Postitused: 62
Teemad: 28
Liitus: May 2007
Maine:
0
Tere
Probleem selles, et plaanis üks aastaid seisnud
Zil 130 liikuma ajada, aga pidurid peale jäänud. Omanik oli eelmine aasta proovinud, ütles, et kompressor lõi surve ilusti üless, aga pidurid maha ei tulnud, tegu on uuema tüübi Kamazi piduri süsteemiga, käsipidur ka õhuga mitte mehhaniline. Siit küsimus, ehk keegi oskab soovitada kus kandist viga otsida.
Postitused: 237
Teemad: 4
Liitus: Oct 2010
Maine:
5
Alusta õhust. Võta vedruaku narre lahti, liiguta seisupidurit. Siis näed, kas vedruaku toimetab korrektselt ja kambrid täituvad õhuga. See, et masin õhu üles saab, ei tähenda veel midagi. Kui sellega korras, siis tuleb uurida pööra. Kui klotsid üle viimse piiri kulunud, võtab pööra risti. Tagurdades tulevad lihtsamini maha, aga kui mitu aastat seisnud, siis võib proovida mingi varre narrele taha panna ja kangutada. Pööra puksid ka ilmselt kulunud ja süsteem määrdest kuiv.
Postitused: 3,124
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
... ja Kamazi õhusüsteemi juures ei tasu unustada väikest, ehk vähetähtsat avariiklapi nupukest, mis pikema seismise järel laseb uuesti pidurid maha, sama ka enamusel vedruakuga süsteemidel.
Aga loodan, et te olete seda juba teinud.
Siis juba pöörad jms.
Postitused: 4,386
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
21-08-2013, 12:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2013, 12:17 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(21-08-2013, 11:00 AM)aiza Kirjutas: Nähtud Mootoris. Ei tea vaid kaua need vastu pidasid. Muidugi tehti iga karbitüki sisse ava miski mögina sissepritsimiseks, pärast pandi plastikpunn ette. Pritsimise düüsid olid pikkade metallsukaga voolikute otsas.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid288526
Ei näe seost!
Mis mõte on minu kunagist juttu Ikaruse kereremondist siinkohal tsiteerida? Seos ZIL-i piduritega?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.