Volvo Boxer 1964 - Kuusalu Autobaas
#21

Kas saab midagi pintseldamise vastu ollagi. Jõudu ja jäksu soovin siit saarepealt! Wink

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#22

Järjekordselt väärt ettevõtmine Smile


Jõudu ja jaksu.

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#23

Keretööd on ühe suure bussi juures ühed ütlemata tüütud tööd. Oma tüütuselt ja mahult on see ilmselt võrreldav vaala masaaziga.
Sestap tegeleme vahepeal nipet-näpet asjadega, et vähegi tuju üleval hoida. Kätte sai võetud kummist porilapakad. Vanad olid servadest kulunud, pragulised koledad ja nimest tulenevalt ka porised. Esmapilgul tundus, et vaja läheb lasertehnoloogiat, et saavutada valge ja musta kummi kunstiline intarsia. Peale hinnavõrdlusi tuli meelde teadmine, et 1964. aastal ei olnud laserid just väga levinud relvad ja heal juhul kasutati neid kosmosesõdades, aga mitte puust busside porilapakate tegemisel. Seega tuli katsetada vana head käärlõiget. Õnnestus nagu õnnestus aga tuli äravahetamiseni originaali sarnane. Arvata võib, et käärid olid ka originaalide valmistamisel Rootsi päritolu. Liim oli mingi suvaline tehniline kummiliim, mida poodides ikka müüakse. Tegelik tulemus, selles osas kas tähed pidama jäid, selgub alles kasutamise käigus.
[Pilt: 2000362691bebb_t.jpg] [Pilt: 201603756a8ca9_t.jpg] [Pilt: 20160379513a31_t.jpg]

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#24

Niimoodi väikestviisi nikerdades ongi buss mingisugusesse hoomatavasse konditsiooni saanud. Lõpp polnud pooltki enam nii huvitav ja seega jäi siinne aruandlus ka nõrgaks.
Igastahes kui karkass on bussil valmis, siis pole muud kui plekid peale, värv selga, istmed sisse ja mootor peale, ning tuld.

[Pilt: 205593936fd46b_t.jpg] [Pilt: 20568677498e3c_t.jpg] [Pilt: 205944294138d5_t.jpg] [Pilt: 20883125ae1580_t.jpg] [Pilt: 2088313724010e_t.jpg]

Nii lihtne see ongi, soovitan kõigil kodus järgi proovida ja alustada näiteks mõne TA 6-ga.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#25

Aasta on uus aga tuld pole keegi siiani anda saanud. Bussi üleandmine on omaette kurjustükk, mida minu käed kirjutama ei küündi. Igatahes on tõrvapäevad lõppenud ja igal õhtul enam ei pea bussi alt välja tulles tundma end kui tõrvatünnis supleja.
Vasta
#26

Eks see väike ülevaade puust karkassiga bussi kapitaalremondist oli mõeldud pigem selleks, et ärgitada noori taastama meie endi puust busside pärandit. Iseenesest ei ole selles protsessis midagi keerulist, tegu ei ole ajuoperatsiooniga, kuigi see võib tegijatele näkku vaadates nii tunduda.
Teise puust karkassiga bussi taastamist vaata siit: http://album.ee/album/579283/50303975
Ja kolmanda taastamist vaata siit:
[Pilt: 193391330c5770_t.jpg]

Neljas tee ise kodus järgi. Tööriistadest on vaja saagi, haamrit, kruvikeerajat ja veidi nokitsemise huvi.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne