(02-03-2017, 09:57 AM)unimüts Kirjutas: Samas kui ise teha, siis ise laseks nüüd juba painutada. Endale sai just ostetud viiimasena üks suurem kallutatav kühvel, mille plekk on painutatud. Tagaseinas puudub all 90 kraadine nurk. On tehtud kaks painet, et metsas puude veoga kinni jäädes tagakühvel ankruks ei jääks.
Mulle meeldib just see nurk. Seda ma kasutan sahana.
Lasen nurga alla, siis kraabib, kui tagaotsa ka alla surun, siis silub lisaks. Väga hää.
Mädand kände rapsan ka sellega vahest
Ma enam ei julge seda rusiga teha. Krõmpsti tõmbas 90kraadise nurgaga külvliga sikutades aisade võlli pooleks. - oli teine veel originaal 85a oma
Maa silumiseks aga hea kalutatav kühvel. Lased ülemise lukusti lahti ja kühvli enda raskusega hööveldab teed. Toimib häste.
Ise leian et kühvleid peab olema mitu. Mitmekülgsete tööde jaoks erinevates kaalukategooriates. Ja siis otsustada millist täpselt endal vaja
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
(28-10-2015, 15:05 PM)pannkook Kirjutas: Käigukastist tuli umbes 10l ja kummagi ratta juurest ehk 0.7l.
Lähen siis ülemist punni otsima.
EDIT:
Kas tõesti on venelane mõelnud sellest rattakoopas peituvast punasest punnist õli sisse saada? Kabiin tuleb selleks eemaldada?
Kui sellest rohelisest valan, kuni täis saab, siis peaks ka ettenähtud 2l. umbes sisse mahtuma?
Valmistasi öli lisamiseks ZILi suruöhu balloonist öli mahuti.
Kaks väikest radast alla, 2 tolline kork peale, käepide, pohjast voolik kraani ja otsikuga ning kummi
nippel suruöhu lisamiseks.Mugav kasutada.
Pole ammu muret olnud. Aga nüüd on.
Ei saa käima enam.
Nihuke tunne on, et pihustitesse ei jõua ühtegi tilka.
Kust ja mida kruttida? Milelle tählepanu pöörata? Saan aru, et need ülemised torud viivad pihustitesse?
Pumba küljes olevaid korke, kui lõdvemaks keerata, siis igalt poolt tuleb kütust, kui pumbata. Sealt ülevalt aga ainult mõnest ja vähe.
Varem ei ole sellist jama olnud. Kui olen paagi tühjaks sõitnud, siis olen alati käima saanud, pärast õhutamist. Nüüd isegi ei luba....
Oleks kahtlustanud käsipumpa ning kas see kaitseklapp teeb häält kui surve üleval.
Keera üks pihustisse minev toru maha ja proovi mootorit ringi lasta. Algul vähese gaasiga ja pärast täisgaasiga. Vaata kas küttekogus muutub silma järgi. Nii välistame lati kinni jäämise.
Kurat ega sul juhuslikult filter kinni pole. Siis ei tule ka kütust peale.
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2018, 12:45 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
On küll . Kui kerge koputamine ei aita, siis pumba otsas oleva regulaatori nelja poldiga kaldu kaas maha võtta. Kui nüüd gaasihooba sangutada, siis kõige peal olev pumpa minev latt peab ka edasi tagasi liikuma. Kui ei, siis seda liikuma püüda saada.
Sain eluka käima. Tänan, kolkimine aitas!
Pöörded kõikusid ka varem mingil määral, aga nüüd kõiguvad päris palju. Nagu keegi vajutaks gaasi põhja, siis laseks tasakesi järgi, peaaegu välja suremiseni ja siis jälle gaas põhja. Nii 10sek. intervalliga.
Millega see seotud võib olla? Mida nuuskida?
(29-03-2018, 13:21 PM)pannkook Kirjutas: Sain eluka käima. Tänan, kolkimine aitas!
Pöörded kõikusid ka varem mingil määral, aga nüüd kõiguvad päris palju. Nagu keegi vajutaks gaasi põhja, siis laseks tasakesi järgi, peaaegu välja suremiseni ja siis jälle gaas põhja. Nii 10sek. intervalliga.
Millega see seotud võib olla? Mida nuuskida?
Kui kütuse etteanne on korras, siis on KSP regu või latt või pöördhülsid kinni kiildumas vähesest kasutamisest ja "standardile vastavast" diislikütusest.
Lase regust õli välja ja pane uus sisse. Või sinna nelja poldiga kaane alla ka kaeda, et kui rebane seal osakonnas olukord on.
Seal pumbas võib vabalt ka tehasest pandud õli veel sees olla sest keegi ei tule selle peale et õli vahetada.
See aga ei kehti kõigi pumpade kohta vaid vanema tüübi millel on regulaatorikaane peal tuulutusnippel.
Muidugi võib ka see kaas vale olla ja pump on ikka ilma otsatihendita ja õlitusavaga.
(30-03-2018, 15:28 PM)pannkook Kirjutas: See oli seest kuiv.
Valasin mingit süntõli täis. Kusagilt välja ajama ei hakanud.
Pöörded ikka kõiguvad, aga veits vähem
Siis annab aeg arutust, st, pauguta ringi paar päeva, kui enne kuiv oli siis tahab jalaga takka peksmist... töö tegi ahvist traktori.
Kahtlustan juba ammu, et hüdropump on kulunud, aeg asi kätte võtta.
Mis pump see mul on?
Peal on vaid kaks numbrit 4 ja 12
Käitub nii, et kui õli on külm, siis kõik OK.
Mida soojemaks läheb õli, seda aeglasemalt tõstab tagakoppa ja seda raskemaks läheb ka rool.
Või annab kusagilt veel kuidagi viimast võtta enne vahetust?
Ega need pumbad ei maksa ka teabmis, kui teaks milline on õige ja et ikka selle viga on.
Võtsin ja lõin.
Seal all ei ole midagi. Sile maa
Ühes kohas külje peal oli vaid sõna ''вход''
Mis pump T40 käib? Vasak või parempoolne? Mis see üldse tähendab?
(04-01-2019, 16:35 PM)pannkook Kirjutas: Võtsin ja lõin.
Seal all ei ole midagi. Sile maa
Ühes kohas külje peal oli vaid sõna ''вход''
Mis pump T40 käib? Vasak või parempoolne? Mis see üldse tähendab?