Haagise valik

(05-07-2019, 20:05 PM)Qunts Kirjutas:  Valikus nüüd kaks varianti.
1. https://www.respo.ee/et/haagised/6526
2. https://www.respo.ee/et/haagised/6526
... Big Grin

Paistab et valik on juba tehtud Toungue
Vasta

Sügisel sai ostetud Respo keevisraamil 1,5x3m haagis koos 40cm portekõrgenduste ja tendiga. Otse resposse kirjutades teevad ehk veidi alla ka. Haagis koos lisadega ja registreerimisega tuli törts alla pooleteise kätte. Hetkelgi vist osad soodukaga respo lehel müües.
Vasta

Mul on 530kg kandevõimega poltliitega Respo haagis. Ei saa öelda et ülekoormust ei kannataks. Sellega on ikka roppuseid tehtud. Suurim koorem oli 2400kg haagisel 1000kg on selline tava koorem. Spetsiaalselt sild on 1200kg haagise oma. Siiani kulu 5 aasta jooksul 2 rattalaagrit ja tuleklaase. Kasutusel 4 pere vahel. Peab vastu küll
Vasta

(05-07-2019, 20:15 PM)Raivo Kirjutas:  
(05-07-2019, 20:05 PM)Qunts Kirjutas:  Valikus nüüd kaks varianti.
1. https://www.respo.ee/et/haagised/6526
2. https://www.respo.ee/et/haagised/6526
... Big Grin

Paistab et valik on juba tehtud Toungue
Pole veel päris kindel aga esmaspäeval tahan asja lukku panna Big Grin
Vasta

Ksf! Raivo mõtles seda, et valikut pole - mõlemad lingid viivad ühe ja sama haagise juurde.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Mul selline: http://www.haagiseabi.ee/toode/3300l/
Tonnise koormaga olid vedrud juba põhjas, normaal kaaluga pole midagi häda. Kast hea suur, katted jms ka saadaval
Vasta

Pole küll teiste haagistega kursis aga Respo vastu on suur lugupidamine.Mul üks algusaegade resposid mis tehasest tuli ja tänaseni rivis. Rattalaagid tahavad vahetust ja uut põhja juba hakkab nõudma. Veopea sai ka uus pandud kuna lihtsal venis välja. Aga need 25 aasta peale ära jagada siis pole üldse kulutused märkimist väärt. Maja ehituse ajal sai veetud selliseid koormaid,et Carina ei jõudnud käru kinni pidada.
Kasutan seda käru nii sõiduauto järel kui ka MF-70 sabas. Sai tehtud spets ühendus kolmnurk MF-ile ja leiab raksendust kodus abitöödel kuhu põkaga ei mahu ronima.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(05-07-2019, 20:05 PM)Qunts Kirjutas:  Valikus nüüd kaks varianti.
1. On hea kandejõud, olemas pidurid ja 14 tolli ratad. Minusilmis nüüd miinuseks polt liides Sad
https://www.respo.ee/et/haagised/6526

Lisaks soovin osta veel porte kõrgendused ja porte tasapinnas tendi katte.

Kui poltliides kripeldab, otsi rahakotist 122.- juurde ja ongi keevisraamiga asi olemas. Pole ju teab mis hinnavahe.
Soovitaks veel esi ja tagaluugi tugevdusi. 
Led tulesid. Lihtne, kas põlevad või ei. Pole vaja pirne pesades loksutada, kui vanadusest oksüdeeruvad.
Varuratas. Teepeal ei ole mitte mõnus tühja rehviga hakata abi organiseerima.
Vasta

mis sel poltliidesel häda peaks olema? Rolleyes
Saad uusi polte vajadusel panna, kui mõni järele annab.....
Vasta

(05-07-2019, 18:23 PM)viplala Kirjutas:  Huvitav kus see kirjas on, et piduriteta haagisel ei või pidureid olla?

see peaks passis kenasti kirjas olema.
Vasta

(06-07-2019, 09:31 AM)muska71 Kirjutas:  
(05-07-2019, 18:23 PM)viplala Kirjutas:  Huvitav kus see kirjas on, et piduriteta haagisel ei või pidureid olla?

see peaks passis kenasti kirjas olema.
Jätame arvamised ja spekulatsioonid.
Minu omal MNT e-teeninduses küll mingit pidurijuttu ei ole:

MÕÕTMED
Pikkus 3810 mm
Laius 1645 mm
Kõrgus 780 mm
Rööbe -
MASSID
Täismass 750 kg
Registrimass 750 kg
Tühimass 190 kg
Kandevõime 560 kg
Lubatud koormus haakeseadmele 35 kg
TELJED JA REHVID
Telgede arv 1
Rattaid 2
Telgede vahe(d) ehk baas(id) 2520 mm
MUUD ANDMED
VIN-koodi asukoht tiislil paremal
Tehase etiketi asukoht veokasti parempoolsel poordil ees
Uksi 0
Istekohti 0
Modifikatsioon L
Tüüp C-1
Variant -
Versioon -
Tüübikinnituse nr. -
Keretüüp DC
Märkused -
Ümberehitusluba
Teljed Rehvid Lubatud suurim teljekoormus Registri teljekoormus Juhttelg Veotelg
1.telg
155 R13 74G
750 kg 750 kg

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Ise ostaks Respo ja rohkem ei mõtleks selle teema peale.
Vasta

Tsitaat:see peaks passis kenasti kirjas olema.
Piduritega kerghaagisel (O1) ei ole passis kuskil kirjas, et tal pidurid on.
(välistatud pole muidugi võimalus, et mingil erandjuhul on nad märgitud märkuste lahtrisse)
Vasta

100% kui vähegi rahakott kannatab mine piduritega haagise peale. Teenib ennast esimese korraga tassa kui sõiduauto taga vaja natuke tugevamalt pidurdada.
Vasta

Ise olen täpselt sama meelt, et kui rahakott kannatab siis piduritega. Talvel kui vaja pidama saada on ka ikka päris suureks abiks kui koorem taga pidurdab...
Vasta

Ise olen sama meelt, kui midagi vaja vedada, siis võiks hoopis kaubik olla. 
Vene ajal ehitasin Lada taha käru, millega vedasin tonniseid koormaid. Ei vahetanud rattalaagreid ega polnud vaja värvida. Tuled olid kenasti purunemise eest kaitstud ja kast oli duralumiiniumist. Eesti ajal hakkasid seadused üha paremini toimima ja otsustasin kärust hoopis loobuda. Pole mõtet kärul, millele võib peale panna 100kg. Selle võib ära vedada hoopis pagasnikus. Sellest ajast peale on mul olnud väiksed kaubaveomasinad. Kõik veod on veetud. Isegi kaasa on nendega puid vedanud. Käruga on võhikul raskem toime tulla.
Selline minu 10 kopikat teemasse.

hp
Vasta

Minulgi tööasjadeks töökojaks sisustatud vw t5.Samas kui ikka ora p...s ,ja mitu asja korraga teha ,siis käru lihtsam korraks lahti haakida ja edasi toimetada. Rolleyes
Vasta

(06-07-2019, 14:24 PM)motamees Kirjutas:  Ise olen sama meelt, kui midagi vaja vedada, siis võiks hoopis kaubik olla. ...

jah, ka mu arust on käruga toimetamine üks hädavariant. Raksemate koormate puhul on hea visata kraam kastika kasti, aga gabariidid jäävad vajadustele jalgu, eelkõige pikkade asjade vedamine. Isuzu kast on 185 cm pikk, koos allalastud tagaportega ca 2,5 m, ehituplaate kehv vedada, OSB veel mahub lashtise luugiga aga rataste vahele peab alustest ehitama kogu pikkuses platvormi, et saaks ühetasase pinna, millele toetuvad plaadid kõveraks ei paindu. Käru ongi vaja suure pinnaga, nt 1,6(või 1,55)x3,5 kuni 4 m, kandevõime nii oluline polegi. Need 10-15 plaati ei kaalu niiväga midagi.
Vasta

käru oluliseks plussiks on võimalus vedada palju pikemaid ja veidi laiemaid asju, kui kaubikuga.
ja samuti võimalus laadida puistates või troppidega tõstes.
kaubikul jälle muidugi omad eelised.
seega kui juba ostmiseks läeb, võib-olla tasuks üldse võtta kaubik ja korralik käru. Smile
Vasta

Momendil ju jutt käibki peamsiselt sprinteri taga veerevast asjast?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne