Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Kas keegi on kokku puutunud kaubiku täismassi vähendamisega kandevõime muutmise teel mnts? 98 aasta Ford transit, aga kahjuks täismass 3995kg ja seega c kat. Loen vanemaid teemasid kus on õnnestunud inimestel vähendada. Küsisin mntst, aga seal nagu ikka esimene vastus ei saa.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Et siis lihtsam kabiinivahetus teha ilmselt.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 2,889
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
52
390EUR maksab C kat tegemine ühes täiesti keskmises eesti autokoolis. Mine tee ära ja saad juhtida suvalisi veokeid ja see võib olla odavam kui mingitele masinate massi kohitsemine. Pane teist samapalju raha juurde ja ohoo....saad juhtida juba ka haagisega veomasinaid ja seegi ei ole veel kõik... CE omandamisega saad täiesti tasuta kauba peale BE kategooria ehk üle 750kg sõiduauto järelhaagise juhtimise õiguse.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 6,757
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
(25-10-2018, 20:44 PM)Killer666 Kirjutas: Et siis lihtsam kabiinivahetus teha ilmselt.
Palun tõlget!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ma arvan, et tasuks ehk info-auto poole pöörduda.
Postitused: 661
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Kõige lihtsam viis saada soovitud registrimass passi on kaubik vahetada sobiliku massiga isendi vastu. Usun, et ka rahaliselt kõige odavam.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
rahaliselt kõige odavam ja ka kõige lihtsam on pöörduda esindusse.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
26-10-2018, 00:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2018, 00:18 AM ja muutjaks oli
Killer666.)
(25-10-2018, 20:52 PM)Marko Kirjutas: (25-10-2018, 20:44 PM)Killer666 Kirjutas: Et siis lihtsam kabiinivahetus teha ilmselt.
Palun tõlget!
Kerenumber ja tehase etikett on sellel mudelil kabiini külles.
Mudel täpsemalt on 190 ef. Näiteks siin suvaline pilt netist massiga 3500kg.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 2,466
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
53
(26-10-2018, 06:50 AM)Raudpats Kirjutas: (26-10-2018, 00:10 AM)Killer666 Kirjutas: [quote pid='461897' dateline='1540489950']
(25-10-2018, 20:44 PM)Killer666 Kirjutas: Et siis lihtsam kabiinivahetus teha ilmselt.
Kerenumber ja tehase etikett on sellel mudelil kabiini külles.
Selle sildi peal on ka VIN kood. Vahetad kabiini koos sildiga ära ja saad lisana kaasa uue VIN koodi. Mis ei lähe kere omaga kokku. Ja millele Sul ei ole dokumente. Ja mis ei lähe MNT andmetega kokku. Mina sellisel kabiini vahetusel mõtet ei näe.
[/quote]
Eks saab soovikorral ka numbrid klappima. A üldiselt valus moodne meesseks sellegipoolest.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Kere number on kohe selle tehaseetiketi all, pildil ka number näha. Raam nummerdatud ei ole. Aga see ei ole mul eesmärk, see nagu viimane abinõu. Mina kui tavaline inimene näiteks kuulsin sellest teemaksust eile esimest korda siit foorumist.
Pole midagi targemat teha