Leiunurk

(24-05-2011, 13:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Sai külas käidud ja nähtud sellist asja:


http://static3.nagi.ee/i/p/735/93/183983359b2472_l.jpg


Omanik arvas,et tal vist ei lähe seda vaja ja kui kellegil tõsine soov,võib isegi müüa. Kui kedagi huvitab,siis annan koordinaadid privaatselt...

Kas see on "Ivan-willise" kere?

Do'nt panic
Vasta

jah, GAZ-67.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

http://www.osta.ee/18811845 midagi vanaratta huvilistele
Vasta

(25-05-2011, 00:59 AM)muusik Kirjutas:  http://www.osta.ee/18811845 midagi vanaratta huvilistele

1930ndate lõpu Bosch'i klaas oli omapärane, spetsiaalsete "kõrvadega" servades. Kahjuks on see lamp ilma klaasita ja klaase ilma lambita eriti palju kahjuks ei liigu.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

Leivategija müüb 01 http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=858519
Vasta

Ei tea kas see auto oli doonoriks Raivo E. Tamm-e autole?!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Ega ei leidu õhupuhastajat kompressorile
[Pilt: 2127924.jpg?t=2]
Tegemist nn GAZ5* "töökojas" leiduva kompressoriga.
Õhupuhastaja peaks asuma siin:
[Pilt: 2127926.jpg?t=2]

Henry at automoto ee

sai vist kõik öeldud
Vasta

http://www.osta.ee/19645387
http://www.osta.ee/19645481
http://www.osta.ee/19645725
http://www.osta.ee/19645769

IZH 350/49 mõned jubinad, tekstoliitkorpusega signaal kah muu kola seas
Vasta

http://www.osta.ee/19193870 - mootorita Muhk (vast varuosadeks)

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

http://cgi.ebay.de/290577053624
Mingi huvitav versioon venelaste bokserist. Vist siis Saksa DV mingilt tehnikalt pärit. Kui keegi teab sellisest mootorist midagi täpsemat, siis võiks kommenteerida.
Vasta

Peaks olema ühe iseliikuva haubitsa liigutamiseks mõeldud jõuallikas.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Huvitav hübriid SМZ ja (vist) Muravei osadest:
http://www.autobuy.ru/wpage/16497

Kusjuures päris hästi sobib välimuse poolest Cool
Vasta

(27-06-2011, 16:25 PM)lauri1 Kirjutas:  Huvitav hübriid SМZ ja (vist) Muravei osadest:
http://www.autobuy.ru/wpage/16497

Kusjuures päris hästi sobib välimuse poolest Cool
Kas ma näen õigesti, et 5 nulli?
Vasta

https://www.osta.ee/19962195 - sõjaeelse (arvat. 1930ndate aastate) jalgratta esikahvel - tugevalt roostetanud.

Ainult et hind on "veidi" kirves - 18 EUR. Mõistlik hind selle eest oleks sama summa kroonides...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

Estonia 25 müügis, ideaalses korras.
http://www.racecarsforsale.com/single-se...ia-25.html

Estonia 15M Lätis:
http://www.carandclassic.co.uk/car/C231192
Vasta

Lätlastel on väga omapärane vaada "originaalitruult restaureeritud" Estonia-15M'le.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Gruusiakeelsete reklaamidega E25 on päris omapärane ja hindki suht mõistlik. Lätis kokku keedetud E15 supp on aga üle mõistluse nii töö kui hinna osas. Ja kuidas tiivakesed originaalvaruosadena kvalifitseeruvad? Võib-olla E19 originaalosad lisatud, et ägedam oleks...
Vasta

Neid tiivakesi lisati tegelikult juba tol ajal, mil nende masinatega võisteldi. Üks mu tuttav vormelimees näitas oma pildialbumit, kus mõningad E15 masinad olid suht tundmatuseni muutunud - laiad slick rehvid, tiivad, amordid jne.
Vasta

Sel juhul ei saa rääkida originaalist vaid taastatusest teatud eluhetke tasemeni. Selliseid blinge veljesid polnud kindlasti ka siis.


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Estonia-15 epohhi lõpus oli tõesti klass Molodežnaja, kus standardsete masinate kõrval modifikatsioone lubati. Tuntuim näide ilmselt Jüri Iva Estonia-15 baasil ehitatud Estonia-22. Aga isegi selles valguses on lätlaste tehtud masin oma ajaloolisest taustast väljas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne