Tõstuk auto kergitamiseks.
#1

Kuna pidevalt on vaja kergitada auto külge. et saaks paremini küljekarpidele ligi küll keevitamiseks, vahetamiseks kui ka liivapritsimiseks siis sai otsima hakkatud lahendust. kuna ennem sai seda tööd tehtud tungiga,mis osutus aeganõudvaks ja ka madalaks.Vaja oleks auto külg kergitada ikka umbes poole meetri kõrgusele. Kuna vastav tõstuk on tööriistamarketis müügis aga küllalt krõbeda hinnaga ja selle rahaga on siin eestis nagu kõigil on siis tuli mõte selline aparaat ise valmis teha.Mõeldud -tehtud, mõõda nurki nuhkima ja rauda keskpõrandale kokku loopima.Kuna mul on täielik allergia igasuguste õliste teemade vastu siis jäi üle keerme latt ja reduktor ülekanne.Need olid ju täitsa olemas.
[Pilt: mtmdjq.jpg][Pilt: 20q0qpg.jpg]
Saigi massin valmis keevitatud ja siis katsetatud.Esimene tõste osutus edukaks ja siis tulid jamad ja vead välja.Nimelt kuna kasutasin poes müügil olevat keerme latti siis see osutus liialt nõrgaks.Aga kuna ma ei tea kus müüakse trapets keeret koos mutriga siis sai mindud kergemat teed pidi.Teiseks nõrgaks lüliks osutus reduktor.Osutus seegi nõrgaks või tundus niiviisi kuna keere kiitus aegajalt kinni.Kolmas nõrk koht tundus olema kelk mis peaks üles alla liikuma. Jäi selline tunne ,et kiilub teine pesas liikudes kinni (sai küll korralikult määritud).
Niisugune näeb välja aparaat esimese väljalaskena !
[Pilt: iyizyp.jpg][Pilt: 24vpifo.jpg]
[Pilt: 2nkm7lt.jpg]
Ja siin on see õnnetu keermelatt mis hakkas laastu ajama;
Igas tahes on uus mõte peas ja läheb massin ümber tegemisele aga ka head mõtted on teretulnud !
Vasta
#2

Tere

Kahjuks ei näe pilte.  Sad
Vasta
#3

(25-03-2015, 21:09 PM)Power Kirjutas:  Tere

Kahjuks ei näe pilte.  Sad

Jõutõste keere ikka vähe teine jah kui see marketist saadav keermepulk! Mine piilu mõnes töökojas kahe posti tõstukeid ja mõtle edasi Smile
Vasta
#4

trapetslatt näituseks haamrijaagu juures oli täitsa kohapeal olemas.
ja küllap on kõigis teisteski hästi varustet poodides.
Vasta
#5

Hõõrdumine ka määritud pinnal on suur. Ma teeks kas postist väljapoole või sissepoole sellised laagritel rullid. Rulli pikkus = posti laius. Keerme kohta sõna ei võta.
Kas alus pind on nii sile, et auto külje tõstmisel saab see post autole lähemale sõita vabalt, et rehvi kahvlilt maha ei tiri?
Üle kahvli otste paneks äravõetava turvavarda või aukudega plaadi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

trapets keermelatti oli isegi Espakis kui ma ei eksi.

Eesti Ladaklubi
Vasta
#7

Trapets keermelatti oli isegi würthis.
Vasta
#8

Ja mutter peaks olema pronksist.
Vasta
#9

(26-03-2015, 09:26 AM)_rein_ Kirjutas:  Ja mutter peaks olema pronksist.

Vanematel tehasetõstukitel on neid mutreid veel kaks - üks töömutter ja teine ohutuse mõttes.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#10

Alguseks niipalju, et käisin mitu poodi läbi ja ei leidnud trapetskeeret.Ju siis ei trehvanud õigesse kohta.Sellepärast sai ennast nati petetud ja proovitud tava keermelatti.
Materjaliga läks hästi, olid sellised mõnusad jupid eesti metalli vanarauaplatsis.
Rattad sai ostetud tööriistamarketist vähe kobedama kandevõimega, sellega saime pihta.
Sai ka uus kelk keevitatud, et oleks takistuseta liikumine.
Kooliraha tuli ka maksta, see läks treiali kätte kes mõned detailid tegi, nüüd need vanarauas.
1 tonnine ketttali tõstis korralikult masina üles ainult tuleb teise konstruksiooniga tali vaadata kuna keti kerimine oli küllalt ebameeldiv.
Sai ka igasuguseid muid tõstevarjante proovitud ohutuse mõttes. Konstruksioon pidas hästi vastu.Tõstekäpad tegin nimelt pikemad ja ka täis materjalist, et peaks kindla peale vastu.
Nüüd tuleb veel teostada korrastamine ja värvimine ja ongi vajalik tööriist valmis !
 Pildirida ka tänasest teost.
[Pilt: 2edmngx.jpg]
[Pilt: 14m8cjk.jpg]
[Pilt: eq106h.jpg][Pilt: 2ps0jg2.jpg]
[Pilt: 2wme59z.jpg]
Vasta
#11

Selline ta nüüd siis välja kukkus ja olen rahul selle tulemusega.
[Pilt: 2d6k5k0.jpg]
Vasta
#12

Hetkel vaadates ma niimoodi auto alla küll minna ei julgeks.
Vasta
#13

Ivo mõtet on võimalik laiendada, minul on ebamugav seista tänapäeval masslevinud kahepostitõstukil rippuva auto all. Ise pole sellise all kunagi tööd pidanud tegema, abiks on olnud vahelaes olev pilu, mida võib ka kanaliks nimetada tinglikult. Mõni tonn armeeritud betooni no lihtsalt näeb tsipa usaldusväärsem välja kui paar torujuppi Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#14

Väga uhke ja tõenäoliselt kindel kaadervärk,ons see nikanaka tõesti etem kett talist Wink
Vasta
#15

Seda nika-naka,ehk kangtali on lihtsam käsitleda selles olukorras kui ketttali. Ketil ei ole selles olukorras lihtsalt normaalset vabalandemist, et kerida. Ja allaminekkuks ikka toestus alla ! Ohutus ikka ennekõike !!
Nüüd igas tahes käib küljekarbi vahetus pingi peal istudes mitte pikali olles.
Vasta
#16

Kui ainult ühe nurga üles kruvid siis oo ju kere ikka päris pinges. Seega head karbivahetust sealt küll loota pole. Mõistlik ikka terve külg tõsta.
Vasta
#17

   
Toestus käib eraldi 10x20cm prussidega.
Vasta
#18

(10-05-2015, 21:56 PM)ivo86 Kirjutas:  Hetkel vaadates ma niimoodi auto alla küll minna ei julgeks.

Iga kodukootud lifti puhul
on ju kohustuslik puupakk.Elementaarne Big GrinDoktor....W...
Vasta
#19

(10-05-2015, 23:04 PM)motamees Kirjutas:  Toestus käib eraldi 10x20cm prussidega.

Mul sama asi tavalise fi liftiga
Vasta
#20

(10-05-2015, 22:06 PM)Marko Kirjutas:  Ivo mõtet on võimalik laiendada, minul on ebamugav seista tänapäeval masslevinud kahepostitõstukil rippuva auto all. Ise pole sellise all kunagi tööd pidanud tegema, abiks on olnud vahelaes olev pilu, mida võib ka kanaliks nimetada tinglikult. Mõni tonn armeeritud betooni no lihtsalt näeb tsipa usaldusväärsem välja kui paar torujuppi Smile

Sai mitugi aastat sellise kahepostitõstuki all veedetud Big Grin ainuke allakukkunu oli 05 mida klient minu lõunaloleku ajal energilset raputas ja väänas.Õnneks jäi ise ellu ja ainult paar kilo pahtlit kulus uuendamiseks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne