25-02-2005, 11:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2005, 16:31 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
..aasta tagasi siis sai tehtud selline isend : http://uno.ee/autoline/car/1301/5361/
..nõudis higi ,verd ,pisarid ja raha aga ise olen tulemusega rahul..
no natuke siis ka muudatustest..
..peal vanema voshodi mootor (tuksub ilusti ,käivitub esimesest kergest vändale vajutusest ) ,ülemine osa on mini raam ja alumine osa voshodi ,keevitatud on weel kõik tagaosa ,sumpsid on lõigatud keevitatud ja hiljem kõrgendatud (alt) ,taga topelt amordid (kohad ,st kiige nurgad välja arvestatud) , taga mingi pikem kiige..kiige madaldatud (hiljem sai kiige madalamale toodud ,sest kui kett käis kiigest allpool siis teate isegi.. wäixemagi raskuse muutuse toimumisel kett kas pinge või hüppab maha) ,esikahvli nurka raami suhtes muudetud ,esiamordid pikendatud (said metelllatid ka sisse keevitatud) ja pandud pikemad vedrud ,lenkstang keevitatud erinewatest osadest ,ise tehtud kokbit ,mootorikinnitused jm täielikult ümbermuudetud ,ees BMW tuli ,porilakad lõigatud (madalamax tehtud),vana minski paak (jawa kork (muudetud)) ,ehtsast nahast käepidemed ,lisades suunatuled peeglid ,taga kax ümmargust tuld jne..
..kui aega leiab siis plaanis veel paar muudatust
..mini raamile suurema mootori paigutamine nii ,et mootorratas jääx ise võimalikult madalax on suht keeruline.. ise loobusin juba mõttes vahepial mitu korda.. sest küll ei saa kuidagi nii suurt mootorit peale ja küll ei saa sumpse alla (algul üx keerulisemaid probleeme)..
..nõudis higi ,verd ,pisarid ja raha aga ise olen tulemusega rahul..
no natuke siis ka muudatustest..
..peal vanema voshodi mootor (tuksub ilusti ,käivitub esimesest kergest vändale vajutusest ) ,ülemine osa on mini raam ja alumine osa voshodi ,keevitatud on weel kõik tagaosa ,sumpsid on lõigatud keevitatud ja hiljem kõrgendatud (alt) ,taga topelt amordid (kohad ,st kiige nurgad välja arvestatud) , taga mingi pikem kiige..kiige madaldatud (hiljem sai kiige madalamale toodud ,sest kui kett käis kiigest allpool siis teate isegi.. wäixemagi raskuse muutuse toimumisel kett kas pinge või hüppab maha) ,esikahvli nurka raami suhtes muudetud ,esiamordid pikendatud (said metelllatid ka sisse keevitatud) ja pandud pikemad vedrud ,lenkstang keevitatud erinewatest osadest ,ise tehtud kokbit ,mootorikinnitused jm täielikult ümbermuudetud ,ees BMW tuli ,porilakad lõigatud (madalamax tehtud),vana minski paak (jawa kork (muudetud)) ,ehtsast nahast käepidemed ,lisades suunatuled peeglid ,taga kax ümmargust tuld jne..
..kui aega leiab siis plaanis veel paar muudatust
..mini raamile suurema mootori paigutamine nii ,et mootorratas jääx ise võimalikult madalax on suht keeruline.. ise loobusin juba mõttes vahepial mitu korda.. sest küll ei saa kuidagi nii suurt mootorit peale ja küll ei saa sumpse alla (algul üx keerulisemaid probleeme)..