Silladetailide taastamine
#1

Päris mitmetest foorumitest on läbi jooksnud viimasel ajal teema silladetailide taastamisest.
Üldjuhul väidetakse:

Tavaliselt on taastatud osad vastupidavad, kuid liiga jäigad.
Taastamisel visatakse kulunud kapronkausid välja ja asendatakse.Kõvemad vennad asendavad pronksist kaussidega,mistõttu saab liides oluliselt jäigem.Ka plekist põhi asendatakse toekamaga.

Kiidetakse just taastatud osade vastupidamist.
Ise pole siiamaani ühtegi osa taastada lasknud, aga tundub, et järgmisel korral, kui vaja midagi vahetada, võtan katsetamise mõttes selle tee ette.

Mõned numbrid ka siia, et kui kellelgi huvi
:
Aare - Tartust, ujula tn: 5532303
Elvast keegi: 7456 307
Pärnu lähedal Saugas keegi: 56567294

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#2

Sellest nimekirjast, vähemalt ühel juhul olevat (VW/Audi) puhul taastatud tüki kestvus parem, kui B osal ja hind... Väidetavalt on nii mõnigi kord teatud esinduste inimesi uksel kohatud.
Mees ise teeb ja taastab paljusid asju, Sharniirid, otsad, sidurite/pidurite katted, erilised piduritorud jms. Töö on korralik ja kes ise kohale läheb, siis nautige garaazhi. Selliset korda ei kohta mitte just isegi firmaesindustes.
Mulle tehti just üks "asendamatu ristiga" (originaalis vaid ja 2700 eek) kardaan, mille eest maksin sama palju, kui ise poest risti ostes. Soovitan.
hulgus, Elvast.


Vasta
#3

elvas käis ka ühe granada mk1 coupe sillad. said kõik uued puksid ja üks õõtsa polt tema poolt, ning kõik neli esisilla zarniiri taastatud. pukse läks vist 8 ja zarniire 4 plus üks polt(niva) ja diagonaalvarda puksid. arve 2000 eeki.
ei ole palju ei ole vähe. kuid töö oli ok ja arvestades et granada mk 1 le pole poest enam esisilla pukse saada ning veel vähem tagasilla omi siis oli see asendamatu lahendus. zarniiride taastamise tuli odavam kui nö b-osa.
üldiselt kiidaks,kuigi vanamees ise oli tsipa õhku täis ja tööraha kokkuleppides oli kogu aeg kuula et: oi meil tööd niiiiiiii palju ja ei tea kas teha ja tee mulle pakkumine ise...... jne. natuke ära tüütas selline teema. aga sai siis hind kokku ja asjad tehtud. ainus mis oli oli see et epoksiidkrundi all olevad detailid määriti õliste kätega suht ära. pärast enne üle värvimist nägin kõva vaeva et seda läbu maha saada.

tartus seevastu tehti mulle kiirkorras kahele chryslerile õõtsal need vahetamatud zarniirid korda ja ka sisemised rooliotsad tehti ära. ja seda kiirkorras . hind oli hea ja suhtumine oli ka selline soosiv.
chrysleril oli teema et õõts uuena 900 eeki ja sisemine rooliots 490 eeki. mina siis sain õõtsa 250 eekiga korda ja rooliotsa 150 eeki.kokkuhoiu vite ise arvutada. ja autod sõidavad siiani ilma muredeta. kiitused!
Vasta
#4

Ei tea, kas keegi mõnda meistrimeest veel teab?
Ise küll Lõuna-Eestist, aga kui Tallinnas elaks, siis vaevalt viitsiks ainult sarniiri/rooliotsa vms pärast Tartu sõita...
Äkki keegi omab veel mõnda kontakti, mille omanik ei pahandaks, kui talle reklaami tehaks?[/align]

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#5

Tere, huvitaks Tallinna või Harjumaa tegijate kontaktid.
Vasta
#6

Cool Igal juhul soovitan kasutada tastadud osasid ,kuna vastupidavus on palju parem kui tuntud tootjatel , vähemalt kehtib see BMW juppide kohta ,nii E39 kui ka e53 kohta .
   Lisaks ka hind suht sõbralik . Vähemalt Aare - Tartust, julgen 100 % soovitada .
Vasta
#7

(23-07-2017, 13:52 PM)ugandiklubi Kirjutas:   kuna vastupidavus on palju parem kui tuntud tootjatel , vähemalt kehtib see BMW juppide kohta ,nii E39 kui ka e53 kohta .


Loomulikult on parem. Bemm vist täna ei kruvigi külge ühtegi liigendit, mis üle 200tkm kestaks; eks see kehtib ka teiste kohta.
Šharniiritaastajal pole mingit huvi kellegagi kunagi vaidlema hakata, et näe uuesti on läbi.

Aga mul oleks ka hea meel, kui põhja pool sama asja teeks. Uuemate autode puhul täitsa kasutaks teenust.
Vanadel pole vahet, need nagunii ei sõida palju km. Kui, siis ainult juhul, kui letist võtta pole, siis miks ka mitte.

.
Vasta
#8

Upitaks teemat küsimusega,

Keegi lähiminevikus on lasknud taastada mõnd pulka? Huvitaks just mis taastamise hinnaklass tänapäeval olla võiks umbes Tartus?
Tegu siis Bmw E39 esisilla kaigastega mis on originaalosad, kui see peaks palju rolli mängima!
Vasta
#9

(06-07-2018, 20:51 PM)indrek001 Kirjutas:  Upitaks teemat küsimusega,

Keegi lähiminevikus on lasknud taastada mõnd pulka? Huvitaks just mis taastamise hinnaklass tänapäeval olla võiks umbes Tartus?
Tegu siis Bmw E39 esisilla kaigastega mis on originaalosad, kui see peaks palju rolli mängima!

lasin Aarel kevadel hiina trakatsi jupid teha, 4 tk hind oli äkki 60? Aga kindel pole, kuid kuna minu omi pole kusagilt võtta, Alist ka ei leidnud siis hinna peale ei vaadanud.
Jubinad said paremad kui uuest peast olid ja täiendatud konstruiga
Vasta
#10

Ahah, selge. Eks nelja bmw õõtsa taastamine vast samas suurusjärgus ka on. Eesmärk ongi saavutada vastupidavamad pulgad kui odav varuosa. Üks vanapapi ka kodus kunagi taastas neid ja tegi väga head tööd aga pole ise ega tuttav remondimees seal ammu enam käinud, taadil polnud telefoni ka, nüüd ei tea kas enam toimetabki! Eks esmaspäeval peab papi juurest läbi sõitma või Aarega ühendust võtma!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne