Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(15-02-2023, 20:40 PM)Jesper Kirjutas: Jah, võrreldes elektriga on fossiilbensiini kWh väga odav. Maksud ei puutu asjasse, teid vajavad kõik autod ühtemoodi.
Kogu fossiili infra on rajatud, olemas ja kinni makstud. Elektrivurrile vajalikku infrat ei ole veel ametnikul isegi paberi peal mitte.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 2,464
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
53
15-02-2023, 20:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2023, 21:39 PM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
(15-02-2023, 20:40 PM)Jesper Kirjutas: Jah, võrreldes elektriga on fossiilbensiini kWh väga odav. Maksud ei puutu asjasse, teid vajavad kõik autod ühtemoodi.
Ja kui teid vajavad kõik autod ühtemoodi, mille vastu ma ei vaidle, siis mida meigastpidi on surnud planktonist või teabkellest pressitud asi odav? Et teid ehitatakse vedelkütuste maksudest ja "nullsaastega" kaevandatavate ning utiliseeritavate akupakkidega asjad sõidavad neil samadel teedel tasuta? Aus konkurents? Mingi muu imeline asi, millele pole veel progressiivset nimetustki väljamõeldud? Hmm, mulle vist õpetati täiesti sobimatut matemaatikat koolis.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,045
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Kellegi peakaitsme taha küll asi ei jää. Kõige tavalisem ja hetkel levinuim pardalaadija, 3x16A, kui laadida 8h päevas (nii kaua ikka kodus oled ju), siis teeb see ca 3000km läbisõitu nädalas. Jagatuna ühe või kolme auto peale - vahet pole. Kellel reaalselt nii palju vaja on? Pigem piisab suurusjärgu vähemast.
Postitused: 1,565
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Seega järgmine teema, kus saab auru välja lasta, ilma tõsiselt võetavate argumentideta, eriti tulised on teoreetikud ja vandenõude pooldajad (loe: euroskeptikud ja matsid kaabudega) Kardan, et kõikse kõvemad vastased on esimeste kiitjate hulgas aastal 2035. Oma peres kahetseme, et proual läks kiireks auto vahetusega, oleks pidanud vähemalt pistikhübriidi valima, sest igapäevase töölkäimise oleks saanud särtsuga lahenda.
Väga suured skeptikud võiksid alustuseks
sellist proovida, siis on ka natuke kogemusi, mida võrrelda nendega, kes
on otsustanud natuke suurema kasuks.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 2,464
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
53
(15-02-2023, 22:59 PM)metsakohin Kirjutas: Seega järgmine teema, kus saab auru välja lasta, ilma tõsiselt võetavate argumentideta, eriti tulised on teoreetikud ja vandenõude pooldajad (loe: euroskeptikud ja matsid kaabudega) Kardan, et kõikse kõvemad vastased on esimeste kiitjate hulgas aastal 2035. Oma peres kahetseme, et proual läks kiireks auto vahetusega, oleks pidanud vähemalt pistikhübriidi valima, sest igapäevase töölkäimise oleks saanud särtsuga lahenda.
Väga suured skeptikud võiksid alustuseks sellist proovida, siis on ka natuke kogemusi, mida võrrelda nendega, kes on otsustanud natuke suurema kasuks.
Küsimus ei ole selles, kas kellelgi on ilmtingimata tarvis midagi välja lasta või eelistavad nad oma hääle anda lumehelmekestele/kilekotipuhvetile/sortsidele/kelleleiganes. Tervemõistuslik inimene juhindub loodetavasti vanarahvatarkusest, et ära tatista vanasse kaevu jne. Kohati jääb piinlikult tihti mulje, et progressiivses maailmas pole kohta sedasorti füüsikale ega keemiale ega matemaatikale, mida vanasti tagurlased paberist raamatute lehtedele trükkisid.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 676
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Maine:
18
Härrad sinna ju 10+ aastat aega. Selle ajaga ikka miskit teha suudetakse, et taristu paremaks muuta ja hinnad alla poole tuua. Hiinamaalt ilmselt hakkab juba varem suht mõistlikuid liikureid peale pritsima.
Aga see "peale surumine" on tõesti kuidagi halvas valguses, just et kuupäev ette antakse.
Aga mõned numbrid minu poolt. Oman saatana massinat tänase seisuga 1 aasta ja 15 päeva. Selle ajaga olen suutnud läbisõidu poolest maamunale ringi peale teha ja lisaks korra Saaremaal käia, kus ennäe imet olid ka laadijad ja elekter olemas. Hoolduste peale ametlikus margiesinduses on kulunud alla 200 raha. Seega polegi nii paha.
Aga see pelgalt minu arvamus ja kogemus.
Olen ka vist varem maininud, et kui ma ei elaks seal kus elan ja ei töötaks seal kus töötan, siis oleks endiselt samas paadis vedela vendadega. Seega kõik on ikka vägagi suhteline...
vabal ajal painutan kaablit...
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(15-02-2023, 22:59 PM)metsakohin Kirjutas: Seega järgmine teema, kus saab auru välja lasta, ilma tõsiselt võetavate argumentideta, eriti tulised on teoreetikud ja vandenõude pooldajad (loe: euroskeptikud ja matsid kaabudega) Kardan, et kõikse kõvemad vastased on esimeste kiitjate hulgas aastal 2035. Oma peres kahetseme, et proual läks kiireks auto vahetusega, oleks pidanud vähemalt pistikhübriidi valima, sest igapäevase töölkäimise oleks saanud särtsuga lahenda.
Väga suured skeptikud võiksid alustuseks sellist proovida, siis on ka natuke kogemusi, mida võrrelda nendega, kes on otsustanud natuke suurema kasuks.
Ja ikkagi anname hinnanguid tegelastele (loe matsidele kaabudega) aga kuhu jäid härra argumendid ? Siis need tõsiselt võetavad ? Ja miks need üldse peaks olema ? Präegu võetakse ühe totra paberiga minult ja sinult VALIKUVABADUS. Ja kui vaadata nende vurride hindasid, siis tegelikult ka võimalus.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 6,756
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
(16-02-2023, 01:08 AM)spitfire Kirjutas: Präegu võetakse ühe totra paberiga minult ja sinult VALIKUVABADUS. Ja kui vaadata nende vurride hindasid, siis tegelikult ka võimalus.
Kas sa ikka hoomad, et jamaks võib minna alles 20 aasta pärast? Selle aja peale on maailm niipalju muutunud, et mingi sisepõletaja taganutmine pole ammu moes. Tõenäoliselt muidugi.
Inimesed on ka väga erinevad. Ma olen suht väike rändur eluaeg olnud, mulle oleks elektriauto sobinud juba 20+ aastat tagasi. Jutt siis kontseptsioonist ja kilometraažist muidugi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,294
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
28
16-02-2023, 02:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2023, 02:25 AM ja muutjaks oli
Aare R..)
Ma ütleks ka midagi vahele, kuigi ma ei tea, kui kauaks mu ütlus siia jääb, sest keegi (ma aiman, kes) on otsustanud mulle automaatluua sappa panna.
Esiteks olen ma ksf! olevtoomiga sama meelt, et kui midagi hakatakse konkreetselt peale suruma, tekib selle vastu trots. Ma olen küll veidi noorem, aga täpselt sama meelt.
Teiseks olen ka nõus ksf! spitfire'ga, et vaadates nende särtsumasinate hindu, võetakse inimestelt ära ka VÕIMALUS sõltumatult liikuda, arvestades elektriauto hindu.
Ja kui tuua "lohutuseks" see, et see on alles 20 aasta pärast- vahet ju ei ole, sest samamoodi jätkudes jääb suhtarv samaks- palgad võivad ju "tõusta", aga samamoodi tõusevad ju ka nende "õmblusmasinate" hinnad. Reaalsus on aga see, et nende hinnad tõusevad kõvasti rohkem ja kiiremini, kui REAALSED, PÄRISELT TÖÖD tegevate inimeste palgad.
Ning veel üks asi, millest olen ka varem siin rääkinud- minu meelest on kogu see elektriautoasi veel poolik- pole neil vähemalt meie kliimas normaalset sõiduulatust, pole korralikku laadimisvõimekust, elektri hind samuti seda ei soosi jne.
Poolik on see "kõrgemalt" poolt- keelame sisepõlemismootoriga autod ära, aga pean tähelepanu pöörama, et 12 aastat läheb linnutiivul ja praeguse mentaliteediga oleme lõpuks lõhkise küna ees- auto on, aga sõita normaalselt ikka ei saa.
Ahjaa, üks asi jäi veel silma: haisvad diiselveokad. Vahemärkusena niipalju, et minu käes olev 700.000km sõitnud 2018. aasta Scania heitgaasitesti tulemus oli 0,1.