Küsimused t-25A-1 kohta

(13-11-2017, 00:16 AM)Laurts Kirjutas:  Voltmeeter oleks küll väga praktiline kuid vene traktoritel vist neid väga ei kasutatud, mingi 05 oma aretamine oleks variant aga pole ikka päris see...
Sai vaadatud ka poolakate Władimirec  Smile videosid-pilte, et ehk eksportversioonil on kõik augud täis, armatuur on lahtisaetud paljudel masinatel aga siis on seal mingid märguledid või muu jama... Samas niisama ei teinud venelane omal ajal midagi ju?

Belarusi varuosade seast leiab ehtsa vene voltmeetri mis on russile mõeldud ja sobid kellade ansamblisse nagu valatud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(13-11-2017, 11:07 AM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:МД226-3810500

Указатель давления воздуха
Sellel lehel: http://www.konsulavto.ru/acat/farm/vtz/t...k-priborov
On kõik augud täidetud ja üks neist on õhurõhu näitaja. Ilmselt kõiki traktoreid kompressoriga ei komplekteeritud, sellest tühjad augud ja vaidlused selle "augu" ümber.

Siin on üks ava  puudu. Mul ka eksport variant ja sellel veel kütusetaseme näidik armatuuris. Aga see vaidlusalune auk tahho kõrval oli ettenägelikult tühjaks jäetud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(13-11-2017, 16:53 PM)Daff Kirjutas:  
(13-11-2017, 00:16 AM)Laurts Kirjutas:  Voltmeeter oleks küll väga praktiline kuid vene traktoritel vist neid väga ei kasutatud, mingi 05 oma aretamine oleks variant aga pole ikka päris see...
Sai vaadatud ka poolakate Władimirec  Smile videosid-pilte, et ehk eksportversioonil on kõik augud täis, armatuur on lahtisaetud paljudel masinatel aga siis on seal mingid märguledid või muu jama... Samas niisama ei teinud venelane omal ajal midagi ju?

Belarusi varuosade seast leiab ehtsa vene voltmeetri mis on russile mõeldud ja sobid kellade ansamblisse nagu valatud.

Uustoodangut leiab, PM kaubamajas selline

[Pilt: images?q=tbn:ANd9GcRXZo2_NI7tUR5kbdJLR5r...RQL74pJcsn]

kuid päris originaalses stiilis see ikka pole

[Pilt: images?q=tbn:ANd9GcRVb-pyE_K0hR3VHQG03GZ...w52bnKcxrw]

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(13-11-2017, 00:16 AM)Laurts Kirjutas:  Armatuurile paigaldatud lisaküünal raiskaks ju mõttetult aku resurssi...

kusjuures pole veel ükski mootor käivitamatta jäänud selle pärast.lased küünla silmaga vaadates punaseks ja siis käivitad ja korras käivituv mootor läheb ju kohe ka käima.ma ei tea mis meetodil põksil see tuluke toimib ,aga lääne disladel spets aju vahel.aju kipub ajaga peeti minema ja kui juba enam ei toimi siis käivitaa ei tea ju ja vaaad tulukest,kustub juba külma küünlaga ja siis ketrad ja mängidki aku tühjaks tulemuseta.läbitehtud trall.
Vasta

(14-11-2017, 08:56 AM)muska71 Kirjutas:  ma ei tea mis meetodil põksil see tuluke toimib.....

See tuluke toimib takistuse pealt . Lamp hakkab vaikselt hõõguma ja kui küünal punane särab ka märgulamp täiega. Teadmata kas uute nn. pulkade korral see sistem toimib.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(14-11-2017, 08:56 AM)muska71 Kirjutas:  kusjuures pole veel ükski mootor käivitamatta jäänud selle pärast.lased küünla silmaga vaadates punaseks ja siis käivitad ja korras käivituv mootor läheb ju kohe ka käima.ma ei tea mis meetodil põksil see tuluke toimib ,aga lääne disladel spets aju vahel.aju kipub ajaga peeti minema ja kui juba enam ei toimi siis käivitaa ei tea ju ja vaaad tulukest,kustub juba külma küünlaga ja siis ketrad ja mängidki aku tühjaks tulemuseta.läbitehtud trall.

 Samas, ega vana malli VAG diislite eelsüüte relee ka mingi tuumafüüsika pole. Kuid kõik on olemas, temp anduri järgi läheb aeg, kui järelhõõgumist tahta 50 klemm starteri alla jne. Kuigi jah küünalde tuli võiks olla küünaldega paralleelis.
[Pilt: 46060078703255.jpg]

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(14-11-2017, 10:46 AM)Tegelane5 Kirjutas:  
(14-11-2017, 08:56 AM)muska71 Kirjutas:  kusjuures pole veel ükski mootor käivitamatta jäänud selle pärast.lased küünla silmaga vaadates punaseks ja siis käivitad ja korras käivituv mootor läheb ju kohe ka käima.ma ei tea mis meetodil põksil see tuluke toimib ,aga lääne disladel spets aju vahel.aju kipub ajaga peeti minema ja kui juba enam ei toimi siis käivitaa ei tea ju ja vaaad tulukest,kustub juba külma küünlaga ja siis ketrad ja mängidki aku tühjaks tulemuseta.läbitehtud trall.

 Samas, ega vana malli VAG diislite eelsüüte relee ka mingi tuumafüüsika pole. Kuid kõik on olemas, temp anduri järgi läheb aeg, kui järelhõõgumist tahta 50 klemm starteri alla jne. Kuigi jah küünalde tuli võiks olla küünaldega paralleelis.
JUTT KÄIS URVAN SD 23 PAJAST JA TOLLE AJUSSE LÄHEB 7 JUHET SISSE JA EI TEE SEAl MIDAGI,puhas elektroonika peaks olema.
Vasta

(14-11-2017, 14:39 PM)muska71 Kirjutas:  JUTT KÄIS URVAN SD 23 PAJAST JA TOLLE AJUSSE LÄHEB 7 JUHET SISSE JA EI TEE SEAl MIDAGI,puhas elektroonika peaks olema.

 Japsidele on tõesti meeldinud asju huvitavamaks teha kui vaja, samas releed neil jälle eraldi. Niiet aju asendamine millegi muuga (tavaliselt küll lülitiga) ei ole väga keeruline.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(12-11-2017, 23:00 PM)unimüts Kirjutas:  
(12-11-2017, 22:24 PM)meli666 Kirjutas:  On keegi laiali võtnud T-25 rippsüsteemi kaant-õlipaaki?
Nimelt tõsteõlakute nuutvõll koledasti loksub kaane sees. On seal kaanes miskiseid vahetatavaid pukse ka? Tõmbasin ühe õlaku võlli küljest ära, aga ei suutnud nagu puksi tuvastada. Määrida ka vist seda võlli kuidagi ei saa, nipleid nagu ei tuvastanud.
Teine probleem jõuvõtuvõlli sisselülitus hoovaga. See kahvlit liigutav võll samuti loksub koledasti kaane sees. On seal ka üldse puksi või kaane sisse lihtsalt ava tehtud?

(12-11-2017, 22:51 PM)Daff Kirjutas:  Nuutvõll on pukside peal ja määrdenippel on ka olemas,keskel mingis süvendis. Jõuvõtu lülitus on ka puksi peal. Aastatega lihtsalt need puksid sealt otsa saanud.

Ülemine õlakute võll
Seal sees pole ühtegi puksi originaalis. 100pro no no no. Kõik on omalooming.  Youtubes palju videosid ka kuidas seda auku taastatakse.
Määrde niplite kohta ka sama. Originaalis kahtlen, samas olen paljudel näinud. Üritanud ka ise puurida. ei kurat see malm on ülikõva. ei ole õnnestunud.  

1991a masinal paistab originaalis olema
   

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

On keegi remontinud T-25 kabiiniga variandi katusel asuvat ventikat  või omab kogemusi selle seadmega. Mul nimelt see plastikust ventilaatori trummel keskelt lõhki ja ei jää võlli peale kinni. Üritasin puksi peale panna aga jäi vibrama. Kas on seda võimalik millegagi asendada. Originaali pole lihtsalt kuskilt leidnud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Järgmine küsimus: Kas keegi on 25 soojenduse pannud toimima mootori õli pealt?

Aquila captas non muscas.
Vasta

(22-11-2017, 20:50 PM)Daff Kirjutas:  Järgmine küsimus: Kas keegi on 25 soojenduse pannud toimima mootori õli pealt?

https://www.youtube.com/watch?v=SQQEhHkOEMs

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

See juutuub mul läbi tudeeritud aga on mõned küsimused. Minu põkal veel tsentrifuug ja sealt pole nii lihtne väljavõtet teha samas tekkib kahtlus selle uue filtri suhtes. Kas suur õlikadu mis soojendusse voolab ei lülita kogemata filtrit süsteemist välja. Kui aga vana süsteemiga mootoril võtta väljavõte nookurite õlituse alt siis kas sellest peenest torust piisab et jõuab radika ära toita.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(23-11-2017, 23:27 PM)Daff Kirjutas:  See juutuub mul läbi tudeeritud aga on mõned küsimused. Minu põkal veel tsentrifuug ja sealt pole nii lihtne väljavõtet teha samas tekkib kahtlus selle uue filtri suhtes. Kas suur õlikadu mis soojendusse voolab ei lülita kogemata filtrit süsteemist välja. Kui aga vana süsteemiga mootoril võtta väljavõte nookurite õlituse alt siis kas sellest peenest torust piisab et jõuab radika ära toita.

Ei piisa, üleüldse ei piisa mootori õlitussüsteemis olevast õlist. Saad ainult külmema mootori ja väiksema tööea. Tehasesüsteemid kasutasid soojenduseks hüdrosüsteemi õli, üks jagaja sektsioon suunati radikasse (soojusvahetisse), et viimane laiali ei lendaks ja õli soojeneks, oli vahele ühendatud voolupiirav muhv, peenikese avaga, et õli soojeneks.
Ehk said aru.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(24-11-2017, 15:37 PM)metsakohin Kirjutas:  
(23-11-2017, 23:27 PM)Daff Kirjutas:  See juutuub mul läbi tudeeritud aga on mõned küsimused. Minu põkal veel tsentrifuug ja sealt pole nii lihtne väljavõtet teha samas tekkib kahtlus selle uue filtri suhtes. Kas suur õlikadu mis soojendusse voolab ei lülita kogemata filtrit süsteemist välja. Kui aga vana süsteemiga mootoril võtta väljavõte nookurite õlituse alt siis kas sellest peenest torust piisab et jõuab radika ära toita.

Ei piisa, üleüldse ei piisa mootori õlitussüsteemis olevast õlist. Saad ainult külmema mootori ja väiksema tööea. Tehasesüsteemid kasutasid soojenduseks hüdrosüsteemi õli, üks jagaja sektsioon suunati radikasse (soojusvahetisse), et viimane laiali ei lendaks ja õli soojeneks, oli vahele ühendatud voolupiirav muhv, peenikese avaga, et õli soojeneks.
Ehk said aru.
mina sain küll aru.
Vasta

No siis on hästi Cool

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

http://www.rasketehnika.ee/kasutatud/aut..._missing=1 sõber ostis sellise pilli,käikude skeemi oskab keegi anda?esimene kang revers,uhasin midagi sisse ja kuidagi liikus kah,aga teadmatus majas.
Vasta

(26-11-2017, 21:01 PM)muska71 Kirjutas:  http://www.rasketehnika.ee/kasutatud/aut..._missing=1 sõber ostis sellise pilli,käikude skeemi oskab keegi anda?esimene kang revers,uhasin midagi sisse ja kuidagi liikus kah,aga teadmatus majas.

http://traktor-t25.com/silovaya-peredach...ktore-t-25

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Käikude kohta huvitav tähelepanek:

Traktoristi ABC juhatab nii:
   

ja

T25A piibel juhatab nii
   

Kas tõesti siis tehti erinevaid kaste, et kui eraldi reeversi kang, siis 4 ja 3 käik paaris ja kui ühe kangi all siis 4 ja 2 käik paaris? Või tegemist lihtsalt trükilise erinevusega.
Vasta

(04-12-2017, 20:20 PM)mihkelr Kirjutas:  Käikude kohta huvitav tähelepanek:

Traktoristi ABC juhatab nii:


ja

T25A piibel juhatab nii


Kas tõesti siis tehti erinevaid kaste, et kui eraldi reeversi kang, siis 4 ja 3 käik paaris ja kui ühe kangi all siis 4 ja 2 käik paaris? Või tegemist lihtsalt trükilise erinevusega.

Kastid on jah erinevad. 1 käik mis on käigukastis sõidusuunas olles esimesel võllil kõige vasakpoolsem topelthammaka on kas 15 või 18 hambane. Tema paarishammas on sama. Seega läheb asi vahetusse 2/3  käigu vahel ehk siis paari saavad 1/2  ja 3/4 ning enne 88a toodetud masinal on 1/3 ja 2/4 käiguhammakas.

Harkovi masinal on 1 käik 18 hambane ja tema paarishammakas on jällegi 2 hamba võrra nihkes (oli vist +2hammas)



Siinjuures ei omanud tähtsust kas oli 1 või 2 kangiga variant.  Teema oli, et muutus tuli 88a. Seega on hammakaid enne ja pärast seda toodetud masinale müügis.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne