29-10-2014, 20:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2014, 20:56 PM ja muutjaks oli madeinussr.)
Tere.
Kiirus 90 järsku oleks nagu käigu välja või kompressiooni tagant löönud. Jätsin seisma.
Proovisin käivitada, esimese pöörde teeks mootor nagu normaalselt edasi juba nagu ilma kompressioonita.
Millise kahju hammasrihma purunemine sellises situatsioonis võiks sellisele mootorile tekitada?
Google annab kahte sorti vastuseid, 1) uus mootor või vähemalt ülemine ots 2) lööd tõukurvardad kivi peal sirgeks ja sõidad jälle.
Hetkel viibin bussist 120km kaugusel ja niipea pole võimalust kahjusid tuvastama minna. Seega tahaks veidi teoorias harida ennast enne kui lammutama saan hakata.
Ermo
Kiirus 90 järsku oleks nagu käigu välja või kompressiooni tagant löönud. Jätsin seisma.
Proovisin käivitada, esimese pöörde teeks mootor nagu normaalselt edasi juba nagu ilma kompressioonita.
Millise kahju hammasrihma purunemine sellises situatsioonis võiks sellisele mootorile tekitada?
Google annab kahte sorti vastuseid, 1) uus mootor või vähemalt ülemine ots 2) lööd tõukurvardad kivi peal sirgeks ja sõidad jälle.
Hetkel viibin bussist 120km kaugusel ja niipea pole võimalust kahjusid tuvastama minna. Seega tahaks veidi teoorias harida ennast enne kui lammutama saan hakata.
Ermo
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16