Teema on suletud

gaz2402
#1

Sai siis eile toodud jõgevalt gaz2402! mis hakkab ka mingi aja pärast legaalselt maanteel liikuma!

[Pilt: 1b676472549.jpg]

http:[Pilt: 1b676472577.jpg]//albums.rate.ee/1/b/6/1b676472556.jpg[/img]

[Pilt: 1b676472562.jpg]

[Pilt: 1b676472588.jpg]'

[Pilt: 1b676472601.jpg]

[Pilt: 1b676472620.jpg]

plaan auto täielikult taastada.

rohkem juttu siis: täna proovisin autot käima, no väga eduliselt võttis luti suhu! panin aku peale,vee sisse ja võtit!!!

plaanis teha: autol täielik kere remont,värvida valgeks, ja taastada täielikult nii seest kui väljast! eelmin omanik on alustanud keretöödega,sisu ja armaatuur kõik laiali.
#2

Ma niisama sportlikust huvist küsin, et mis loom ta siis õigupoolest on, 2402, 2412. Kas on teada mis eesmärgil on need mudelid nö ristatud? Kas mingi omaaegne tuuning? Aastaarv ja pisu ajalugu teevad ka asja palju huvitavamaks.
Aga universaalne Volga on väga vahva asi- jõudu ja jaksu parandustöödel!!

Ford Granada
#3

auto väljalaske aasta on 1980. sai ka mootoril huvi pärast surveaste ära mõõdetud! kõikidel silindritel 10(ühikut ei tea) '

tahaks ise ka teda,et kas selle auto mootor on võimsam kui tavalise gaz24 mootor? st et kas kw on rohkem?

ajalugu kahjuks ei tea! aga olevat tehtud mingeid tähtsaid sõite omal ajal! auto on seisnud 4a
#4

Ma mõtlesin pigem seda, et sellel sõidukil on nii 2402 kui ka 2412 detaile, see muudab väljaklaskeaasta suhtes kõhklevaks. Võid ju üldise hariduse mõttes sellelt lehelt http://www.volga.ee/modules.php?name=Con...ries&cid=3 vaadata mudelite erinevusi detailides, et siis välja mõelda, mis autoga sul tegu on.

Ford Granada
#5

et siis auto on ikkagi gaz2412 ? millele on pandud plastik iluvõre asemel g24 iluvõre?


pigem ikka gaz2402 millele on pandud 2412 sisustus ja uksed! dokumentides on ka 2402 ja 1980a 2412 hakati tegema 1986.
midagi mainiti ka,et autole on paigaldatud moodsam armatuur jne.

armatuur laud siis selline>
[Pilt: Gaz2410015.JPG]
#6

mis te siis plaanite teha- täielikult taastada* või maha müüa?
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=27921
või on tegu erinevate autodega, ma ei saa kahjuks hästi aru, sellepärast küsin?
#7

(04-05-2009, 11:04 AM)sm. Eestimaa Kirjutas:  mis te siis plaanite teha- täielikult taastada* või maha müüa?
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=27921
või on tegu erinevate autodega, ma ei saa kahjuks hästi aru, sellepärast küsin?

algul oli plaan maha maha müüa,sest auto oli 4a seisnud ja mõtlesin et käima ei saa jne, aga käima läks ilusti ja nüüd teen ise korda! müügikuulutust kahjuks ma ise kustutada ei saa :S enam müügiks ei ole.
#8

Tegemist on hübriidiga.
Mootoriruum on kujundatud vastavalt 24-12-le: näiteks pidurivõimendi asukoht tuleseinal, gaasiklapi ajam on trossiga. Samas väljalaskesüsteem võiks kuuluda vanemale mudelile - seal näikse justkui üks toru olevat. Veepump tundub vähemalt minule ikkagi vanem tüüp olema, seega vast siiski mootoriks ZMZ 24 või 2401. Karburaatori tagant paistab ka vana gaasihoovastiku tugi.


Aga noh, kui juba surveaste 10 on, siis võib ka märgatavat võimsuselisa kahtlustada. Äkki on aju ka näpitud? Loomulikult ei tohi kasutada bensiini alla "Ekstra". Minu Volgal on 6,7 ja rebib küll. Ja tähtsusetuid sõite ei tee.
#9

(04-05-2009, 22:42 PM)metalliotsija Kirjutas:  Tegemist on hübriidiga.
Mootoriruum on kujundatud vastavalt 24-12-le: näiteks pidurivõimendi asukoht tuleseinal, gaasiklapi ajam on trossiga. Samas väljalaskesüsteem võiks kuuluda vanemale mudelile - seal näikse justkui üks toru olevat. Veepump tundub vähemalt minule ikkagi vanem tüüp olema, seega vast siiski mootoriks ZMZ 24 või 2401. Karburaatori tagant paistab ka vana gaasihoovastiku tugi.


Aga noh, kui juba surveaste 10 on, siis võib ka märgatavat võimsuselisa kahtlustada. Äkki on aju ka näpitud? Loomulikult ei tohi kasutada bensiini alla "Ekstra". Minu Volgal on 6,7 ja rebib küll. Ja tähtsusetuid sõite ei tee.

no volga raamatus on kirjas et uue mootori surve on 8,2

no kui hübriid siis jääbki hübriidiks! lihtsalt kerele teen korralikud eeltööd ja läheb värvimisse! sisu panen ka korralikult kokku ja nii jääbki siis. no eks hiljem tuleb siis taha mustad klaasid,vb valuvelg,ja "jõhker tümm"
#10

Pane siis juba plastik iluvõre ka kui juba uuema tüübi uksed ja sisu .Muidu juba eemalt näha et mingi isetegevus.
#11

(03-05-2009, 22:15 PM)taurusx Kirjutas:  auto väljalaske aasta on 1980. sai ka mootoril huvi pärast surveaste ära mõõdetud! kõikidel silindritel 10(ühikut ei tea) '

tahaks ise ka teda,et kas selle auto mootor on võimsam kui tavalise gaz24 mootor? st et kas kw on rohkem?

ajalugu kahjuks ei tea! aga olevat tehtud mingeid tähtsaid sõite omal ajal! auto on seisnud 4a

Arvan et sa mõõtsid ikka reaalset survet silindris,mitte surveastet.
#12

ei pane seda nõmedat plastik junni sinna ette :S jääb seesama nikkel kannel, kuskil oli ka päris uus ilma roosteta kannel ka olemas.selle panengi ette.

silindri survet jah!


aa oleks ka üks küsimus? kas tavalise gaz24 uksed istuvad sinna ette? välisel vaatlusel on hingede vahe sama! (ülevalt alla) aa äkki teab keegi täpsemalt?

ja mis eemalt vaatamisse puutub,siis ega paljud siitki foorumist ei ütle,et auto on "hübriid" seda teavad vaid need,kes on volgadega tegelenud ja erinevaid mudeleid uurind!
#13

Alustama peaks ikka velgede ostmisest ja passikõlli kasti aluse keevitamisega. Muidu veel juhtub, et ehitad savist auto valmis ja kui tümmi panema hakkad ei mahu orig. väiksesse pagassi kõllid sisse ja koobastesse rattad alla.
Teine asi on see, et universaalil on pikk katuseplekk ja sinna tuleks tümmi plärisemise vastu väiksed liiprid alla punktida. siis on tsill. retsept V
#14

Siit küsimus seltsimmes gazikule : kui paksust materjalist peaks bassikõlli aluse
konstruktisiooni tegema , et põranda küljest lahti ei kargaks?

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
#15

(05-05-2009, 10:10 AM)heikson Kirjutas:  Siit küsimus seltsimmes gazikule : kui paksust materjalist peaks bassikõlli aluse
konstruktisiooni tegema , et põranda küljest lahti ei kargaks?

Kuna töötan "plekinduses" siis võtan vabaduse gaziku eest vastata. Arvan,et juba 3mm plekist peaks kõlli aluseks ja lae siinideks piisama. Samas tuleb sel autol kindlasti tagaluugile topeltlukustus aretada. Muidu lööb see äge tümm luugi kogu aeg lahti. Edu! Wink
#16

(05-05-2009, 14:58 PM)sm.Poljakov Kirjutas:  
(05-05-2009, 10:10 AM)heikson Kirjutas:  Siit küsimus seltsimmes gazikule : kui paksust materjalist peaks bassikõlli aluse
konstruktisiooni tegema , et põranda küljest lahti ei kargaks?

Kuna töötan "plekinduses" siis võtan vabaduse gaziku eest vastata. Arvan,et juba 3mm plekist peaks kõlli aluseks ja lae siinideks piisama. Samas tuleb sel autol kindlasti tagaluugile topeltlukustus aretada. Muidu lööb see äge tümm luugi kogu aeg lahti. Edu! Wink

Mina oma talupoja tarkusega oleks vanaisa malmist pliitaraua sinna pannud. Ühtlasi oleks vedrustuse madaldus sellega tehtud.
#17

(05-05-2009, 15:55 PM)nymmik Kirjutas:  
(05-05-2009, 14:58 PM)sm.Poljakov Kirjutas:  
(05-05-2009, 10:10 AM)heikson Kirjutas:  Siit küsimus seltsimmes gazikule : kui paksust materjalist peaks bassikõlli aluse
konstruktisiooni tegema , et põranda küljest lahti ei kargaks?

Kuna töötan "plekinduses" siis võtan vabaduse gaziku eest vastata. Arvan,et juba 3mm plekist peaks kõlli aluseks ja lae siinideks piisama. Samas tuleb sel autol kindlasti tagaluugile topeltlukustus aretada. Muidu lööb see äge tümm luugi kogu aeg lahti. Edu! Wink

Mina oma talupoja tarkusega oleks vanaisa malmist pliitaraua sinna pannud. Ühtlasi oleks vedrustuse madaldus sellega tehtud.



2x kande raketti panen ka siis on foori taga kiirendus parem!
#18

(04-05-2009, 23:51 PM)taurusx Kirjutas:  ei pane seda nõmedat plastik junni sinna ette

ja mis eemalt vaatamisse puutub,siis ega paljud siitki foorumist ei ütle,et auto on "hübriid" seda teavad vaid need,kes on volgadega tegelenud ja erinevaid mudeleid uurind!
No selleks, et saada aru, et tegu hübriidiga, ei pea küll Volgadega tegelema, selle tunneb ära ikka igaüks, kes neid omal ajal liikluses näinud on, arvatavasti ka paljud naisterahvadWink. Sellepärast soovitakski otsida kas vanemad uksed (kui ikka sobivad) või siis plastvõre, mis on mustvalgete autode peal kah päris kena. Samas ega kõike ei peagi originaaliks taastama, ka need hübriidid ning omaaegne "tuuning" on osakene ajaloost ja säilitamist vääriv
#19

kuna pole aega autot edasi ehitada siis läheb müüki!

hind:15 000
võib ka vahetusi pakkuda
#20

müüa GAZ 21 mingi vanamehe kuurist leidsin andis lapiku vastu ära, nüüd uus tagatiib küljes 30kiloga annan ära

Ole normaalne, kaugelt näha,et sul autodega tegelemiseks just eriti püsivust pole. Siinse foorumi kasutajad pole nii lollid, et ostaksid sinult auto 8 korda kallimalt kui sa ise selle avaliku kuulutusteportaali kaudu ostsid.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne