Projekt: JuMZ-6L Soolokad

(10-02-2017, 14:40 PM)mlsluik Kirjutas:  
(28-01-2017, 16:30 PM)heikkip2rn Kirjutas:  Küsimus siis selle klapipesa kohta.

[Pilt: 1]
Kas saab seda freesida või vahetada? Teistel saab soveldamisega
piiruda, veekahjustusi pole.


Traktoril jäi vesi sisse u 2006 a sügisel. Selle nn külmapunni sain tagasi.
Korgi pesa kuumutasin, korki külmutasin, haamriga läks ilma erilise vastupanuta.
Sellele klapipesale kuuluv silindri hülss on kah parajalt roostene. Ehk on kellelgi
mõni üle?

Nii heikki, kuna hakkas ära tüütama see keset garaasi põrandat vedelev plokikaas, millest pidevalt üle tuli astuda, siis tõstsin ta lauapeale. Kuna aga lauapeal riivas silma pidevalt see poolik värk, siis nüüd igatahes andsin pesadele viimase lihvi ning pastaga sai ka klapid paika aetud. Kuna juba hoog oli sees siis kiskusin pihustid maha, ühel pihustil polnud seibi all millegipärast?  See selleks, kolme pihustiga võis rahule jääda, neljas üldiselt veel käib aga kipub "kusema" Uus ots ei teeks paha. 

Igatahes välja näed nüüd selline 
[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Seoses soolojumzidega suurt midagi toimunud polegi, mõne isendi olen vahepeal juurde toonud aga ei midagi huvitavat.

Eile sai ühe jumziga veel viimased künnid ära tehtud, paar minutit enne keskööd sai valmis ja siis oli juba korralik lumi ja tuisk ka taga... Big Grin   Ikka parem kui eelmine aasta millal viimase künni tegin vana-aasta viimasel päeval.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Palju Jumzil jvv pöördeid on?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(29-11-2017, 00:04 AM)viplala Kirjutas:  Palju Jumzil jvv pöördeid on?

540

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tore lugeda, et klapid jälle tihedaks saanud. Kui mul vend sinnakanti satub, siis tuleb ehk järgi.
Teine vend saab 22. dets ajateenistusest jõulupuhkusele, lubas mulle väikese tasu eest appi
tulla jumzi kokku panema. Hetkel kolvid ka vaja puhastada ja tagasi panna.
Vasta

Juunis valmis saanud detail viiakse Detsembris võibolla ära? Täitsa huvitav...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(05-12-2017, 22:58 PM)Marko Kirjutas:  Juunis valmis saanud detail viiakse Detsembris võibolla ära? Täitsa huvitav...

Vahest juhtub ka nii et mulle jaanuaris remmi toodud matkabuss
saab vöib olla jöuluks valmis Big Grin Big Grin Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Tüütaks veel korra. Mis Jumzi JVV mark on? Kas z6 1-3/8"?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Marki sel JSV otsakul ei ole. Toungue Aga mõõt on seesama, lihtsalt kaheksa nuudiga lääne kuue asemel.
Vasta

(24-12-2017, 16:04 PM)v6sa Kirjutas:  Marki sel JSV otsakul ei ole. Toungue  Aga mõõt on seesama, lihtsalt kaheksa nuudiga lääne kuue asemel.

Mul on sihuke tunne, et peaks vist tegema mingi uue teema nende võllide jaoks. Üsna palju on erinevaid võlle, mitmeid marke ja tähistusi. Peaks need asjad kuidagi kokku võtma ühte teemasse, lihtsalt ja arusaadavalt... Vaatab seda asja uuel aastal.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Mõista mõista mis see on?  Big Grin

[Pilt: 0111650311d48db.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Eluslooduse ja masina konflikt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Korralik okse Toungue Big Grin .

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Veepumbal läks tagumine kummiseib ära ja hakkas määret jahutussärki venitama nagu kummiliimi.
Vasta

Täiskoormusega lendas lõdvik minema ja käis kuivalt... see junn on veepumba plastikust tiivik. 

Ääremärkusena võin lisada et sai uus tiivik pandud kevadel ja peale seda käib sama koha pealt edasi nagu midagi poleks juhtunud.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ostaks uueväärse JUMZ'i mootori, töötunde võiks olla alla 50.

Samas võib pakkuda heas korras 13-15tonnist ekskavaatorit 21t alusraami ja roomikuosaga ja pneumo turbakogujat... 

[Pilt: 011193614784edb.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kirjutan vahepeal siis soolokatest ka midagi, muidu arvatakse et Luik on oma jumzivaimustusest üle saanud... ei kus sa sellega, aina hullemaks läheb.  Toungue Big Grin

Seda iseloomustab kõige paremini et jupikaupa on taas ühe traktori jagu varuosi juurde kogunenud. Ei kujuta ainult millal mõne neist kokku jõuab panna, eks vist väiksena sai liiga vähe konstruktoritega mängitud Big Grin
Igatahes üks viimasena toodud mootor sai korraks käima aetud ja siis laoplatsile visatud, tuleb puhtaks pesta ja siis varjualla hoiule viia. Käib nagu antsu viiul. 

[Pilt: 011213666507bbb.jpg]
[Pilt: 0112136667e4e7a.jpg]

Isa ükspäev otsustas et talle aitab, on terve elu masinaid käivitusmootoriga käivitanud(lindid, jumzid, T40, rabas FBU kogujad, ekskavaatorid jne jne) ja nüüd oleks aeg 21 sajandisse astuda... Mõeldud tehtud, kuna tema enamjaolt kasutab "aiatraktorit" siis sinna saigi reduktor peale pistetud, oleks muidu tahtnud uue hooratta ja õige starteri panna aga kuna masin ideaalses seisus ja siduri pärast pooleks pole vaja võtta, siis otseloomulikult seda keegi ka teha ei viitsinud, nüüd sai see "poolik lahendus" peale. Starter mingi 3.2kw vist.
        Jäi mul ühe russi pealt üle ka 3.5kw 24v reduktorstarter, suht uus, ca kuu kasutatud seni kuni tehas garantii korras uue saatis. Kes tahab siis 60€ küsin selle eest. 
       Igatahes Jumz käivitub kenasti, kabiini minevat pendiksi hooba ainult ei leidnud laost üles, tean et mul peab neid mitu tk tagavaraks olema. 
[Pilt: 01121366731e8c2.jpg]
[Pilt: 0112136663e9608.jpg]

Vana MadMax on ka täitsa elujõus, jaanipäeva paiku nüsisin luhapeal ja metsas talveteid niita. Kuivemad kohad tegin ära. 
Eelmine nädal tõin ka sookollile "uued" jalavarjud, 18.4 R34" belarussi rehvid. Üks paar oleks veel selliseid juurde vaja, siis saaks juba igati paraja jooksu soopeal liikumiseks.  Rolleyes Toungue

[Pilt: 01121366711f918.jpg]
[Pilt: 0112136669ebf96.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tahaks näha küll, kuidas need 18,4 poritiibadega istuma hakkavad. 
Ma ei tea kas on see teemasse või mitte, aga osad siin räägivad, et tavalisele 82'le ei julgegi enam muud alla panna kui originaal 15,5, sest seadused pidid muutuma ja varsti enam muu rehvi/veljega ülevaatuselt läbi ei saa.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

hmm, autodel on vastupidi.
palju asju lasti (vist) vabaks, rehvid ka.
Vasta

(20-07-2019, 13:51 PM)hannest Kirjutas:  Tahaks näha küll, kuidas need 18,4 poritiibadega istuma hakkavad. 

Diameetrile lisandub alla 5cm, ruumi jääb piisavalt, pane või ketid peale...

Muus osas nagu väga ei häiri, eks säädusi täitku need kes neid omale nii usinalt välja mõtlevad, mul parematki teha oma elu ja ajaga. Teiste meeste poolt tehtud kirjaread mis tihtilugu üsna tühised...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne