Postitused: 636
Teemad: 47
Liitus: Nov 2003
Maine:
21
Aitäh kõigile tunnustajatele! Siiski arvan, et suurima tänu on pälvinud selle sündmuse puhul Kristo ja Priit kui ka kõik teised, kes vajaliku summa annetasid. Tänu on suur.
PS: peale saadet on saabunud palju põnevat infot ja pakkumisi ...
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
valdo Kirjutas:kris Kirjutas:Kui kellegil mõistlik TV kaart võiks salvestada...
Kas keegi tegi asja ehk ära?
Müts maha mehed!!!Krt see käis küll kähku :ideest teostuseni...
Ehk \"äratab\" see lugu mõne mehe \"hallolluse\" enne saatuslikku tegutsemist
Peltnägija kordused on reede õhtul peale kl.23 ja laupäeva hommikul peale kl.11 (täpseid aegu ei mäleta) siis on võimalik salvestada kellel huvi!
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 720
Teemad: 51
Liitus: Jan 2004
Maine:
4
Stemugram\'ile tänu - tänu talle on salvestus olemas
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent -
www.suhtesepp.com
Postitused: 480
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Jõudu suurevaeva nägijatele. Tekkis selline küsimus,et ega selle päästetud TA 6-1 väljalaske aasta nats vale ei ole (1967). Meie kolhoosi tuli ka TA 6 aastal 1978 või 1979 ja see oli puust karkassiga, esiots oli hoopis teine, mitte leivaautolt võetud. Esiaknad olid sellised väikesed ruudu kujulised ja praktiliselt otse juhi ette jäi nurga kumerat klaasi ja ruudukujulist klaasi ühendav tala. Väilselt oli ilusama kujuga kui see leivaauto ninaga. Mäletan veel seda ,et sellel vahetati hiljem palju puidust sõrestikust välja, mis oli mädanenud ja asendatui kandilise toruga.Eelmine suvi vedeles veel ühe taluniku juures metsa all. Ehitatud oli see aga GAZ 51 baasil. Ta 6-1 on aga Gaz 52 baasil. See päästetud Ta võib olla siis aastast 1987, mitte 1967.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Noid busse ehitati Tartus ringi aga nagu tol ajal kombeks jäi bussi valmimis aasta endiseks.Tollest kapitaalremondi asjadest ja kuidas nonde aastanumbritega siis oli on siin enne juttu ka olnud.
Postitused: 480
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
No näed asi kohe selgem. Polnud enne kuulnud ,et TA-sid ka kapremonditi. Ole tänatud.
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Minu TA-6-1 on isegi pärast 1987 a. kap. remondis käinud,sest uue värvi(rohelise) alt paistab hall ja sinine.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 480
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Eelmine suvi oli olemas, katsun asja uurida ja eks annan siis teada.
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Minu bussil on GAZ-51 pärandatud kiigedega vedrud,sünkroniteta käigukast ja kahest poolest koosnev tagasild.Samas pole ka pidurivõimu.Viimase suhtes olid hämmeldunud ülevaatajad ülevaatusel.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
TA nagu ka kõik ülejäänud 51/52/53 põhjal sõidukid käisid pideva remontimise tähe all igapäevases sõidus, ma mäletan ise kallutavat 51-te millel kõigepealt vahetati kabiin, siis tagasild 53-e omade vastu... ja nii ta sõitis iga päev kuni utiili läks.
Dad.