Liivapritsi teenus?
#21

seest, väljast ja igalt poolt. Ja see, et seal veel liiva tuleb, on täiesti normaalne. Tuleb lihtsalt tolmuimeja ligi hoida ja suruõhuga möllata.
Kui sa kere roostest ja värvist kuidagi muud moodi puhastada soovid, siis puhastad sa ennast lolliks ja puhtaks ikka ei saa. Ehk siis liivaprits on parim, kuid liivaga pead lihtsalt hakkama saama. selle eemaldamine pole nii keeruline, kui arvata võiks.

e.
Vasta
#22

E-riik Kirjutas:seest, väljast ja igalt poolt. Ja see, et seal veel liiva tuleb, on täiesti normaalne. Tuleb lihtsalt tolmuimeja ligi hoida ja suruõhuga möllata.
Kui sa kere roostest ja värvist kuidagi muud moodi puhastada soovid, siis puhastad sa ennast lolliks ja puhtaks ikka ei saa. Ehk siis liivaprits on parim, kuid liivaga pead lihtsalt hakkama saama. selle eemaldamine pole nii keeruline, kui arvata võiks.

e.
Tänud see tolmuimeja variant oli täitsa meelest läind paistab et peab siis naisele enne uue tolmuimeja ostma ,ise sisimas pooldan ka liivaga puhastamise varianti Aga ootan suve siis proovin kuna talvel ei ole sellist head sooja kohta kuhu see haljas kere pärast panna
Vasta
#23

haljas kere tuleb KOHE! korraliku happegrundi alla panna. Mida kiiremini see tehtud saab, seda paremat lõptulemust oodata võid. siis lased juba täitegrundi jne peale. mis eriti oluline, kasutada tuleb korralikke värve, grunte ja muud keemiat. muidu võib töö lugeda üsnagi ajutiseks.

PS: hapegrundi peale värvida ei tohi, sinna käib kas roostegrunt, või täitegrunt vahele (viimasel juhul on korralik akrüül parim)
Vasta
#24

E-riik Kirjutas:haljas kere tuleb KOHE! korraliku happegrundi alla panna. Mida kiiremini see tehtud saab, seda paremat lõptulemust oodata võid. siis lased juba täitegrundi jne peale. mis eriti oluline, kasutada tuleb korralikke värve, grunte ja muud keemiat. muidu võib töö lugeda üsnagi ajutiseks.

PS: hapegrundi peale värvida ei tohi, sinna käib kas roostegrunt, või täitegrunt vahele (viimasel juhul on korralik akrüül parim)
??? Kas see tähendab et ma pean selle kere kohe seal ära kruntima  või ons ikka päev paar aega toimetada .Teoreetiliselt tekkib väike rooste juba sõiduga liivapritsi juurest koju ,Ma mõtlen treileri peal .
Vasta
#25

Mina sain haljaks lastud kere kohe peale tegemist kätte, panin telgiga kärusse ja viisin kohe gruntimisele. Haljaks lastud metall on eriti aktiivne, seega sobivate tingimuste korral kohe valmis roostetama.
Mina soovitaks ikkagi seda KOHE varianti.

Üldiselt ei ole mõtet pisiasjade üle vaielda. tegeleks parem üldisemate teemadega ning kui on mäni detailne küsimus, siis seda saab juba privaatsõnumitega lahata.
Vasta
#26

Sorry vaielda küll ei tahtnud
Vasta
#27

Lada sõber Kirjutas:
E-riik Kirjutas:haljas kere tuleb KOHE! korraliku happegrundi alla panna.
??? Kas see tähendab et ma pean selle kere kohe seal ära kruntima  või ons ikka päev paar aega toimetada .Teoreetiliselt tekkib väike rooste juba sõiduga liivapritsi juurest koju ,Ma mõtlen treileri peal .

Nii kohe kui võimalik. Täpseid tähtaegu ei saa loomulikult tuua, see sõltub kerepleki materjalist, õhuniiskusest, temperatuurist jm asjaoludest. Üldiselt tuleks arvestada, et haljaks pritsitud kere vm detail saaks ikka esimese tegevusena ja soovitavalt päevade jooksul happekrundi selga.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#28

Muuseas, need männiku tee tegelased viost grundivad ka kohapeal. ei oska küll öelda, mis see maksta võib, kuid tasub uurida. eriti veel, kui endal korralikke tingimusi ei ole.

PS: ennem oma mini ehitamisega alustamist ei oleks eales osanud ette kujutada, kui palju tööd võib üks pisikene unicum nõuda :S
Vasta
#29

no nii vahepeal on pisut aega möödunud, ning võin rõõmuga kinnitada, et plekiparandused/vahetused hakkavad ühelepoole saama ning uule nädalal tahan kindlasti uued tiivad külge saada. ehk siis kere jälle ühte tükki. siis aga tuleb pahtli voor.... (seda jubedust ma kardan) loodetavast aga ei saa see mitte liiga jube olema. nimelt sai võetud uued tiivad, uued ukseplekid jne. kõik, mis kere küljes on on kah ilus ja sile. nii, et loodan, et seda jubedust sinna liialt panema ei pea.

PS, kas keegi teab mõnda asist tegelast, kes istmeid oskaks nahatada, või tuleks kirveid kartes ise õmblemine ära õppida?

mis puudutab veel liivapritsi, siis veelkord: masina restaureerimisel on see lausa möödapääsmatu. vastasel juhul ei saa sa seda masinat lihtsalt puhtaks ja tulemus on väga poolik ning ajutine. lisaks toob prits ka kõik pleki liialt õhukesed kohad välja - teisisõnu lihtsalt tuiskab neist läbi Smile
Vasta
#30

aga ega keegi ei tea kes sellist pritsi teenust saaremaal pakuks? vaja üks VW T2 -79 üle lasta, ainult väljast



Vasta
#31

Millisesse hinnaklassi üldse jääb selline odavamapoolne terve kere liivapritsimine mõnes vastavas asutuses?
Vasta
#32

Räägime autokerest? Eks see on ikka päris mitmeid tuhandeid. Kasuta OTSINGUT! Seal päris palju pakkumisi (sealhulgas ka foorumlastele oma hinnaga).

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#33

mul vaja kevadel ühel kavz bussil kere puhtaks teha vanast värvist, kas sellisel juhul oleks kah liivaprits parim variant? Muude vahenditega ilmselt jääkski nühkima krt. Nii suure aparaadi korral ilmselt tegu ka päris kalli tööga...
Vasta
#34

Kui tegemist on bussikerega, kus suured siledad pinnad ilma roosteta äkki tasuks need käsitsi puhastada ja lasta liivapritsiga puhastada aint nurgasid, roostet, põrand, saaleid jne.



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#35

Coger Kirjutas:mul vaja kevadel ühel kavz bussil kere puhtaks teha vanast värvist, kas sellisel juhul oleks kah liivaprits parim variant? Muude vahenditega ilmselt jääkski nühkima krt. Nii suure aparaadi korral ilmselt tegu ka päris kalli tööga...

Siledat plekki sa pritsuga puhastada ei saa. need lähevad tekkiva surve ja kuumuse mõjul lainetama ja siis ei pahtelda seda enam vana jumal ise ka sirgeks. pritsuga lastakse puhtaks kohad, kuhu on keeruline ligi pääseda või mis on struktuurilt tugevad.
siledate pindade puhastamiseks on hea kasutada "mürki" (värvieemalduskeemia) ja/või värvieemalduskettaid, mida saad automaalrite kaubandusasutustest (soovitatavalt 3M näiteks).
Vasta
#36

Kas keegi teab, kus oleks Raplamaal võimalik oma kola pritsu alla viia?
Vasta
#37

Tere

Leidsin siis internetist Raplamaa liivapritsiteenuse.

http://www.aluveok.ee/index.php?id=53&keel=ee

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#38

siimlane Kirjutas:Tere

Leidsin siis internetist Raplamaa liivapritsiteenuse.

http://www.aluveok.ee/index.php?id=53&keel=ee


Suur tänu
Vasta
#39

lisan täienduseks, et aasta tagasi oma maakodu "sanitaarasju" Männikul pritsimas käies nägin, et pritsitakse ka puumatejali. Homme viin ca 15m2 sisevoodrilauda (enamus nn second hand ja ühelt küljelt värnitsa-värvi all) pritsimisele ja ülehomme saan eeldatavasti "valmiskauba" kätte. Teenuse hinnaorientiir on 65eek/m2.

netist leiab sarnase protsessi läbinud puidu kohta pildi (seal kujuneb liivapritsi "lisaväärtuseks" 94eek/m2):
http://www.palkmaja.eu/suur-stv_18x130_l..._ma_ab.jpg

ehk annab kaasvõitlejaile nn tsiviilehituses mõtteterekese Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#40

Upitame vana, kuid asjalikku teemat. Uskuge või mitte aga see adamantose puhvet jätkuvalt tegutseb ning hinnad ka normaalsed. Nende esmakordne ülesleidmine on ainult keeruline - nimelt nende ametlik aadress on Männiku tee 106, kuid töid teostavad aadressil Männiku tee 108x. Viisin asjad otse nende vene keelt kõnelevate onude kätte 108x aadressile (kaart manustet) ning olin meeldivalt üllatunud, kui onud ütlesid tsikli raami, tagakiige, tagaporika ning veel kolme detaili puhastamise hinnaks maksimaalselt 25EUR.

Pauk




Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne