#14

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: munk
Äkki kellelgi on kogemusi iz jupiterile jawa638 karbussi panemisest?

On olnud nii 634 kui 638 karpa minu Jup-5el. Parim minek oli ikka korralikult häälestatud orig. karpaga, ökonoomsus oli hea 634 karpaga, 638 karpaga midagi erilist silma ei jäänud. Natuke jõudu, natuke õkonoomsust, ei liha ega kala.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne