JUMZi ajalugu
#41


See koppade kiiruse piiramine saavutati sellega, et mingi nipiga takistati 5-ndale käigule lülitamine. Selle "piiraja" kõrvaldamine oli aga suht lihtne, nii et enamus kopaga Jumze sõitsid ikka sama kiiresti, kui soolod.

[/quote]

Kas ma saan õigesti aru, et hoolimata sellest, et ma näen oma käikude skeemilt ainult nelja käiku, on see viies seal kastis siiski olemas? Ma pean silmas, et vajalikud hammasrattad jms. Kui see nii on, siis ootan huviga juhendit, kuidas see viies vabastada ja aktiivsesse kasutusse võtta Toungue
Vasta
#42

Viies käik on olemas, minuteada oli sinna midagi veits ette keevitatud, et seda lülitada ei saaks. Peaks olema äigukasti peal olevale plaadile lihtsalt üks roostetanud mutter 5-da sälku ette keevitatud. Kang maha, meisel ja haamer abiks ning ongi viies olemas. Sellel viienda käigu plokeerimisel on muidugi omad põhjused, aga mõistlikul kasutamisel, ilmselt jääb ellu!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#43

 Tänapäevane  2014 aastal toodetud Jumz-10254 .Seda masinat toodetakse nii vene D-245 kui lääne Perkinsi diiselmootoriga. 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#44

Peaks teemasse olema 
http://meh-sh.ru/lektciya-15-yuzhnyy-mas...lnyy-zavod

http://www.avtex.su/resources/4894-original.jpeg
http://cdn.stpulscen.ru/system/images/pr...53_big.jpg
Vasta
#45

Tore, et minu surnud konto alt tekitatud teema jätkuvalt tähelepanu pälvib.

Ma täpsustan seda koppade 5. käigu blokeeringut. Kulissplaati on lihtsalt jäetud sälk tegemata. Ei tea kuidas vanasti, aga täna tuleb abiks võtta puur ja relakas. Muuseas, ka endist kopavarianti (millel kopp küljest võetud) saab edukalt jõuvõtuvõlliga varustada, esimene ots on nagunii sees olemas. Tuleb vaid tagumine ots ja lülitushoob sisse pista. Paar aastat tagasi sai just tuttavat nii raud- kui tarkvaraga ses suhtes aidatud.

Mingil ajahetkel on mootoriploki ja hoorattakarteri ühenduspolte jämedamaks tehtud (vist oli 12 pealt 14 peale). Samuti on ajaloo jooksul hoorattakarteri/sidurikoja poltide arvu suurendatud. Millalgi 80ndate lõpu poole on termostaadikoda "aluminiseerunud".

Natuke liikuvat pilti ka: http://www.youtube.com/watch?v=mac8_uwg87c Mõnus muusika Big Grin
Vasta
#46

Uuemate tehnilisi andmeid ka
 [Pilt: scan0138.jpg]

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#47

Tsitaat:Millal tekkis JUMZ kui omaette mark (ametlikult on tema nimi Belarus JUMZ 6)? 
See küsimus teema algusest. 

JUMZ oli ka mingi aretise järeltulija, nimelt 1952 a tekkis vajadus loobuda trossidega juhitavate ekskavaatorite keerukusest ja asemele luua hüdroga juhitavad. 
https://www.youtube.com/watch?v=2xCORuBju2c 
Aja möödumisel kaovad teemadest nii lingid kui pildid, mis peaksid kuhugi juhatama (viga 404 näiteks tihti). Seetõttu panen vähemalt pildi, mis ehk jääb.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#48

JUMZ-i mudelite ajalugu siin päris hästi lahti kirjutatud https://konedata.net/traktorit/belarus/belarus-611/
Kuni aastani 1972 toodeti tehases MTZ-5 mudelit, seejärel algas JUMZ-6 tootmine.
Uuematest mudelitest juttu siin https://konedata.net/traktorit/belarus/yumz-8070/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne