Minu küsimus oli selles, et kas minu laadija kasutusjuhend, mis ütleb, et autoaku laadimiseks tuleb valida auto režiim, valetab ja tegelikult on laadija nii intelligent, et tunneb ise suurema lähkri ära või on minu oma labaselt katki ja ei tee ka laadimistsüklit lõpuni. Sest mulle tundub väga kahtlane, et laadija mitte ei jää pidama tähisele FUL, vaid jätkab pingete 13,7; 13,9 ja 14,1 V andmist klemmidele, milelle järgneb paariks sekundiks kiri FUL ekraanil. Kusjuures kasutusjuhend väidab, et peaks olema neli tähte, ruumigi ekraanil selleks on.
Ma ei arva sugugi, et iga odav asi on rämps. Mida Sa mulle õige mitmendat korda üritad inkrimineerida. Aga ma olen väga teadlik tõsiasjast, et tasuta lõunaid ei ole. Ja odavad asjad on enamasti odavad seetõttu, et kuskil on konks.
Mul pole midagi selle vastu, et 20,60 € maksev laadija suudab reaalselt elusaid akusid laadida nii, et need elus ka püsivad. Väga tore. Pinget näitab ju ka - veel parem. Et juhtmed on külmaga jäigaks tõmbuvast odavplastist, on juba hinnast oodata. Aga mul on täiesti savi, kui vähe maksab akulaadija, mis mu elusa aku loojakarja laadib, eksole.
Jah, ma ei usalda igasuguseid
fulli automaaatik intelligent gizmoo kirjadega karbikesi, millest ma ei tea, mida need teevad. Kui siinses sootsiumis kellegi säärast karpi pole, siis nii ongi: loomkatse jätkub. Kõige rohkem meeldiks mulle, kui keegi ütleks, et see ongi normaalne ja antud karp tegelikult on usaldusväärne kaaslane akuhooldusel. Ka see oleks tulemus, kui mitu kasutajat manaks selle maapõhja ja veel sügavamale - järelikult ongi saast ja olen teinud mõttetu ostu. Juhtub.
Sinu viidatud laadija ei ole ju sama karp... Samast hinnaklassist küll:
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/akut...2000040411